دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

الهام چرخنده: همکارانم در سینما 10 سال من را بلاک کرده بودند+ویدیو 

چهارشنبه، 31 مرداد 1403
ساعدنیوز: صحبت های جالب و شنیدنی الهام چرخنده را درباره اتفاقاتی که برای او در مسیر تحولاتی که داشت مشاهده بفرمایید.او در این مصاحبه اعلام کرد که همکارانش 10 سال او را بلاک کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز است که در 4 تیر 1357 در کاشان و در یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ متولد شد.این هنرمند تحصیلات خود را در رشته معماری نیمه تمام گذاشته و از ادامه تحصیل انصراف داد و فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.

الهام چرخنده در نوروز سال 1393 با انتشار یک ویدیو و در پوشش چادر به رهبر معظم انقلاب فرا رسیدن عید را تبریک گفت و تغییر حجاب خود را علنی کرد. همین اقدام او باعث حمایت و مخالفت های بسیاری شد. بسیاری از طرفداران، او را سمبل تبلیغات چادر دانسته و از او حمایت کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 31 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نگاهی به سلیقه اعیانی و خاص پریا همسر دوم بابک جهانبخش در انتخاب کیک و بادکنک‌آرایی جشن تولدش؛ از ساده به لوکس +عکس/ انصافا طراحی کیک تولدهاش بینظیره👌
(ویدئو) صحبت های تامل برانگیز سوسن پرور، بازیگر جوکر 2 درباره توهین هایی که به چهره ایشون میشه / من زشت نیستم هر کس زیبایی هایی دارد؛ فقط نقشم تو بزنگاه زشت بود
نگاهی به کیک تولد حادیثه سلبریتی معروف ترکیه با طرح برف و زمستان و شمع های دراز +عکس/مبارکاا باشه
(فیلم) وضعیت ترسناک بهداشتی در یک آرایشگاه زنانه در مرکز شهر / از موهای جمع شده روی برس‌ها تا سرنگ‌های پیرسینگ رها شده و رنگ موی تقلبی!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
جشن تولد گرم و صمیمانه مادر تبریزی و آذری المیرا شریفی مقدم با دختر و داماد جنتلمنش/ مبارکا باشه+عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
حیوان خانگی عجیب با پوشک در بی آر تی تهران و در آغوش یک خانم!+عکس
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه