دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

علی ضیا در آنتن زنده تلویزیون: ژن خوبهای دانشگاه شریف فرار مغزها می شن ما می مونیم و ژن خوب نماها! اونجا میشه ایران اینجا میشه خارج! 

پنجشنبه، 12 مهر 1403
ساعدنیوز: فرار مغزها یک مشکل اساسی در این سالها بوده و هست. علی ضیا در یک برنامه در تلویزیون از مهاجرت 149 نفر از رشته ریاضی شریف در یک سال صحبت می کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، علی ضیا سال 1364 در کاشان به دنیا آمد و از 19 سالگی به‌طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از 5 سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و پس از پذیرفته شدن در تست گویندگی قرار شد اجرای برنامه شروع خوب را به عهده بگیرد.

علی ضیا از 19 سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از 5 سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و اولین کار خود را در سیما با برنامه گزینه جوان تجربه کرد. البته همزمان با این برنامه، برنامه خط و ربط هم در رادیو اجرا می کرد.

علی ضیا فعالیت حرفه‌ای تر خود را با اجرای برنامه خوشا شیراز در شبکه استانی فارس ادامه داد و مدتی بعد از شناخته تر شدن در این برنامه، به عنوان مجری برنامه نیمروز شبکه سوم سیما مشغول به کار شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 12 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو خنده‌دار) یادی کنیم غیرتی شدن بهرام افشاری، بهتاش سریال "پایتخت"، برای نازنین بیاتی/ نازنین بیاتی و اینهمه شیطنت، باور نکردنیه خوب
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
شهره سلطانی: ما یه دوستی تو شهرک غرب داریم، خونه ویلایی داره، برداشته شیر آورده تو خونش! اصلا این مگه پت خونگیه؟
(ویدئو) صحنه باورنکردنی چرت زدن کارکنان نیروگاه برق چین که با دیدنش هم ترس به جونتون میوفته / کابوس افرادی که ترس از ارتفاع دارن
4 تا از محبوب ترین غذای سنتی ایرانی در میان ایرانیان!/ حتی با شنیدن اسم آنها دهنتان آب میفتد!😍
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
رسوم عجیب جهان پارت 3 ؛ ازدواج در آلمان ، از ربودن عروس تا ماشین خاص برای حمل عروس
سکانسی فوق خنده‌دار از پشت‌صحنه قهوه تلخ/ جواد عزتی، مالک پرجذبه در نقش بابا اتی/ کیه؟ کیه؟+ ویدئو
پسر هادی چوپان با پرس سنگین سینه پدرش را در آمریکا سورپرایز کرد +فیلم/ محمدحافظ جای خالی گرگ پارسی در شیراز را پر کرد