دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

علیرضا حقیقی عنوان بدترین بازیکن را از آن خود کرد 

چهارشنبه، 06 اردیبهشت 1402
ساعدنیوز: علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران که با پرسپولیس به روزهای اوج رسید، در تیم بدترین بازیکنان 20 سال گذشته باشگاه روبین کازان روسیه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرآنلاین، به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه روبین کازان، دو تیم از بازیکنان موفق و ناموفق این باشگاه در 20 سال گذشته منتشر شد.

وب سایت «تاتار اسپورت» نوشت: «دروازه بان ایرانی در 18 سالگی اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد و در اولین بازی خود پنالتی علی دایی مهاجم اسطوره‌ای ایران را مهار کرد. این در فصل 06-2005 بود و پنج سال بعد این دروازه بان، جوان‌ترین کاپیتان تاریخ باشگاهش شد. حقیقی در این مدت توانست به این تیم کمک کند تا قهرمانی ایران و دو جام حذفی را کسب کند.

در سال 2012، این دروازه بان به روسیه آمد؛ جایی که دوستی ایران و تاتارستان در سطح دولتی تازه شروع به شکل گیری کرده بود. شایعه شده بود که حقیقی بخشی از یک معامله بزرگ بین ایران و تاتارستان بوده است، اما هیچ مدرکی دال بر این موضوع یافت نشد. به هر حال علیرضا با روبین قرارداد بست و به عنوان اولین ایرانی در مسابقات لیگ روسیه وارد تاریخ این رقابتها شد.

علیرغم تمام تمجیدها، حقیقی هرگز نتوانست در کازان جایی به دست آورد. او چند بار به صورت قرضی از روبین رفت و موفق شد فقط در یک بازی برای کازان بازی کند. او از سال 2012 تا 2015 در روبین ماند و در جام جهانی 2014 خود را ثابت کرد.

حقیقی به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی ایران به این مسابقات رفت و تقریباً به این تیم کمک کرد تا آرژانتین را مهار کند اما در نهایت ایران با گل لیونل مسی بازی را از دست داد. در کازان، او چنین داستان تاثیرگذاری نداشت.»

علیرضا حقیقی در حال حاضر در تیم نساجی مازندران بازی می‌کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از ورزش حرفه ای ایلان ماسک ثروتمند ترین مرد 2023 / مرد خطرناکی که دنیا را متحول می کند + عکس
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(ویدئو) طراحی بی‌نظیر خانه‌ای شاهانه و رویایی برای عاشقان خودرو با الهام‌ از لامبورگینی وننو/ ادعای شب تو ماشین خوابیدن در واقعیت
مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو
کنایه طعنه‌آمیز شهربانو منصوریان به مبینا نعمت‌زاده؛ می‌خواهم دندانپزشک شوم!
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
کنایه ی شهربانو منصوریان : یه گونی مدال دارم همه رو میدم کاری کنید منم دانشگاه قبول کنید خانم دکتر شم ! / دختر ایرانی بازم غوغا کرد + ویدیو
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)