دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

آلودگی هوا صدای «رامبد جوان» را هم درآورد 

شنبه، 27 دی 1399
ساعد نیوز : با توجه به تداوم آلودگی هوا در تهران و عدم تدبیر اندیشی توسط مسئولین، اعتراضات به هوای آلوده تهران نیز همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از پارس نیوز، با توجه به تداوم آلودگی هوا در تهران و عدم تدبیر اندیشی توسط مسئولین، اعتراضات به هوای آلوده تهران نیز همچنان ادامه دارد.

رامبد جوان ، مجری، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به آلودگی شدید هوا در صفحه مجازی اش نوشت: "واقعاً باید بشینیم که شاید باد بیاد تا بتونیم درست نفس بکشیم؟ هیچ کسی قرار نیست کاری انجام بده؟
حتی اگه خمیازه تون می گیره و از خوندن و شنیدن اینجور حرفا خسته شدین، لطفاً به این چند خط توجه کنین و اگه صلاح دونستین، لااقل در فضای مجازی "مطالبه گر" باشین.
تهران درحالی وارد پنجمین روز آلودگی هوا برای تمام گروه های سنی شده که خبری از برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران و تصمیم گیری برای کنترل آلودگی هوای پایتخت نیست.
درحالی که بر اساس قانون هوای پاک در چنین شرایطی تصمیم گیری برای ممنوعیت های تردد، تعطیلی و... اجباریه اما باوجود هشدارهای هواشناسی درباره تداوم آلودگی هوا در تهران، تا الان کمیته اضطرار آلودگی هوا در تهران تشکیل نشده.
گویا باید همیشه باد و باران به داد هوای تهران برسن! در چنین شرایطی انتظار می ره دستگاه های مسئول از جمله استانداری تهران، وزارت بهداشت و محیط زیست شهر تهران جدی تر از همیشه به موضوع آلودگی هوا که این روزا با معضل شیوع کرونا همراه شده، بپردازن و تصمیم گیری برای کنترل آلاینده ها رو به دقیقه نود و زمان بحران موکول نکنند."


2 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
مهدی
3 سال پیش

یادم میاد در برنامه خندوانه این آقا بود که میگفت چرا همش از مسئولان طلبکار هستید!!! ما باید خودمان اقدام کنیم!!! حالا هم آقای جوان خودت اقدام کن تا ما هم ببینیم و یاد بگیریم !!!
پاسخ
نازی
3 سال پیش

راست میگه
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک