دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / جذب هیئت علمی / دانشگاه آزاد /

امکان جذب هیأت‌ علمی در رشته‌ های علوم پزشکی دانشگاه آزاد 

یکشنبه، 29 بهمن 1396
کد خبر: 2926
ساعد نیوز: معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به وضعیت متفاوت رشته‌ های علوم پزشکی و نیاز به هیأت علمی، امکان جذب هیات‌علمی علوم پایه فراهم است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری آنا، دکتر محسن نفر در حاشیه بازدید از دانشکده پزشکی و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، در خصوص جذب هیأت علمی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به وضعیت متفاوت رشته‌های علوم پزشکی و نیاز به هیات علمی، امکان جذب هیات علمی علوم پایه فراهم است.

نفر ادامه داد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند جهت استفاده از نیروهای طرحی با معرفی این افراد به معاونت علوم پزشکی و سپس اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از این نیروها بهره‌مند شوند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امکان واگذاری بخش‌هایی از بیمارستان‌های تابعه وجود دارد، گفت: مدیران می‌توانند بخش‌هایی از قبیل سی تی اسکن، رادیولوژی و … را در صورت عدم تجهیز به شرکت‌ها و یا اعضای هیات علمی خود به منظور ایجاد انگیزه و مشارکت بیشتر واگذار کنند.

وی به توسعه رشته‌های تخصصی، فوق تخصصی و پذیرش دانشجوی رزیدنتی اشاره و خطاب به واحدهای مجری رشته‌های علوم پزشکی تصریح کرد: در رشته‌های مختلف از جمله رشته رادیولوژی، اطفال، داخلی، جراحی، جراحی مغز و اعصاب و … امکانات مناسب بیمارستانی و ضریب تخت برای پذیرش دانشجوی رزیدنتی فراهم کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه