دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

علی دایی: صدا و سیما میخواست مرا خراب کند، به من گفتند وزیر ورزش شو ولی قبول نکردم +عکس 

یکشنبه، 25 شهریور 1403
ساعدنیوز: علی دایی ستاره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی پنج سال قبل در جشنی که به مناسبت تولدش گرفته شده بود، حرف‌های جالبی بر زبان آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، بهمن ماه سال 1397 یکی از دوستان علی دایی جشنی را برایش داخل یک رستوران تدارک دید و از اهالی رسانه هم برای حضور در آن دعوت به عمل آورد. البته کاملا طبیعی به نظر می‌رسید که این جشن که گزارش آن 25 بهمن سال 97 در خبرورزشی منتشر شد، عملا به محلی برای یک گفت‌وگوی خودمانی با شهریار تبدیل شود.

علی دایی در آن مقطع به جدایی کارلوس کیروش و شایعه سرمربی‌گری خودش در تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: خدمت کردن به تیم ملی وظیفه نیست بلکه افتخار است و من افتخار می‌کنم سرمربی تیم ملی باشم ولی واقعیت امر این است که در حال حاضر به باشگاه سایپا تعهد دارم. هیچ‌وقت آدم سیاسی نبودم و به پدر مرحومم قول دادم که وارد سیاست نشوم به همین خاطر همواره در فوتبال می‌مانم و عاشق مربیگری هستم. باور کنید حتی یک بار به من گفتند بیا وزیر ورزش بشو ولی قبول نکردم و ترجیح دادم کار فنی فوتبال انجام بدهم. من عاشق ایران هستم و وقتی از این مملکت می‌روم خیلی زود دلم تنگ می‌شود. وقتی به آمریکا می‌روم بعد از هفته دوم می‌خواهم برگردم و اصلا نمی‌توانم خارج از این مملکت زندگی کنم.

سرمربی اسبق پرسپولیس که در آن مقطع به خاطر مصاحبه‌هایی که از برخی افراد علیه او در تلویزیون پخش شد و پیرامون شکل رفتارش در ماجرای کمک به زلزله‌زدگان انتقاداتی را در صداوسیما مطرح کرده بودند از این رسانه به شدت ناراحت بود، در گلایه‌ای شدید از تلویزیون گفت: صداوسیما می‌خواست من را خراب کند. آن‌ها در حقم کم لطفی کردند. یک سیاهی لشکر را آوردند تا علیه من مصاحبه کند و وقتی فهمیدند اشتباه کرده‌اند حتی در قالب یک زیرنویس هم از من عذرخواهی نکردند.


2 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 25 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(فیلم) این حیاط قدیمی با دیوارهای نم گرفته، منزل رهبر انقلاب است ...
تصویری از خانه ابدی پدر محمدجواد آذری جهرمی سیاستمدار جوان ایرانی / روحش شاد و یادش گرامی
مراحل سابمیت مقاله
نگاهی به استایل الگانت بازیگران و هنرمندان سریال زخم کاری/ از مدل مانتو الناز ملک و رعنا آزادی ور تا تیپ گنگ جواد عزتی+عکس
رونمایی از غذا دادن سعید معروف به بچه ؛ چهره دیده نشده سعید معروف در کنار خواهرزاده
تبدیل پایان نامه به مقاله
از ساده و بدون تجملات تا مدرن و کلاسیک؛ در مروری بر دفاتر کاری چهره‌های سیاسی کشور+ عکس/ رهبر انقلاب، محمود احمدی نژاد، محمدجواد ظریف و...
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی