آموزش روش تبدیل فرمت heic را به jpg در اندروید

  چهارشنبه، 07 تیر 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
آموزش روش تبدیل فرمت heic را به jpg در اندروید
تبدیل فرمت HEIC به JPG با روش‌های مختلفی امکان پذیر می‌باشد. شما می‌توانید از ابزارهای آنلاین تبدیل HEIC به فرمت JPG استفاده کرده و سریعا، تصاویر HEIC خود را به JPG تبدیل کنید. در ادامه ساعدنیوز به چگونگی تبدیل فرمت heic را به jpg در اندروید آموزش خواهد داد. همراه ما باشید.

فرمت heic، برای عکس‌های اندروید در نظر گرفته شده است. این فرمت در مقایسه با فرمت jpg، حجم بسیار کمتر و کیفیت بالاتری دارد. به علاوه، به جای 8 رنگ از 16 رنگ پشتیبانی می‌کند؛ ولی متاسفانه این فرمت در گوشی‌های اندرویدی، بسیاری از اپلیکیشن‌ها و حتی ویندوز پشتیبانی نمی‌شود. این موضوع برای کاربران دردسرساز شده است. در ادامه روش‌های مختلفی را برای تبدیل فرمت heic به jpg در اندروید آموزش خواهیم داد. روشی هم برای تغییر فرمت به صورت آنلاین معرفی می‌کنیم که از آن می‌توانید در هر دستگاهی استفاده کنید.

تبدیل فرمت heic به jpg در اندروید

برای این که بتوانید تصاویر با فرمت heic را در گوشی اندرویدی خود باز کنید، ناچارید که یک برنامه جانبی روی سیستم خود نصب کنید. در حال حاضر نرم افزار Luma: heic to jpg converter بهترین اپلیکیشن برای این کار به نظر می‌رسد. پس این برنامه را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. سپس مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • برنامه Luma را در گوشی اندرویدی خود اجرا کنید.

  • گزینۀ HEIC to JPG یا HEIC to JPG conversion option را انتخاب کنید.

  • حالا روی گزینۀ "+" ضربه بزنید.

  • اگر قصد تغییر فرمت تنها یک عکس را دارید، باید روی گزینۀ open single image ضربه بزنید و سپس تصویر موردنظر خود را انتخاب کنید.

  • در نهایت روی گزینۀ Save با آیکون تیک مانند ضربه بزنید تا تصاویر با فرمت JPG ذخیره شوند. برای این کار نیاز است که پوشه موردنظر برای ذخیره تصاویر را هم انتخاب کنید.

اگر قصد دارید چند تصویر ذخیره شده در یک فایل را به صورت هم‌زمان تغییر فرمت دهید، باید گزینۀ open images folder ضربه بزنید. سپس پوشه موردنظر خود را انتخاب کنید. در نهایت، علامت تیک را لمس کنید تا فایل‌های HEIC شما به JPG تبدیل می‌شوند

تبدیل فرمت heic به jpg در اندروید

چگونه به صورت آنلاین چگونه فرمت heic را به jpg تبدیل کنیم؟

اگر در گوشی آیفون یا اندرویدی خود یا حتی ویندوز حوصله پشت سرگذاشتن مراحلی که گفتیم، ندارید، آنلاین عمل کنید. کافی است که یکی از سایت‌های زیر را در مرورگر گوشی یا سیستم خود باز کرده و عکس خود را بارگذاری کنید و فرمت jpg آن را تحویل بگیرید:

سایت heictojpg

وقتی این سایت را باز می‌کنید، در سمت چپ همان صفحه اصلی کادری مشاهده خواهید کرد. در این کادر نوشته شده که فرمت تبدیل فرمت heic به jpg بدون کاهش کیفیت امکان‌پذیر است. پس کافی‌ست که تصویر موردنظر خود را در آن بارگذاری کنید.

سایت iloveimg

با کمک این سایت هم می‌توانید عکس‌‌های خود را به راحتی تغییر فرمت دهید. کافی است که در صفحه اصلی گزینۀ Convert to jpg را انتخاب کنید. سپس روی لینک HEIC کلیک کنید. در نهایت عکس یا عکس‌های خود را انتخاب کنید و آن‌ها را به JPG تغییر دهید.

سایت cloudconvert

هنگامی که این سایت را باز می‌کنید، در کادر بالای صفحه اصلی می‌توانید گزینۀ convert to را مشاهده کنید. روی فلش روبروی convert کلیک کنید و پس از انتخاب گزینۀ Image در سمت چپ، روی HEIC کلیک کنید. سپس روی فلش روبروی to کلیک کرده و به همین ترتیب jpg را انتخاب کنید. در نهایت از طریق گزینۀ Select File عکس موردنظر خود را بارگذاری کنید. جالب اینجاست که حتی می‌توانید تنظیمات بیشتر برای اعمال شدن روی تصویر خود در پایین صفحه مشخص کنید.

سایت تبدیل فرمت heic به jpg

سخن پایانی

بنابراین در هنگام انتخاب این روش‌ها مواظب کاهش کیفیت عکس‌های خود باشید. بهتر است از سایت‌هایی استفاده کنید که روی کیفیت عکس اثر منفی نمی‌گذارند یا تنظیماتی برای تعیین میزان quality تصویر در اختیار شما قرار می‌دهند. شما چه روشی را انتخاب کردید؟ اگر سوال یا نظری دارید، با ما مطرح کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (208 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (142 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (128 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (124 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (90 نظر) ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (65 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (63 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (60 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (60 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (46 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (32 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (27 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (23 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 4 مرداد 1403
فال روزانه امروز پنجشنبه 4 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 4 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 4 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 4 مرداد 1403+فیلم
تکلیف سربازی مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند مشخص شد / پاسخ قاطع مدیران تراکتور به یک سؤال حیاتی
خاطره تکان دهنده ناصرالدین شاه از موزه لوور
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 4 مرداد 1403
راستی آزمایی ادعای جنجالی مجری تلویزیونی پرسپولیسی علیه مهدی ترابی / آیا خرید 70 میلیاردی زنوزی مجبور به رفتن به فجر سپاسی شیراز می شود؟
تماس تلفنی سیدمحمد خاتمی با علی دایی برای عیادت از شهریار فوتبال ایران/ بسیار علاقه‌مند بودم که شخصاً به عیادت شما بیایم اما...+عکس
مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به عروسش: تو چرا ساکتی، چیزی نمیگی، سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود
تابستان و نوشیدنی‌های خنک: آب بهتر است یا شربت؟!
تفاوت گوشی ویتنام و چین چیست: کدام مونتاژ ارزش خرید دارد؟
(عکس) رونمایی از عروسک خوشگل المپیک 2024 پاریس/ چه رنگ جذابی داره + تصاویر کارخانه تولید کننده عروسک المپیک
(عکس) میز عسلی های سنگی و گلدان بسیار خوشرنگ خانه بهرام رادان و همسرش، مینا مختاری/ تاثیر حیرت‌انگیز اکسسوری‌های آبی رنگ درخانه‌ای با مبلمانی به رنگ خنثی
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....