دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

الیکا عبدالرزاقی: من معلولیت دارم از کمر به پایین فلج شدم! یک بار با ظاهر خودم شوخی کردم و مردم خوششان نیامد+فیلم 

دوشنبه، 30 مهر 1403
ساعدنیوز: عبدالرزاقی درباره معلولیت خود گفت «من در یازده سالگی دچار یک بیماری به نام گیلن باره شدم و بدنم از کمر به پایین فلج شد و پای راستم برگشت و پای چپ برنگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، الیکا عبدالرزاقی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی است . در 11 سالگی دچار یک بیماری التهابی به نام «گیلن باره» شده و بدنش از کمر به پایین فلج شد تا اینکه بعد از بهبودی تا کنون همچنان پای چپش مشکل دارد . مشکلی که در ظاهر او دیده نمی شود اما خودش این ماجرا را افشا کرده است.

عبدالرزاقی در این باره گفته: «من در یازده سالگی دچار یک بیماری به نام گیلن باره شدم و بدنم از کمر به پایین فلج شد و پای راستم برنگشت و پای چپ برگشت. آن زمان گفتند این بیماری در مناطق مرطوب زیاد است و در جایی مثل انگلستان زیاد است. خیلی وقت‌ها از من سؤال می‌کنند. در لانگ شات‌های این سریال لو رفتم. مجبور هستم اعتراف کنم. گاهی وقت‌ها جایی دعوت می‌شوم و با عزیزان توان یاب صحبت می‌کنم. من با معلولیت هستم و آدم موفقی هستم در شغلم. از مردم می‌خواهم با کسانی که نقص عضو دارند اینطور برخورد نکنید. فکر نکنید این‌ها نمی‌توانند موفق باشند. دلم می‌خواست یک استند آپ کمدی درباره‌ی این مشکلم بنویسم. اما یک بار با ظاهر خودم شوخی کردم و مردم خوششان نیامد احساس کردم پذیرش این را نداریم. در حالی که در دنیا این اتفاق می‌افتد و کمدین‌ها با ویلچر‌های خود شوخی می‌کنند و چقدر مردم را راحت می‌کنند.»

عبدالرزاقی در ادامه بیان کرد: آدم صبوری هستم. همیشه از خدا صبر می‌خواهم، چون در تمام لحظاتی که به من سخت گذشته است اگر صبور نبودم دوام نمی‌آوردم. همیشه از خداوند اولین چیزی که می‌خواهم صبر بوده است. ما تا وقتی معروف می‌شویم فکر می‌کنند تو یک شب آمده‌ای و معروف شده ای. نمی‌دانند بازیگری که در 17 سالگی قرار است هنرپیشه شود و شهرستانی است و از مناسبات این شهر بزرگ چیزی نمی‌داند یعنی چه.

من از سال 76 تا 78 کار می‌کردم و کسی من را نمی‌شناخت. پولی درنمی‌آوری و کار نمی‌کنی و باید با حمایت خانواده کار کنی. اگر در این سال‌ها طلب صبر نمی‌کردم نمی‌توانستم دوام بیاورم. رابطه ام با خدا خیلی صمیمانه است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 30 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نذری پُختن به سبک هندی ها ؛ 5000 کیلو برنج در دیگ افسانه ای / با نردبون رفتن تو دیگ😱
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
الناز شاکردوست: گفتند من با علیرضا حقیقی ازدواج کردم ! پدرم با من تماس گرفت و گفت تو بی اجازه ما ازدواج کرده ای؟ من فقط همان یک بار ایشان را دیدم
تیپ و استایل مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال کیمیا از سارافون 4 خونه تا موهای خرگوشی و لبخند شیطنت آمیز +عکس
تغییراستایل شیک و جذاب سوپراستارهای ایرانی با کت و شلوارهای مارک دار و گران/ جذابتر و خوشتیپ تر از همیشه👌+عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)