دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

علی دایی: زندگی مرفه حق من است، اما پنت هاوس ندارم 

پنجشنبه، 09 فروردین 1403
کد خبر: 381600
ساعد نیوز: اسطوره فوتبال کشورمان گفت: با همه زحمتی که کشیدم، باید از یک زندگی مرفه برخوردار باشم، چون فکر می‌کنم حق من است، اما در پنت هاوس زندگی نمی‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرورزشی، علی دایی درباره ویدیویی که از مادرش منتشر شده است گفت: مادر یک چیزی گفتند که بار مســئولیت من را خیلی سنگین کرد. من از همه مردم ایران عذرخواهی می‌کنم. من یک نفر آدم هستم با دارایی محدود. درخواســت‌ها از من آنقدر زیاد اســت که اگر تمام زندگی‌ام را بفروشــم بیش از دو روز نمی‌توانم به درخواست‌ها جواب بدهم و این درد بزرگی اســت که همیشه در سینه من است، چون همیشه از خدا خواسته‌ام تمام مردم کشورم در رفاه باشند. اندازه خودم برای رفع گرفتاری مردم کار می‌کنم و توانم همین است.

علی دایی ادامه داد: دلم می‌سوزد که این قضاوت‌ها درباره من می‌شود. یکی نوشته بود علی دایی در پنت هاوس 1400 متری و 2 هزار متری زندگی می‌کند. اول باید بگویم با این همه زحمتی که کشــیدم، باید از یک زندگی مرفه برخوردار باشم، چون فکر می‌کنم حق من است، اما در پنت هاوس زندگی نمی‌کنم. خانه من 418 متر اســت.

کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت: اگر می‌خواستم جور دیگری زندگی کنم شاید 20 تا برج 20 طبقه داشتم، اما همیشه دوست دارم سالم زندگی کنم. چون ســالم زندگی کردن من، آینده بچه من را تضمین می‌کند. من به چیز‌هایی اعتقاد دارم که شاید بعضی‌ها به من بخندند. نانی که ما ســر سفره خانواده می‌بریم مشخص می‌کند که راه بچه‌ها در چه مسیری است. خدا را شکر می‌کنم که تــا الان یک ریال مال حرام ســر ســفره‌ام نیامده. دنبال سوءاستفاده نبوده‌ام و دوست ندارم در این سن اشتباه کنم.

اسطوره فوتبال کشورمان در ادامه گفت: من همیشه گفته‌ام و همیشــه هم می‌گویم. پدر و مادر موجودات و سرمایه‌ها و فرشته‌هایی هستند که فقط یک دانه هستند. شما هر چیز دوست داشتنی و عزیز دیگر را می‌توانید دو تا و چند تایش را داشته باشید، اما پدر و مادر همین یکی هستند. پدر و مادر سرمایه‌های تکرارنشدنی هســتند به خصوص پدران و مادرانی از جنس پدر و مادر من.

علی دایی تاکید کرد: من هرچه دارم از پدر و مادرم دارم. درسم را برای پدرم خوانــدم، چون از کودکی به من می‌گفت تو باید مهندس شوی. مادرم بیسواد است، اما فهم و شعورش از خیلی افراد که القاب و عناوینی مثل دکتر و مهندس به نامشان اضافه می‌شود بیشتر است. (با بغض) شاید باور نکنید، اما هنوز هم در بسیاری از روز‌ها فکر می‌کنم پدرم برایم دعا می‌کند.


20 پسندیدم 7 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
ح
4 ماه پیش

درود بر علی آقا دایی عزیز . خسته نباشید دلاور
پاسخ
بوشهری
4 ماه پیش

علی دایی سرمایه ملی مون هست . سرمایه ای ارزشمند .
پاسخ
صفدر شاپوری
4 ماه پیش

با سلام حضور دوستان من به شخصه علی دایی را بیش از تصور هر انسانی دوست دارم.هر وقت عکس او را می بینم،ذوق میکنم.فاصله ما روحی است.همیشه برای سلامتی اش دعا میکنم.
پاسخ
ناصر جعفری
4 ماه پیش

اقایه علی دایی یک استوریه باقیرت تکرار نشدنی هستش و دوست داشتنی و باعث افتخار ایران وایرانی هستش که خیلی زحمت مردم ایران را تا توان داشت کشید و دست مردم را گرفته خیلی بیشتر از اینها لیاقتش هست و خدا بیشترش کنه و مادر خوبشو و خانوادش و خودشو خدا انشالاه حفظشون کنه .کاش همصال همچین شیر بچهایه ترک زیاد بود آنقدر دل بزرگ و دست بگیر بودند.درود برشما عشق ایران زمین❤️❤️❤️🌹🌹🌹👏👏👏👏👍
پاسخ
جهانگیر جواهری
4 ماه پیش

آقای دایی هر چه که دارند از زحمات و استعداد خودشان است و ایشون بیشتر از اینها حقشون است
پاسخ
مرتضی
4 ماه پیش

بخدا قسم خدا هرچه خوشبختی و دارایی به تو بده بازم کمه انصافا تو مردی مرد با این همه بزرگی همیشه افتاده هستی و دست بخیر.کسایی که بر علیه تو چیزی مینویسن بدون بویی از مردی نبردن خوبیایه تو را اگه بخوان فاکتور کنن باید تا اخر عمرشون بنویسن. کاش همه بزرگان ایران مثله تو باشند❤️❤️❤️❤️❤️❤️
پاسخ
بازدیدکننده
4 ماه پیش

سلام دایی جان خیلی مردی خدا مادرت برات نگه دارد اگه چندتا مثل شما بودن خیلی خوب بود خداهرچه میخوای بهد بده انشالله
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
ترجمه تخصصی متن
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی