دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

عمارت مجلل و هوش پرانِ نیمار در عربستان همه را مات و مبهوت کرد+تصاویر 

سه شنبه، 04 مهر 1402
ساعدنیوز: تصاویری از طراحی عمارت مجلل نیمار را مشاهده بفرمایید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، نیمار جونیور هم به لیگ حرفه‌ای عربستان پیوسته و دستمزد سالانه 219 میلیون دلاری را از الهلال به خانه خواهد آورد. طراحان و معماران با چنین بودجه‌ای قادرند گزینه‌های شگفت‌انگیزی برای خانه این بازیکن ارائه بدهند.

طراح مشهور Mansionisti از تیم هوش مصنوعی خواست تا یک خانه عربی مناسب برای بازیکن برزیلی ارائه دهند. کانسپت بی‌نظیر با قیمت قابل توجه 195 میلیون دلاری تولید شده توسط هوش مصنوعی با 1.3 میلیون دنبال‌کننده صفحه اینستاگرام Mansionisti به اشتراک گذاشته شد.

خانه بیش از پنج طبقه دارد که با مناره‌های طلایی تزئین شده دارای یک آبشار منحصر به فرد است که نفس شما را بند می‌آورد و البته جیب‌های شما را خالی می‌کند. علاوه بر این، نیمار پس از افزودن یک استون‌مارتین و لامبورگینی جدید به ناوگان چند میلیون دلاری خود، فضایی برای پارک همه ماشین‌هایش در این عمارت بزرگ دارد.

با قدم به داخل عمارت شاهد سقف گنبدی شکل، درگاه‌های قوسی، لوستر و زمین مرمری به همراه پلکان بزرگ و منحنی خواهیم بود. نیمار پس از تمرین یا یک مسابقه بزرگ، علاوه بر وان مرمری بزرگش که در زیر سقف‌های گنبدی قرار دارد، می‌تواند وارد استخر حمام شخصی‌اش با نورپردازی فوق‌العاده شود.

کانسپت عمارت نیمار همچنین دارای یک زمین فوتبال سرپوشیده است. اگر تیم بخواهد کمی تمرینات هوازی انجام دهد، باشگاه عمارت نیمار دارای تردمیل کافی برای کل تیم است. و در آخر، برای چنین بازیکنی با سلیقه‌ گران‌قیمتش یک آسانسور مخصوص اتومبیل در عمارت تعبیه شده است. با فضایی برای 16 وسیله نقلیه، این امکان به نیمار داده شده تا کلکسیون خودروهای در حال گسترش خود را به نمایش بگذارد.

در واقعیت، شایعات حاکی از آن است که نیمار به دنبال یک عمارت 25 خوابه با سه سونا، استخری به عرض 10 متر و طول 40 متر و گاراژی بزرگ است، یعنی چیزی شبیه به این کانسپت اما کمی مختصرتر.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیویی پربازدید از زورگویی بچه گربه به داداشش موقع شیر خوردن/ خیلی ماهرانه داره بهش میگه برو پیِ کارِت😂
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه چاپ یک کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ترجمه تخصصی متن
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی