دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

امام جمعه هشتگرد: جوانان حق دارند بپرسند که چرا سعودی ها 6 ماهه می توانند ورزشگاه بسازند ما نمیتوانیم در 2 سال تعمیرش کنیم؟! 

دوشنبه، 26 شهریور 1403
ساعدنیوز: مختاری، امام جمعه هشتگرد: مردم و جوانان روی تاخیر ساخت بعضی پروژه‌ها مثل ورزشگاه‌ها حساسیت پیدا کردند. مردم مقایسه می‌کنند میگن سعودی‌ها توی دو ماه، شش ماه فلان ورزشگاه مفصل رو ساختند. امارات ساخت. قطر ساخت.  چرا ما باید سالها لنگ تعمیر یک ورزشگاه بزرگ کشورمان باشیم؟!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، یکی از موضوعات مهم این فصل لیگ برتر، شرایط بد زیرساختی و ورزشگاه‌های ایران است که باعث شده چند تیم مدعی از حضور در ورزشگاه‌های خانگی خود محروم باشند.

ورزشگاه آزادی که از سال گذشته در دست تعمیر و بازسازی بوده، در این فصل به طور کلی از چرخه لیگ خارج شد تا روند آماده‌سازی آن با سرعت بیشتری انجام شود.

در حالی که استقلال و پرسپولیس با خوش خیالی امیدوار بودند که آزادی به لیگ نخبگان آسیا که از هفته آینده شروع می‌شود برسد، حالا مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز خبری باورنکردنی از زمان آماده‌سازی ورزشگاه اول کشور بیان می‌کند.


پسندیدم 21 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 27 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) این پشت صحنه سریال شب‌ های برره عالیه یعنی نبینی باختی؛ فقط قیافه سیامک انصاری دیدنیه😂🤣
(عکس) آناهیتا درگاهی با استایل رترو و مینی اسکارف در اکران فیلم یادگار جنوب در پردیس سینمایی ملت / مثل همیشه شیک و به روز
ویدیو/ رتبۀ 1 ریاضی: لگاریتم 1723 را نمی‌دانم/ متد خاص حل مسائل ریاضی رتبۀ برتر کنکور به سبک مدرسه‌ای
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
روزی که هادی چوپان برای سفر به آمریکا ماشین مدل پائین اش را فروخت و کلی بدهی بار آورد +عکس/ گرگ پارسی اینگونه از فرش به عرش رسید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی