دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

علی صادقی ستاره جوکر، توی صندوق عقب ماشین باباش گیر کرده! / خنده‌دارترین سکانس از سریال طنز «خوش نشین‌ها» + سکانس برتر 

دوشنبه، 07 آبان 1403
ساعدنیوز: بازی مشترک علی صادقی و سیروس گرجستانی در سریال «خوش‌نشین‌ها» با هنرنمایی بانو مرجانه گلچین که به این سریال رنگ دیگری بخشید در خوش‌نشین‌ها رقم خورد.حمید لولایی و محمد کاسبی از دیگر بازیگران این سریال بودند. شما هم در ابتدای مطلب می‌توانید سکانسی از سریال طنز «خوش‌نشین‌ها» با هنرمندی علی صادقی، مرجانه گلچین و سیروس گرجستانی را تماشا کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، علی صادقی زادهٔ 10 آذر 1359 بازیگر اهل کشورمان است. او کار خود را از سال 1369 با بازی در مجموعه کودکانهٔ آفتاب عالم تاب آغاز کرد. مجموعهٔ بهترین تابستان من دومین کار او در تلویزیون بود. او در دههٔ 1380 هنگام همکاری با رضا عطاران در مجموعهٔ تلویزیونی خانه به دوش و متهم گریخت شناخته شده است.

علی صادقی در 10 آذر 1359 در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. پدرش تراشکار و مادرش خانه‌دار است. صادقی فارغ‌التحصیل رشتهٔ کامپیوتر بوده و تا مقطع کاردانی ادامه تحصیل داده است.

علی صادقی در سال 1369 زمانی که 10 سال بیشتر نداشتند به طور کاملاً تصادفی هنگامی که امیر سماواتی؛ تهیه کننده و کارگردان ارشد سینما و تلویزیون به مدرسه ایشان آمده بودند، برای بازی در مجموعه کودکانه آفتاب عالم تاب انتخاب شده و پس از اینکه تست بازیگری از ایشان گرفته شد، موفق شدند تا جلوی دوربین ظاهر شوند و اولین کار تلویزیونی خود را تجربه کنند.

خوش‌نشین‌ها، یک مجموعه طنز به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکهٔ سوم تلویزیون ایران تولید و در آبان ماه سال 1389 به روی آنتن این شبکه رفت.

خلاصه سریال

آفاق همراه دانیال پسرش و سارا دخترش از سفر برمی‌گردند. دلهره از زمانی شروع می‌شود که اردشیر همسر آفاق که قرار بوده‌ به استقبال آن‌ها بیاید نیامده است. آن‌ها به ناچار با تاکسی به خانه می‌روند اما متوجه می‌شوند که اردشیر خانه را فروخته است. صدری دوستش هم از محل اردشیر اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. آرام آرام مفقود شدن اردشیر برای خانواده‌اش ماجراهایی می‌آفریند که اتفاقات سریال خوش نشین‌ها را رقم می‌زند.

باز هم بازی مشترک علی صادقی و سیروس گرجستانی این بار با هنرنمایی بانو مرجانه گلچین که به این سریال رنگ دیگری بخشید در خوش نشین ها رقم خورد. صبا کمالی، حمید لولایی و محمد کاسبی از دیگر بازیگران این سریال بودند. شما هم در ابتدای مطلب می‌توانید سکانسی از سریال طنز «خوش‌نشین‌ها» با هنرمندی علی صادقی، مرجانه گلچین و سیروس گرجستانی را تماشا کردید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مهران مدیری: به هزارتا دکتر بگم یه شب دیگه بیاید، خواهر زنم میخواد بیاد؟ حالا خواهرت میترکه یه شب دیگه بیاد؟ / جرو بحث مدیری و همسرش وسط عمل بزرگ در سریال "در حاشیه" +ویدئو
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
حکایت های خواندنی ؛ داستان شیر و گاو ( از داستان‌ های کلیله و دمنه)
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!