دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

علی ضیا خطاب به سید جواد هاشمی: به من میگن بیا بوتاکس بزن جوون بشی؛ میگم: برای این چین ها و باد و سفیدی موهام اونقدر زحمت کشیدم اونقدر حرص خوردم من همینم 

دوشنبه، 16 مهر 1403
ساعدنیوز: علی ضیا یکی از مجریان معروف دهه نود تلویزیون ایران است. او چند سالی است از فضای رسانه ای ایران به دور است ولی همچنان در فضای مجازی طرفداران بسیار زیادی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، علی ضیا سال 1364 در کاشان به دنیا آمد و از 19 سالگی به‌طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از 5 سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و پس از پذیرفته شدن در تست گویندگی قرار شد اجرای برنامه شروع خوب را به عهده بگیرد.

علی ضیا از 19 سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از 5 سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و اولین کار خود را در سیما با برنامه گزینه جوان تجربه کرد. البته همزمان با این برنامه، برنامه خط و ربط هم در رادیو اجرا می کرد.

علی ضیا فعالیت حرفه‌ای تر خود را با اجرای برنامه خوشا شیراز در شبکه استانی فارس ادامه داد و مدتی بعد از شناخته تر شدن در این برنامه، به عنوان مجری برنامه نیمروز شبکه سوم سیما مشغول به کار شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 16 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
جدیدترین پست اینستاگرامی نگار جواهریان از دخترشان، نوردخت، بعد از ماه‌های طولانی که از فضای مجازی دور بوده
پست جدید عرفان طهماسبی؛ تقدیم به کسانی که نتونستن در کنسرت‌ها حاضر بشن+ویدیو/ آهنگ جدید با حال و هوایی خاص👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
شیلا خداداد خطاب به رامبد جوان: خیلی حرف‌های بدی راجع به من زدید+ویدیو
بی رحم ترین پادشاهان جهان
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(ویدئو) دِیت ناموفق کفترهای عاشق در قهوه تلخ/ سیامک انصاری: تو تاریخ بهترین سن ازدواج واسه مردا 36 بود، سحر جعفری: چقدر احمقانه، واسه همین سرنگون شدن؟!
مراحل سابمیت مقاله
(عکس) برخورد تصادفی رامبد جوان و همسر سابقش، سحر دولت‌شاهی، در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی
تبدیل پایان نامه به مقاله