دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

علی دایی: در جوانی استقلالی بودم و الکی نمی‌گویم پرسپولیسی هستم 

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
کد خبر: 386217
ساعد نیوز: در خانه ما فقط برادر بزرگم پرسپولیسی بود و چهار برادر دیگر استقلالی بودیم. از زمانی که به تهران آمدم و فوتبال را شروع کردم دیگر هیچ کدام از تیم‌ها برایم فرقی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از عصر ایران، علی دایی را باید مردمی ترین فوتبالیست تاریخ ایران دانست بازیکنی که علاوه بر هنرنمایی در مستطیل سبز و یدک کشیدن آقای گل دنیا در طول سالیان زیادی، در کمک رسانی به هموطنانش نیز کم نگذاشته و مردانگی را به طور کامل ثابت کرده است.

در این سال‌ها که علی دایی به خواست خودش از فوتبال دور شده چهره دیگری از خود را نشان داده است. مردی که به قول خودش سن و سالش بالا رفته و بسیار پخته تر از قبل شده است. ستاره‌ای که با کوچکترین تلنگری داغ میکرد و برافروخته میشد، حالا آرام شده و دیگر نمیخواهد وارد جنگ لفظی شود. او یکی از اولین نفرات در کمک رسانی به مردم کشورش است،چه سیل باشد، چه زلزله و ...دایی پیش قدم است و تا جاییکه از دستش بربیاید به هموطنش کمک می‌کند.

استقلالی بودم!

در خانه ما فقط برادر بزرگم پرسپولیسی بود و چهار برادر دیگر استقلالی بودیم. از زمانی که به تهران آمدم و فوتبال را شروع کردم دیگر هیچ کدام از تیم‌ها برایم فرقی نداشت. اما از زمانی که به پرسپولیس رفتم، طرفدار این تیم شدم و به این موضوع افتخار می‌کنم. اینکه می‌گویند الان استقلالی هستم به هیچ عنوان درست نیست و من طرفدار پرسپولیس هستم و تیمم را خیلی دوست دارم.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
ترجمه تخصصی کتاب
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌