دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آزمون ها / لیسانس /

امکان انتخاب همه گروه‌های آزمایشی برای داوطلبان کارشناسی سوابق تحصیلی 

یکشنبه، 21 مرداد 1397
کد خبر: 11286
ساعد نیوز: رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخاب رشته کارشناسی پیوسته سوابق تحصیلی از هفته آینده در همه گروه‌های آزمایشی امکان پذیر است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، امیر رضا شاهانی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: برخلاف سال های گذشته امسال در دوره های بدون آزمون پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود. به این ترتیب که داوطلبان با پرداخت یک هزینه ثبت ‌نام، ۲۰ رشته‌ محل انتخاب می‌کنند و پس از پردازش اطلاعات، کدرشته پذیرفته شده داوطلب را اعلام می‌کنیم.

 

وی افزود: ضمنا این امکان را ایجاد کردیم که داوطلبان مستقل از رشته دیپلم، میتوانند یک رشته آزمایشی را انتخاب کنند، یعنی اگر کسی دیپلم تجربی داشته باشد، لزومی ندارد که حتما علوم تجربی را انتخاب کند و امکان انتخاب علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی ، هنر و زبان‌های خارجی را دارد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: گزینه دیگری هم از هفته آینده در سامانه انتخاب رشته مبتنی بر سوایق تحصیلی فعال خواهیم کرد که داوطلبان در چند گروه آزمایشی انتخاب رشته کنند، مثلا اگر کسی رشته‌اش تجربی است، می‌تواند رشته تجربی، ریاضی، انسانی، هنر یا زبان‌های خارجی را انتخاب کند. در این حالت برای هر کدام از گروه‌ها، یک حق ثبت‌ نام دریافت می‌شود ولی برای هر گروه می‌تواند ۲۰ انتخاب داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شاهانی در پایان یادآور شد: کسانی هم که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از هفته آینده در گروه‌های دیگر انتخاب رشته کنند و محدودیتی برای گروه‌های مختلف نیست.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌