دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

جاسوس آمریکایی دستگیر شده در ونزوئلا به تروریسم متهم شد 

سه شنبه، 25 شهریور 1399
کد خبر: 101068
جاسوس آمریکایی دستگیر شده در ونزوئلا به دلیل برنامه ریزی برای خرابکاری در پالایشگاه های نفتی و نیروگاه های ونزوئلا با اتهام تروریسم مواجه شد. دادستان کل ونزوئلا طی بیانیه ای اعلام کرده است که این جاسوس با سرویس جاسوسی آمریکا سی آی ای ارتباط مستقیم داشته و طرح های فرآوانی برای انتقال غیرقانونی اسلحه و مهمات به خاک ونزوئلا داشته است.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از آر تی روسیه، شهروند آمریکایی که اخیراً در ونزوئلا دستگیر شده است به تروریسم متهم شد. دادستان ونزوئلا اعلام کرده است که این فرد، به دلیل ارتباط با سرویس های جاسوسی آمریکا، قصد داشته در خاک آمریکا عملیات تروریستی ترتیب دهد که هدفش تخریب زیرساخت های نفتی و گازی و پالایشگاه های کشور ونزوئلا بوده است. نام این فرد دستگیر شده، ماتیو جان هیت اعلام شده است. طبق بیانیه صادر شده از سوی دادستانی ونزوئلا، این جاسوس امریکایی مشخصاً قصد داشته است با سلاح سنگین، دو پالایشگاه حیاتی این کشور را هدف قرار دهد. دادستان ونزوئلا اعلام کرد که به همراه این جاسوس آمریکایی، شش نفر از شهروندان و پرسنل نیروهای نظامی ونزوئلا نیز دستگیر شده است که در تلفن همراه این متهمان که به هنگام دستگیری ضبط شده است، عکس هایی از مراکز مهم پتروشیمی ونزوئلا و نیز یک پل شریانی مهم در ایالت سولیا وجود دارد. از این جاسوس آمریکایی و همکاران ونزوئلائی اش مقادیر زیادی مهمات و ابزارهای جاسوسی و اسلحه کشف شده است. دادستان اعلام کرده است که تمام چیزهایی که از این جاسوس کشف شده است، می تواند به شهروندان ونزوئلایی آسیب بزند و نظم موجود در این کشور را به هم ریزد.

به گزارش ساعد نیوز، در ماه می دو جاسوس آمریکایی دیگر به همراه عده ای خرابکار وطنی در ونزوئلا دستگیر شدند که قصد داشتند مادورا را دستگیر و به آمریکا منتقل کنند. این افراد در دادگاه به 20 سال زندان محکوم شده اند. به نظر می رسد حکم سنگین تری در انتظار جاسوس تازه دستگیر شده باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی