دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

آمریکا و اتحادیه اروپا گفت‌وگوهایی برای جلوگیری از جنگ در خاورمیانه انجام دادند 

پنجشنبه، 11 مرداد 1403
کد خبر: 400638
ساعدنیوز: روزنامه فایننشال تایمز بامداد پنجشنبه گزارش داد، پس از ترورهای رژیم صهیونیستی در منطقه، دیپلمات‌های آمریکا و اتحادیه اروپا گفت‌وگوهای فوری برای جلوگیری از تشدید تنش و یک جنگ تمام‌عیار در خاورمیانه انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از ایرنا، این روزنامه انگلیسی افزود که این گفت‌وگوها پس از ترور اسماعیل هنیه مسئول دفتر سیاسی حماس در تهران و فواد شکر فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان آغاز شد.

فایننشال تایمز نوشت که انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه در تهران گفت‌وگوهایی با مقام‌های ایرانی انجام داد.

مورا که برای شرکت در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، روز چهارشنبه با «سید عباس عراقچی» دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ملاقات کرد. در این ملاقات، طرفین درباره ابعاد و موضوعات مختلف روابط ایران و اروپا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فایننشال تایمز گزارش داد که از سوی دیگر، برت مک‌گورک نماینده آمریکا در امور خاورمیانه گفت‌وگوهایی با مقام‌های عربستان سعودی برای کاهش تنش در منطقه انجام داد. وی قرار است که به مصر نیز سفر کند.

این روزنامه انگلیسی مدعی شد، این مقام‌های اروپایی و آمریکایی بر متقاعد کردن ایران بر پاسخ ندادن به این ترورها و انجام «اقدام نمادین» تمرکز داشتند.

حزب الله لبنان چهارشنبه شب رسما اعلام کرد «فواد علی شکر» فرمانده ارشد این جنبش در حمله تروریستی روز سه‌شنبه رژیم اشغالگر صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

بروابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

اقدام کوردلانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین موجی از محکومیت‌ها را در سطح جهان به همراه داشته است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 11 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
رونمایی از کارت عروسی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی +عکس/ مرا هزار امید است و هر هزار تویی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تصاویری جگرسوز از نوه‌ی مو طلایی و زیبای اسمائیل هنیه که در حمله‌ی تروریستی رژیم‌صهیونیستی به شهادت رسید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟