عمل کوچک کردن سینه چیست؟

  جمعه، 19 دی 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
عمل کوچک کردن سینه چیست؟
کوچ کردن سینه یا کاهش سایز سینه، نوعی جراحی پلاستیک زیبایی است. با این حال در برخی افراد جنبه درمانی دارد؛ یعنی برای کاهش درد و رفع مشکلات حرکتی، انجام می‌شود. بنا به دلایل مختلفی ممکن است اندازه سینه‌ها در خانم‌ها بزرگ شود.

عمل کوچک کردن سینه چیست؟

کوچ کردن سینه یا کاهش سایز سینه، نوعی جراحی پلاستیک زیبایی است. با این حال در برخی افراد جنبه درمانی دارد؛ یعنی برای کاهش درد و رفع مشکلات حرکتی، انجام می شود. بنا به دلایل مختلفی ممکن است اندازه سینه ها در خانم ها بزرگ شود. این افزایش سایز از یک حد نرمال که بگذرد، مشکلاتی را ایجاد می کند و غیر قابل تحمل می شود.

در ماموپلاستی کاهشی، با برداشتن بافت اضافی سینه، غدد، چربی و همچنین پوست اضافی، اندازه سینه کاهش می یابد. در واقع جراح متخصص پلاستیک با انجام چند برش خاص و جدا کردن بخش های اضافی، هم سینه را کوچک می کند و هم با تغییر جای نوک و هاله سینه، فرم پستان ها را به حالت طبیعی برمی گرداند.

از عمده دلایل بزرگ شدن اندازه سینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اضافه وزن که با افزایش میزان چربی در بافت سینه همراه است.
  • مصرف برخی داروهای هورمونی مانند قرص های ضد بارداری که با تغییر در میزان هورمون های زنانه، به تحریک بافت های سینه و افزایش اندازه آن ها دامن می زند.
  • بارداری؛ به طور طبیعی در این دوران بدن مادر برای شرایط جدید و مراقبت از کودک آماده می شود که یکی از این تغییرات، افزایش سایز سینه است.
  • یائسگی نیز با افزایش میزان چربی در بافت سینه و بزرگ شدن آن همراه است.

عمل کوچک کردن سینه، در تمامی موارد گفته شده، کمک می کند تا اندازه سینه ها به حالت نرمال تغییر پیدا کند. این اندازه بسته به فرم بدن هر شخص ممکن است متفاوت باشد. همچنین عدم تقارن در سینه ها و کوچک و بزرگ بودن آن ها نیز با ماموپلاستی کاهشی قابل اصلاح است

مزایا

مزایای کوچک کردن سینه از لحاظ جسمی و روحی فوق العاده است. داشتن سینه های غیر یکسان بزرگ نیز باعث می شود که نتوانید لباس ها و حتی سینه بندهای مناسب و اندازه خود پیدا کنید. بسیاری از زنان که سینه های بیش ازحد بزرگ دارند در فعالیت های ورزشی و تمرینات شرکت نمی کنند زیرا سینه هایشان مزاحم آن ها است. کوچک کردن سینه می تواند به شما در ایجاد احساس اعتماد به نفس بیشتر کمک کند. داشتن سینه های بزرگ همچنین به دلیل اصطکاک بیشتر با تنه بدن می تواند موجب تحریک و ناراحتی پوستی شود. در موارد جدی تر حتی ممکن است تاول و عفونت ایجاد شود. کوچک کردن اندازه سینه خطر تحریک مزمن پوست را از بین می برد.

متقاضی مناسب

کاندید مناسب برای کوچک کردن سینه خانم هایی با سینه های بزرگ هستند که دچار مشکلات سلامتی، اعتماد به نفس پایین، ناراحتی های فیزیکی و اجتماعی هستند و با اندازه سینه هایشان مشکل دارند. زنان باردار یا شیرده نباید از این روش ها استفاده کنند. بیماران قبل از انجام روش ها باید از جزئیات و خطرات مربوط به آن اطلاعات کامل کسب کنند و انتظارات واقع بینانه داشته باشند تا نتایج درمان برایشان رضایت بخش باشد.پس از کوچک کردن و بالا بردن سینه ها، شکل کلی آن ها بسیار شبیه قبل از درمان است. لیفت سینه ناشی از کوچک شدن و کاهش وزن سینه ها و خاصیت کششی پیوندهای حمایتی سینه ها است.قبل از انجام جراحی کوچک کردن سینه انجام چه اقداماتی لازم است؟آمادگی برای عمل جراحی کوچک کردن پستان در کلینیک زیبایی شامل:

  • سلامت عمومی شما به طور کامل بررسی می شود.
  • سینه ها از نظر سایز و شرایط فعلی مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین توسط جراح اندازه گیری های دقیقی گرفته می شود و کیفیت پوست، موقعیت نوک سینه ها و areolas هم بررسی می شود.
  • گرفتن عکس از سینه شما برای پرونده پزشکی لازم است.
  • بحث در مورد گزینه های مناسب برای شما مطابق با شرایطتان و معرفی یک دوره درمان
  • بحث در مورد نتایج احتمالی روش شما و خطرات یا عوارض بالقوه

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (511 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (265 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (119 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (63 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (36 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (20 نظر) ذوق زدگی و خوشحالی داریوش ارجمند، حشمت فردوس وقتی متوجه میشه قالیباف خلبان هواپیماییِ که قراره با اون به اصفهان بره+عکس (19 نظر) میزبانی سیدمحمد خاتمی از مسعود پزشکیان و فرزندان و نوه هایش در ضیافتی به صرف افطاری +عکس (19 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (18 نظر) حال خوش بهاره رهنما با چشمان گریان بعد از زیارت امام حسین(ع) در بین الحرمین+عکس/ قبول باشه (16 نظر) 3 قاب متفاوت از پدر شوهر لبنانیِ زینب سلیمانی فرزند کوچک سردار سلیمانی+عکس/ از دلداری به عروس ایرانی اش در مراسم پدرش تا فاتحه خوانی بر مزار حاج قاسم (15 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) نگاهی به کیک تولد دو طبقه با تم غمگین و تیره رنگِ هوتن شکیبا+عکس/ ست بودن رنگِ در و دیوار با لباس و کیک آقای بازیگر‌ (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 27 خرداد 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد 1403
فواید فوق العاده پوست پرتقال برای قلب🍊 + فواید دیگر
فال ابجد روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
بازداشت شکارچی عروسک های شهر | او دختر بچه ها را می ربود و ...
فال انبیاء روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
به کوری چشم مجاهدین خلق حمید نوری آزاد شد‎
لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکوردشکنی کرد+عکس
پیشنهاد ازدواج دوم پارسا پیروزفر به خانم همسایه جوان در خلوت دونفره شان+فیلم
ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه
ناگفته هایی جالب از زندگی فرزندان رهبر معظم انقلاب؛ از استفاده نکردن از امکانات مملکتی تا وام گرفتن از صندوق های کوچک!
روایت شنیده نشده از خواهر داغدار شهید سید ابراهیم رئیسی از کارکردن رئیس جمهور همزمان با تحصیل بعد از فوت پدرشان/ دلسوز و صبور+عکس
گران بهاترین ماده جهان که قیمتش 1000 برابر نفت است +عکس/ ماده ای که جان انسان ها را نجات داد