دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

آموزش روش های آسان برای پروتز کردن لب در خانه 

سه شنبه، 14 فروردین 1403
روش های فرم دهی لب در خانه نواقص این عضو صورت را برطرف کرده و جلوه‌ای زیباتر به صورت می‌بخشند. در این مقاله ازساعد نیوز، به بررسی روش های فرم دهی لب در خانه خواهیم پرداخت.

لب‌ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره افراد داشته و بزرگی و کوچکی آن‌ها می‌تواند تغییرات چشم‌گیری در چهره ایجاد کند، به همین سبب افراد زیادی به دنبال روش‌هایی برای برجسته کردن لب خود هستند. این کار را می‌توانید به وسیله روش‌های خانگی انجام دهید .

ما در این مقاله چند روش مهم را که شما می‌توانید از آن‌ها برای زیباتر شدن خود استفاده کرده، گرد هم آورده‌ایم، پس با ما همراه باشید.

روش های پروتز لب در خانه


انواع روش های فرم دهی لب در خانه و پروتز لب در خانه به‌دلیل راحتی و در دسترس بودن، مورد توجه و تقاضای بسیار از افراد، به‌خصوص بانوان است. تمام روش های فرم دهی لب در خانه که در ادامه آن‌ها را تشریح خواهیم کرد، منجر به حجیم شدن لب‌ها می‌شوند .

استفاده از روغن‌های طبیعی


برخی روغن‌ها مانند روغن نعنا و روغن فلفل کاین به‌دلیل افزایش جریان و گردش خون، حجم لب‌ها را افزایش داده و باعث بزرگ شدن آن‌ها می‌شوند. روش استفاده از این روغن‌های طبیعی برای فرم دهی لب در خانه این است که روغن را روی لب‌ها بمالید و آن‌ها را ماساژ دهید.

به خاطر داشته باشید که روغن فلفل کاین باید با روغن نارگیل یا آب مخلوط شود و سپس به لب‌ها مالیده شود. البته می‌توانید چند قطره از این روغن را به بالم لب خود بیفزایید.

فرم دهی لب در خانه با یخ


استفاده از یخ روش دیگری برای فرم دهی لب در خانه است. کافیست یخ را به مدت چند دقیقه و دوبار در روز روی لب‌هایتان نگه دارید و آن‌ها را با یخ ماساژ دهید. استفاده از یخ سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و جریان خون را افزایش می‌دهد.

استفاده از دارچین برای فرم دهی لب در خانه


دارچین یک ادویه مناسب برای برجسته کردن لب است. برای استفاده از دارچین به‌منظور افزایش حجم لب‌ها، کافیست یک قاشق پرپیمانه از پودر دارچین را با کمی روغن وازلین یا کره کاکائو مخلوط کنید و آن را روی لب‌هایتان بمالید. پس از این کار، لب‌هایتان را با این ترکیب به‌خوبی ماساژ دهید تا احساس التهاب و داغی در این ناحیه از صورت به شما دست دهد.

حال می‌توانید لب‌هایتان را بشویید و مخلوط را به‌طور کامل از روی آن بردارید. استفاده از پودر دارچین برای فرم دهی لب در خانه، هفته‌ای چندبار پیشنهاد می‌شود.

پروتز لب در خانه با لیوان


این روش پروتز لب در خانه کمی عجیب است و برای برخی از ما یادآور بازی‌های بچگیمان است. اما باید بدانید این روش برای برخی موثر اما کوتاه مدت است. برای این منظور ابتدا باید لب‌های خود را با یک کرم مرطوب کنید. لیوان را دور لب خود بگذارید و هوا را به آرامی به داخل ریه‌ها بکشید. هوا را نگه دارید تا لب‌ها احساس گز گز کند و پس از آن هوا را بیرون بدهید.

برجسته کردن لب با آرایش


آرایش نیز یکی از روش‌هایی است که می‌تواند شما را برای یک مهمانی آماده کند. ابتدا لازم است روی لب‌ها و اطراف آن کرم پودر یا پنکیک بزنید. پس از آن با یک خط لب کم رنگ شروع به کشیدن یک خط لب از بالای خط لب طبیعیتان کنید. رژ مد نظرتان را روی لب‌ها بکشید و با یک رژ کمی کمرنگ و براق قسمت داخلی لب را کمرنگ‌تر کنید. در این صورت لب شما بزرگ‌تر از حد عادی به نظر می‌رسد. البته در حال حاضر بالم لب و رژهایی نیز در بازار هستند که موقتا باعث بزرگ شدن لب می‌شوند.

سخن پایانی


با به‌کارگیری روش های فرم دهی لب در خانه که در این مقاله از ساعد نیوز آموختیم، می‌توانید لب‌هایتان را حجیم‌تر کنید تا زیبا و برجسته به‌نظر برسند. قطعا زیبایی لب‌ها روی چهره تاثیر می‌گذارد و منجر به جذابیت بیشتر افراد خواهد شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁