دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

علی صبوری مشتری پشمهای بازوی خداداد عزیزی! +فیلم/ فقط اونجا که غزال تیزپا خواننده مورد علاقه اش رو معرفی می کنه 

شنبه، 27 مرداد 1403
ساعدنیوز: حضور خداداد عزیزی در برنامه تلویزیونی سرگیجه به همراه هاشم بیگ زاده و علی صبوری بسیار جنجالی شده است. در اینجا اپیزودی از این برنامه را با هم تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، سرگیجه یه مسابقه است که شرکت کننده ها از حضور توی اون حسابی پشیمون میشن. افراد مشهور قراره توی این بازی به همدیگه حکم کنن و هر کی محکوم بشه باید چالشهای سخت و نفس گیر برنامه رو انجام بده. توی خیلی از چالشها محکوم باید به همراه تیم سازنده به خارج از استودیو بره و در بین مردم، چالش خودش رو انجام بده. برخی از چالش ها هم داخل استودیو برگزار میشه. هر شرکت کننده ای که چالش های خودش رو کاملتر انجام بده و بتونه نظر سایر شرکت کننده ها رو جلب کنه برنده میشه. برنامه ی سرگیجه محصول ویستا مدیا است. محمد حاتمی کارگردانی اون رو به عهده داره. مهدی مستوفی و محسن فراهانی هم تهیه کننده های سرگیجه هستند.

علی صبوری، جوان پراستعداد در زمینه کمدی، متولد 3 شهریور ماه 1371 در شهر مشهد میباشد. علی صبوری دارای یک برادر کوچک تر به نام آرمان اسـت کـه فرد موفقی در حوزه گرافیک اسـت. شغل خانوادگی علی صبوری فعالیت در بازار آهن آلات صنعتی اسـت و بـه گفته خودش زندگی خوب و وضعیت مناسبی دارند.
علی صبوری لقب واینر را دارد. در خصوص این لقبِ علی صبوری باید گفت که واینر به کسانی گفته می شود که در عرصه مجازی بکار طنز سرگرم هستند و ویدئوهای خنده‌دار از کارها و اجراهای خویش با مخاطبان شان به اشتراک می گذارند. او خود در این باره گفته است که فعالیت هنری در قالب طنز را از شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز نموده است و اکنون هم در تلویزیون مشغول به فعالیت است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) چیدمان ایرانی پسند خانه ی رحمان عموزاد، دارنده مدال نقره المپیک 2024، و همسر جوان و موقرش با کابینت های چوبی و مبلمان استخوانی/ واای به این میگن حیاط👌 شیک و باصفا
ویدیو/ عجیب‌ترین رژیم غذایی جهان در گینس مربوط به میشل لوتیتو/ آقای همه چیز‌خوار که چندین تن فلز را به جای دسر بلعید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
حضور حامد آهنگی در افتتاحیه کلینیک زیبایی خواهرش در تهران+عکس/ رابطه صمیمی خواهر و برادری رو میشه تو این تصویر دید😍
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "کراتین کار" ها حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه