دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

آموزش انگلیسی به کودک در منزل یک توهم یا واقعی!! 

شنبه، 09 اردیبهشت 1402
استفاده از بسته‌های آموزشی از روش‌های آموزش انگلیسی به کودک در منزل است. برای شناخت سایر روش‌های آموزش این زبان به کودک کلیک کنید

آموزش انگلیسی به کودک در منزل با روش‌های متنوع و کاربردی

به دلیل کاهش هزینه‌ها یا صرفه‌جویی در زمان، بسیاری از والدین استفاده از روش‌های آموزش زبان در منزل را برای کودکان خود به دیگر روش‌ها ترجیح می‌دهند. با توجه به ذهن منعطف و خلاق کودکان برای آموزش زبان به آن‌ها، روش‌های متنوعی وجود دارند. بر همین اساس در این مطلب از ایران آموزشگاه به روش‌های متعدد آموزش انگلیسی به کودک در منزل می‌پردازیم و با مزایای این نوع آموزش بیشتر آشنا می‌شویم.

آموزش انگلیسی به کودک در منزل چه مزایایی دارد؟

با پیشرفت تکنولوژی و ارائه آموزش‌های هوشمند، بسیاری از مراکز آموزش‌ زبان انگلیسی، از روش‌های آنلاین و غیر حضوری برای فرایند آموزشی کودکان استفاده می‌کنند. این کار علاوه بر گسترش و در دسترس‌بودن آموزش‌های زبان، امنیت و اطمینان قابل توجهی را برای مراحل زبان‌آموزی کودکان به وجود می‌آورد. برخی از مزایای آموزش انگلیسی به کودک در منزل عبارت‌اند از:

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه

  • در دسترس بودن

  • تنوع روش‌های آموزشی برای کودکان

  • استفاده از یک برنامه منظم آموزشی

  • ایجاد سرگرمی برای کودکان

  • استفاده از انرژی‌ کودکان در خانه برای آموزش زبان به‌جای انجام کارهای غیر مفید

  • آسانی این روش آموزش

انواع روش‌های آموزش انگلیسی به کودک در منزل

کودکان با توجه به وضعیت رشدی و عاطفی خود، ذهن بازتری برای پذیرش آموزه‌های زبان دارند. عامل مهم‌ متمایزکننده آموزش زبان انگلیسی به کودکان و بزرگسالان، روش‌های آموزشی است که برای کودکان استفاده می‌شوند. در ادامه به مهم‌ترین روش‌های آموزش انگلیسی به کودک در منزل می‌پردازیم.

بازی‌کردن؛ روشی سرگرم‌کننده برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در منزل

تفاوت اصلی روش‌ آموزشی بزرگسالان با کودکان، لزوم وجود سرگرمی در متدهای آموزشی برای کودکان است. ذهن جست‌وجوگر و سرشار از فانتزی کودکان به روش‌هایی برای آموزش زبان دوم نیاز دارد که بیشترین میزان سرگرمی را برای آن‌ها به وجود بیاورد. استفاده از بازی‌های مختلف روشی مطمئن برای ایجاد سرگرمی در روش آموزش زبان کودکان به‌شمار می‌رود.

انواع بازی‌های مفید برای آموزش انگلیسی به کودک در منزل عبارت‌اند از:

  • استفاده از فلش کارت‌ها و بازی‌های اصلاح و گسترش دایره واژگان

  • بازی‌های اکشن

  • بازی‌های تخته‌ای، مار و پله یا دیگر بازی‌های سنتی

  • بازی‌ با کلمات

  • بازی‌های آنلاین

استفاده از موسیقی، شعر و یا داستان

استفاده از داستان برای آموزش، روایت شعرگونه محتوای آموزشی و یا استفاده از ریتم موسیقیایی در انتخاب بهترین کلاس زبان کودک عوامل موثری هستند. معمولا بهترین روش‌های آموزش انگلیسی به کودک در منزل از این سه متد استفاده می‌کنند و آموزش‌هایی متنوع و سرگرم‌کننده را به کودکان ارائه می‌دهند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با اپلیکیشن

علاقه کودکان به استفاده از وسایل هوشمند مانند گوشی و تبلت، باعث شده است تا بتوان از نرم‌افزارهای مختلف برای آموزش زبان دوم به کودکان در منزل استفاده کرد. مزایای آموزش مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی، استوری بوک، پادکست‌های صوتی مخصوص کودکان، آموزش گرامر و یادگیری لغات، این روش را به انتخاب مورد علاقه کودکان تبدیل می‌کند.

محبوب‌ترین اپلیکیشن‌‌های آموزش انگلیسی به کودک در منزل عبارت‌اند از:

  • اپلیکیشن Gus on the Go

  • اپلیکیشن FluentU

  • اپلیکیشن Teach Kids Languages

  • اپلیکیشن Pacca Alpaca

  • اپلیکیشن Fun Easy Learn

  • اپلیکیشن Studycat

خرید بسته‌های زبان مخصوص کودکان؛ بهترین روش آموزش در منزل

آموزش زبان کودکان به علم و تخصص بالایی نیاز دارد که بدون برنامه‌ریزی مدون و روتین، نتیجه مناسبی در پی ندارد. بسیاری از بسته‌های زبان مخصوص کودکان با شناخت ویژگی‌های رفتاری، شخصیتی، عاطفی، نقاط عطف رشد و مراحل توسعه ذهنی کودکان، بهترین روش آموزش انگلیسی به کودک در منزل را طراحی می‌کنند. این بسته‌ها با آموزش‌های بزرگسالان تفاوت دارند و سرفصل‌ها و تکنیک‌های متنوعی را برای کودکان در نظر می‌گیرند. البته ساکنان تهران علاقه‌‌مند به شرکت در کلاس‌های حضوری آموزش زبان مخصوص کودکان نیز می‌توانند از ایران آموزشگاه برای انتخاب بهترین کلاس زبان تهران کمک بگیرند.

انتخاب روش مناسب آموزش انگلیسی در منزل متناسب با سن کودک

انتخاب بهترین و موثرترین روش آموزش انگلیسی به کودک در منزل، باید بر اساس سن و ویژگی‌های کودک انجام شود. اصول روانشناسی کودکان در سنین مختلف با یکدیگر متفاوت است و در سنین مختلف، نیازهای متفاوتی را ایجاد می‌کند. بر همین اساس استفاده از پکیج‌های آموزشی مناسب برای یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی در خانه، مهم‌ترین گام برای شروع فرایند زبان‌آموزی کودکان به‌شمار می‌رود. ایران آموزشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین کتگوری اطلاعات آموزشگاه‌های سراسر کشور، به شما در انتخاب بسته‌های آموزشی مناسب کمک می‌کند. شما می‌توانید برای تهیه بهترین پکیج‌های آموزشی کودک مراکز آموزشی مختلف، از آموزشگاه‌های لیست شده در سایت ما کمک بگیرید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی