دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

امام جمعه کرج: کاهش 70 درصدی نرخ باروری دسیسه دشمن است 

شنبه، 30 اردیبهشت 1402
کد خبر: 340934
ساعد نیوز: به عقیده امام جمعه کرج کاهش 70 درصدی نرخ باروری در ایران دسیسه‌های بزرگ علیه اسلام و ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از اعتماد، امام جمعه کرج گفت: متاسفانه امروز شرایط به گونه‌ای شده که برخی حتی به فکر ازدواج هم نیستند و اگر ازدواج کنند هم برای مادر شدن برنامه‌ای ندارند. در 30 سال گذشته نرخ باروری در جهان اسلام بیش از 40 درصد و در ایران بیش از 70 درصد کاهش داشته که نشان دهنده دسیسه‌های بزرگ علیه اسلام و ایران است.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه 29 اردیبهشت کرج با اشاره به نقش خانواده در تربیت و حفاظت از دختران به عنوان تاثیرگذارترین افراد جامعه گفت: فرزندان به دلیل فطرت الهی باید مورد تکریم ما قرار بگیرند و باید در تربیت آنان بسیار دقیق عمل کنیم، رفتار صحیح با فرزند موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شود که در آینده او بسیار تاثیر گذار است، زیرا هر فردی خودش را در سطحی می‌داند که پدر و مادرش با او رفتار می‌کنند.

امام جمعه کرج ادامه داد: یکی از اصول تربیتی مهم برای دختران آن است که آن‌ها باید برای مادر شدن آماده شوند، اما متاسفانه امروز شرایط به گونه‌ای شده که برخی حتی به فکر ازدواج هم نیستند و اگر ازدواج کنند هم برای مادر شدن برنامه‌ای ندارند. در 30 سال گذشته نرخ باروری در جهان اسلام بیش از 40 درصد و در ایران بیش از 70 درصد کاهش داشته که نشان دهنده دسیسه‌های بزرگ علیه اسلام و ایران است.

وی افزود: دشمن و استکبار از گذشته تا امروز با روش‌های گوناگون دشمنی خود را با ما ادامه داده و می‌خواهد ما در دنیا گوشه‌گیر شویم اما حضور با اقتدار ایران در همه عرصه ها، تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده است. یکی از مثال‌های بارز در این زمینه حضور قدرتمند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد جهان است موضوعی که علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها صورت گرفت تا نشان دهد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

  برچسب ها: امام جمعه کرج

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویراستاری تخصصی مقاله
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس