دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

علت فوت نگین عبدالملکی از زبان دادستان همدان 

سه شنبه، 03 آبان 1401
کد خبر: 227712
ساعد نیوز: دادستان همدان با تکذیب ادعای دروغ رسانه‌های معاندین، گفت: فوت مرحومه عبدالملکی بر اثر مسمومیت با الکل بوده که خبر آن نیز اوایل هفته گذشته در رسانه‌ها و خبرگزاری های معتبر منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فارس، حسن خانجانی در واکنش به دروغ پردازی های شبکه های معاندین درباره چگونگی فوت فردی به نام نگین عبدالملکی بر اثر ضربات باتوم اظهار کرد: خبر فوت این خانم به همراه فرد دیگری به نام «م.ح» که بر اثر مسمومیت بوده، هفته گذشته منتشر شد.
وی افزود: با این وجود برای تنویر افکار عمومی مجدد تشریح می شود؛ که پسر جوان معلوم الحالی «ح.ح» بارها دختران جوان را فریب داده و با خود و چندین جوان دیگر به باغی که در اختیار دارد می برد.
دادستان همدان تصریح کرد: آن روز هم این اتفاق رخ داده و «ح.ح» روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه، نگین عبدالملکی و «م.ح» را که در باغ مسموم شده بودند به یکی از بیمارستان های همدان انتقال می دهد، این موضوع بلافاصله به دادسرا اطلاع داده می شود و بازپرس و پلیس آگاهی در اسرع وقت تحقیقات لازمه را انجام می دهند.
وی با بیان اینکه خود «ح.ح» نیز که بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم شده بود، به بیمارستان دیگری رفته و بستری می شود، تصریح کرد: متاسفانه بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه خانم عبدالملکی و آقای «م.ح» به فاصله حدودا دو ساعت در بیمارستان فوت می کنند.

این مقام مسئول قضایی تاکید کرد: برابر با گزارش معاینه جسد پزشکی قانونی؛ هیچ گونه آثاری از ضرب و جرح و یا شکستگی در بدن آن مرحومه مشهود و ملموس نیست.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
ویراستاری تخصصی مقاله
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه