امکانات و مشخصات خودروی مرسدس AMG GLC 43 مدل 2024

  پنجشنبه، 25 آبان 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
امکانات و مشخصات خودروی مرسدس AMG GLC 43 مدل 2024
مرسدس AMG با مدل GLC43 با قدرت 671 اسب بخار و گشتاور 1019 نیوتن متر آماده حضور قدرتمندتری در سال 2024 است. در ادامه این مطلب از ساعد نیوز با مشخصات این خودرو آشنا می شویم.

مرسدس بنز پس از معرفی GLC و GLC کوپه، نسخه AMG مدل‌های مزبور را معرفی کرد. مرسدس AMG GLC43 مدل 2024 و مرسدس AMG GLC 63 SE پرفورمنس 2025 از قدرتمندترین GLC های تاریخ تاکنون هستند.

مشخصات فنی مرسدس AMG GLC 43 مدل 2024

مدل GLC43 به عنوان نمونه پایه AMG از موتور 2 لیتری توربوشارژ به همراه سیستم هیبریدی با قدرت 416 اسب بخار استفاد می‌کند. همچنین 13 اسب بخار اضافی نیز از طریق ژنراتور استارت در سرعت‌های پایین در دسترس خواهد بود. این پیشرانه هیبریدی ملایم برای انتقال قدرت از گیربکس 9 سرعته مولتی کلاچه و به همراه 4Matic چهار چرخ متحرک بهره می‌برد.

مثل سایر مدل‌های AMG از جمله E63 گیربکس Speedshift MCT دارای یک کلاچ مرطوب و جایگزین مبدل گشتاور برای عملکرد نرم‌تر در سرعت پایین و پاسخ بهتر به دریچه گاز است. علاوه بر این GLC 43 به عنوان بخشی از سیستم AMG Ride Control دارای فرمان محور عقب و سیستم تعلیق بادی استاندارد با میرایی تطبیقی است.

مرسدس AMG GLC 43 مدل 2024

مشخصات کلی مرسدس AMG GLC 43 مدل 2024

نوع موتور خودرو

خطی بنزینی هیبرید

حجم موتور

2 لیتر

سیلندر / سوپاپ

4 / 16

تنفس موتور

توربوشارژر

قدرت

416 اسب بخار

گشتاور

500 نیوتن.متر

گیربکس

9 سرعته اتوماتیک

محور محرک

دو دیفرانسیل

شتاب

4.9 ثانیه

سرعت

250 کیلومتر بر ساعت

مصرف سوخت

—–

استاندارد آلایندگی

یورو 6

فرمان

برقی

بدنه

کراس اوور جمع و جور

نوع رینگ

آلومینیومی

ابعاد و ظرفیت ‌های مرسدس AMG GLC 43 مدل 2024

طول

4521 میلیمتر

عرض

1920 میلیمتر

ارتفاع

1636 میلیمتر

فاصله محورها

2888 میلیمتر

وزن خالص

—–

تعداد سرنشین

5 نفر

ظرفیت صندوق عقب

620 لیتر

حجم مخزن سوخت

62 لیتر

قطر رینگ

20 اینچ

آپشن ها و امکانات مرسدس AMG GLC 43 مدل 2024

کروز کنترل

دارد

کروز کنترل هوشمند

دارد

کنترل ایستایی در سربالایی

دارد

کنترل سرعت در سرازیری

دارد

کنترل کشش

دارد

کنترل پایداری

دارد

اتو پارک

دارد

سنسور جلو

دارد

سنسور عقب

دارد

رادار نقطه کور

دارد

رادار تغییر لاین

دارد

رادار تصادف جلو

دارد

رادار تصادف عقب

دارد

ترمز ضدقفل

دارد

توزیع نیروی ترمز

دارد

ترمز کمکی

دارد

ترمز اضطراری

دارد

ترمز پارک برقی

دارد

اتولایت

دارد

چراغ روز

دارد

دکمه‌های کنترلی فرمان

دارد

گرم‌کن فرمان

دارد

نمایشگر اطلاعات و سرگرمی

دارد

ناوبری

دارد

نمایشگر هدآپ

دارد

دوربین عقب

دارد

دوربین 360 درجه

دارد

کیسه هوا

دارد

ورود بدون کلید

دارد

استارت بدون کلید

دارد

تهویه اتوماتیک

دارد

صندلی برقی راننده

دارد

صندلی برقی سرنشین جلو

دارد

گرم‌کن صندلی جلو

دارد

سردکن صندلی جلو

دارد

آینه بغل برقی

دارد

گرم‌کن آینه بغل

دارد

پانوراما

دارد

سانروف

دارد

طراحی ظاهری مرسدس AMG GLC 43 مدل 2024

تفاوت‌ ظاهری میان این دو مدل و نسخه استاندارد GLC به جلوپنجره اختصاصی با اجزای عمودی، ابعاد بزرگتر ورودی‌های هوا و جزئیات کرومی در نمای جلو، محدود می­‌شود. مرسدس GLC43 به خروجی‌های دوتایی اگزوز مجهز شده، درحالی‌که این قطعه در GLC63 به فرم ذوزنقه‌ طراحی شده است.

مرسدس AMG GLC 43 مدل 2024

طراحی داخلی مرسدس AMG GLC 43 مدل 2024

در فضای کابین این خودروها با روکش ترکیبی MB-tex و میکرو فیبر یا چرم ناپا (سفارشی) با نشان AMG روی پشت‌سری صندلی‌های جلو مواجه هستیم. امکان سفارش صندلی‌های پرفورمنس نیز فراهم شده است.تفاوت سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX در نسخه‌های AMG به رابط کاربری محدود شده، چراکه صفحه پشت آمپر، نمایشگر مرکزی و نمایشگر مجازی روی شیشه (سفارشی) به گرافیک ویژه AMG مجهز شده‌اند. سامانه جمع‌آوری داده‌های رانندگی در پیست نیز برای این مدل‌ها پیش‌­بینی شده است.

طراحی داخلی مرسدس AMG GLC 43 مدل 2024

سخن نهایی

مرسدس AMG GLC 43 مدل 2024 نسخه اسپرت‌تر و لوکس‌تر از GLC معمولی است که با موتور کوچک‌تر از نسخه 2023، قدرت بیشتری را به چرخ‌ها منتقل می‌کند و بنزین کمتری می‌سوزاند. اگرچه این خودرو رانندگی هیجان‌انگیزتری ارائه می‌دهد، اما همچنان ویژگی‌های لوکس بنز را نیز حفظ کرده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (289 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (178 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (123 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (75 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (53 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (34 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (31 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (24 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (23 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (21 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (20 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (19 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (15 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز