دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

علت تاب برداشتن و کوبیده شدن رینگ اسپرت خودرو 

پنجشنبه، 16 آذر 1402
رینگ ها به راحتی آسیب می بینند و نیاز به تعمیر در آن ها حس می شود . ما در این مطلب از ساعد نیوز عللی که باعث آسیب به رینگ اسپرت خودرو میشود را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

تاب داشتن رینگ (Car rim swing) به معنای تغییر شکل و تبدیل شدن رو به داخل یا بیرون شدن رینگ است که ممکن است باعث ایجاد مشکلات جدی در خودرو شود.در این مقال عواملی که می‌توانند باعث کج شدن رینگ‌ها شوند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

علت کج شدن و تاب برداشتن رینگ ماشین

دلیل کوبیده شدن و کج شدن رینگ اسپرت خودرو با وزن و سایز رینگ ارتباط مستقیمی دارد. رینگ اسپرت غیر استاندارد معمولا وزن بالایی داشته و این امر می تواند میزان کوبش تایر با سطح مدنظر مانند آسفالت را چند برابر نماید. همچنین برای رینگ های سایز 17 و مشابه فاق تایر به طور قابل توجهی کاسته شده که این نکته نیز می تواند از دلایل کوبیده شدن رینگ اسپرت گردد.

کج شدن رینگ خودرو معمولا از عواملی مانند ضربه‌های شدید به چرخ، عدم تعادل در تایرها، خرابی تعلیق و همچنین عدم تعمیر به موقع، این مشکلات ناشی می‌شود.این مشکل معمولا در خودروهایی که برای مسابقات یا رانندگی سریع ساخته شده‌اند، بیشتر دیده می‌شود، برای جلوگیری از کج شدن رینگ خودرو، بهتر است از تایرهای با کیفیت و قوی استفاده شود و همچنین تعلیق و سیستم تعلیق خودرو را به صورت منظم چک کرد و در صورت نیاز تعمیر کنید.

سخن پایانی

در صورتی که بعد از ضربه‌ای به چرخ، رینگ خودرو کج شده است، باید بلافاصله به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید تا مشکل را برطرف کند و ایمنی رانندگی شما را تامین کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی متن
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ترجمه تخصصی کتاب
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست