ساعدنیوز
ساعدنیوز

آموزش کار با اپلیکیشن نتفلیکس Netflix

  چهارشنبه، 13 مرداد 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
آموزش کار با اپلیکیشن نتفلیکس Netflix
برای استفاده از سرویس نت فلیکس در منزل یا در هر مکان دیگر باید از دستگاه هایی که قادرند به اینترنت متصل شوند برخوردار باشید. این دستگاه ها می تواند شامل تلویزیون های هوشمند، کنسولهای بازی ، تبلت ، تلفن های هوشمند ، پخش کننده های بلوری و پخش کننده های رسانه ای باشند.

ساخت اکانت روی کامپیوتر

برای ساخت اکانت، ابتدا وارد وب سایت Netflix شوید و سپس، مراحل زیر را به ترتیب، دنبال کنید:

در کادر وسط صفحه، مطابق تصویر زیر، ابتدا آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس، روی “Get started” کلیک کنید.

Netflix

در مرحله بعد، روی “Continue” کلیک کنید.

Netflix

در این مرحله، باید برای حساب کاربری خود، یک رمز عبور اختصاص داده و سپس، روی Continue کلیک کنید.

Netflix

در صفحه جدید، گزینه “See the plans” را انتخاب کنید.

Netflix

اکنون باید یکی از سه اشتراک موجود (معمولی، استاندارد یا ویژه) را انتخاب کرده و روی Continue کلیک کنید.

Netflix

در صفحه بعد، باید یکی از روش های پرداخت را انتخاب کنید. این جاست که سه گزینه پیش روی شما قرار خواهند داشت:
روش اول: مراجعه به سایت های واسط و کمک گرفتن از آن ها برای خرید اشتراک

روش دوم: افتتاح یک حساب بین المللی بانکی (این کار هم دردسرهای خودش را دارد) و پرداخت حق اشتراک

روش سوم: خرید گیفت کارت نتفلیکس از وب سایت های معتبر

Netflix

بعد از انتخاب روش مورد نظر، باید پرداخت خود را انجام داده و پس از آن، اشتراک یک ماهه نتفلیکس برای شما فعال می شود.
تذکر: تا چندی قبل، Netflix اجازه یک ماه استفاده رایگان را به کاربران می داد. اما در حال حاضر، این قابلیت در دسترس قرار ندارند. به همین دلیل، از همان روز اول، باید به فکر خرید اشتراک و پرداخت حق عضویت باشید.

با یک جستجوی ساده در اینترنت، می توانید به وب سایت ها و شرکت های مختلفی در زمینه فروش اکانت اشتراکی نتفلیکس دسترسی داشته باشید. توصیه ما به شما این است که قبل از خرید این اکانت ها، حتما از اعتبار شرکت یا وب سایت مورد نظر، مطمئن شوید.

چگونه برنامه از نت فلیکس دانلود کنید؟ چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم

  1. با پرداخت هزینه ای جهت دریافت نرم افزارهایی که قابلیت ضبط برنامه های نت فلیکس را دارند نیز می توانید محتوای نت فلیکس را بر روی کامپیوتر خود دانلود کنید.
  2. استفاده از خود نت فلیکس جهت دانلود فیلم ها بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای
  3. از گوشی موبایلی که برنامه نت فلیکس روی آن نصب است استفاده و برنامه های نت فلیکس را دانلود کنید و در زمان مناسب دیدن فرمائید.

کیفیت 3D و 4k :

نتفلیکس نه تنها فیلم و سریال های سنتی را به نمایش می گذارد بلکه برنامه هایی که از کیفیت 3D و 4k برخودار هستند نیز به این شبکه اضافه می کند. همانطور که قبلا ذکر شد، اکثر محصولات نت فلیکس از لحاظ کیفیت 4k هستند، بنابراین بدیهی است که نت فلیکس خدمات 4k خود را زمانی در اختیارتان قرار دهد که مطمئن شود دستگاه شما کیفیت 3D و 4k را پشتیبانی می کند.

در صورتی که دستگاه شما کیفیت 3D و 4k را پشتیبانی نکند، کیفیت برنامه های تلویزیونی نتفلیکس نیز به حالت 720p و 1080p و با کیفیت صدای DDS پخش می شود.

نت فلیکس این قابلیت را دارد که سرعت اینترنت شما را بررسی کند و به میزان سرعت عملکرد اینترنت تان برنامه ها و فیلم ها را با کیفیت های مختلف پخش کند.

حداقل میزان سرعت لازم برای پخش آنلاین سریال های نت فلیکس چقدر است؟

در صورتی که می خواهید ویدیوی شما بدون وقفه و با کیفیت معمولی به حالت آنلاین نمایش داده شود حداقل میزان سرعت پیشنهادی برای پخش آنلاین 2 مگابیت بر ثانیه است اما برای کیفیت های 3D، HD یا 4K به سرعت بسیار بالاتری نیاز دارید.

  • کیفیت پخش فیلم از طریق کامپیوتر حداقل به 1 مگابیت سرعت بر ثانیه نیاز دارد.
  • حداقل سرعت 2 مگابیت بر ثانیه جهت تماشای ویدیو با تلویزیون و با کیفیت 480p لازم است.
  • حداقل سرعت 4 مگابیت بر ثانیه جهت تماشای ویدیو با کیفیت 720p و 1080p لازم است.
  • با داشتن سرعت 5 مگابیت بر ثانیه می توانید بهترین کیفیت صدا و تصویر را تجربه کنید.

برای پخش ویدیو با کیفیت 4K باید تلویزیون شما دارای امکانات 4K Ultra با دکودر HEVC باشد و از اینترنت پر سرعت 15 مگابیت بر ثانیه استفاده کنید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (249 نظر) مونا فرخ آذری همسر علی دایی: علی همسر بسیار خوب و فداکاری است فقط یک ایراد بزرگ دارد! (128 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (127 نظر) دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس (127 نظر) نگاهی به سینی های تزئین شده خرما و حلوای هنرمندان پیشکسوت ایرانی روی میزهای عزای شیک و زیبایشان/روحشان شاد و یادشان گرامی+عکس (110 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (104 نظر) نگاهی به بنز جی ال اس 580 هفتاد میلیاردی بهرام رادان با رنگ سبز زمردی +فیلم/ سلیقه علی سنتوری حرف نداره (103 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (99 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (90 نظر) آزیتا حاجیان مهریِ سریال کیمیا: من 20 سال زندگی خیلی خوبی با آقای شریفی‌نیا داشتم، پدر بچه‌هامه و بعد از طلاق هم دوستیمون ادامه داره+ ویدیو (87 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (83 نظر) مهرانه مهین ترابی: شاید خلاف مسیر زندگی باشم ولی از اینکه مادر نیستم خوشحالم+ویدئو (75 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی فاطمه دانش پژوه برای تولد سید احمد خمینی با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (70 نظر) خلاقیت خنده دار پدران ایرانی برای ثبت نام دخترشان در ثبت احوال حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (69 نظر) الهام چرخنده: اگر خواهران منصوریان چادر سر کنند به آنها خانه و ماشین می‌دهم!+فیلم (59 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
طراحی جالب ساختمان با استفاده از قدرت توهم!به چشمان خود باور نخواهید کرد! تاریخچه جالب و خواندنی تردمیل جدیدترین نمای متفاوت از دریاچه ارومیه پادشاه سگ ها با مو های بلند ابریشمی/افسانه ای ترین سگی که میتوانید ببینید! تصاویر عجیب و جالب از ناپدید شدن استانبول ترکیه در مه غلیظ/شهر زیر مه گم شد! انگشترهای رهبر معظم انقلاب زیر ذره بین ؛ از انگشتر فیروزه نیشابوری تا انگشتر عقیق کبود یمنی/ حقا که دستان با صلابت رهبری زینت بخش انگشتران اند برنده نوبل ادبیات امسال چه کسی بود؟ / "هان کانگ" موفقیت خود را با "گیاهخواری" شروع کرد (عکس) خلاقیت جذاب شهرداری تهران در طراحی بنری مشترک از پزشکیان و قالیباف به زبان فارسی و عبری (فیلم) وقتی منتالیست برنامه عمارت تو شبکه 3 لامپ رو با پیشونی روشن میکنه! (فیلم) هوش مصنوعی این نقاشی‌های معروف قدیمی رو زنده کرد / با این 5 ابزار هوش مصنوعی عکس عزیزانت رو که از دستشون دادی متحرک کن ... روستای تاریخی 7000 هزار ساله کندوان ؛ با خانه هایی در دل صخره هایش در آذربایجان شرقی حامد آهنگی: در زمان قدیم زمان مادربزرگ پدربزرگا هیچ کاری نبود جز بچه دار شدن! / فقط تولید می‌کردن، خدمات پس از تولید وجود نداشت، یه بار موقع زایمان میدیدنش، یبارم از سربازی مرخصی میومد!