دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

آمار عجیب از یک میلیون ورزشکار در شهر 58 هزار نفری شفت!+ویدیو 

سه شنبه، 23 آبان 1402
ساعدنیوز: ارائه یک آمار عجیب در برنامه تلویزیونی از سوی رئیس اداره ورزش شهرستان شفت خبرساز شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، در روزهای اخیر ویدیویی از مصاحبه رئیس اداره ورزش شهرستان شفت در استان گیلان که در شبکه استانی گیلان به عنوان مهمان حاضر بوده، در فضای مجازی وایرال شده است. در بخشی از این مصاحبه وقتی مجری در خصوص تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان شفت از مژدهی سوال می‌پرسد، او یک آمار عجیب را ارائه می‌کند: "ما تاکنون یک میلیون و 100 نفر را به عنوان ورزشکار سازمان یافته در 8 ماه اخیر داشته‌ایم که بیمه شده ورزشی هستند!"

بلافاصله بعد از این اظهارنظر مجری برنامه صحبت‌های رئیس اداره ورزش شفت را قطع می‌کند و از او در خصوص این آمار عجیب می‌پرسد. با وجود ایراد چند باره مجری به آمار یک میلیونی مژدهی، او روی این عدد تاکید دارد! در ادامه مجری میزان جمعیت شهرستان شفت را می‌پرسد که مسئول ورزش این شهرستان تعداد را 55 هزار نفر عنوان می‌کند.

جالب اینکه با وجود ارائه آمار جمعیت 55 هزار نفری، بازهم مژدهی روی آمار یک میلیون و 100 نفری خود تاکید می‌کند! در نهایت با اصرار مجری، مهمان برنامه قبول می‌کند که شاید آمار اشتباهی را در اختیار او گذاشته‌اند!

در واقع مژدهی میزان ورزشکاران سازمان یافته در 8 ماه اخیر را حدود 20 برابر جمعیت این شهر عنوان کرد که همین موضوع باعث وایرال شدن ویدیوی مصاحبه او شد.

در همین رابطه با اشکان مژدهی، رئیس اداره ورزش شهرستان شفت تماس گرفتیم. او در گفت‌وگو با "ورزش سه" در این باره توضیح داد و گفت: "در آن مصاحبه من یک آمار اشتباه دادم و بعد از دقیقه همان جا آمارم را اصلاح کردم. تعداد ورزشکاران سازمان یافته ما 1200 نفر بوده و من به اشتباه عدد یک میلیون را مطرح کردم. این یک اشتباه لفظی است و برای همه پیش می‌آید. خیلی افراد با پست های بالاتر تا به حال در ارائه آمار دچار اشتباه شده‌اند، اما من همان جا اصلاحش کردم."

وی که از بازتاب های مصاحبه‌اش ناراحت به نظر می‌آید، در ادامه می‌گوید: "من قهرمان ملی این کشور هستم و بارها در رشته کاراته پرچم ایران را در مسابقات بین المللی به اهتزاز درآوردم. چطور هیچ وقت کارهای خوب و عملکرد ما بازتابی ندارد و مسئله به این کوچکی و اشتباه لفظی من اینقدر دیده می‌شود؟ اگر دیگران با این کارها خوشحال می‌شوند، عیبی ندارد، اما من یک وجهه ملی دارم که خراب نمی‌شود. یعنی هیچ مسئله دیگری در این کشور برای پرداختن نیست که همه روی اشتباه من زوم کرده‌اند؟ اینقدر نباید روی این موضوع مانور داده شود. بروید ببینید من چقدر به این مملکت خدمت کرده‌ام."


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی متن
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی