دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

امیرعبداللهیان: نظر ما و عربستان تکرار بازی سپاهان و الاتحاد است 

چهارشنبه، 12 مهر 1402
کد خبر: 358398
ساعدنیوز: وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: نظر ما و عربستان تکرار بازی سپاهان و الاتحاد است. ای‌اف‌سی هم باید برمبنای فنی نظر دهند. بین ما و سعودی این نظر هست در زمان دیگری این بازی تکرار شود.

به گزارش ساعدنیوز به نقل از فارس، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه هیات دولت در رابطه با حاشیه های بازی فوتبال سپاهان و تیم عربستانی گفت: اتفاقی که دوشنبه شب برای بازی دو تیم ورزشی سپاهان و الاتحاد اتفاق افتاد، در همان زمان من با وزیر خارجه سعودی در تماس بودم.

وی افزود: روابط تهران و ریاض در مسیر خودش پیش می رود و نباید اجازه دهیم این مسئله تبدیل به یک اهرم سیاسی شود.

وزیر خارجه گفت: نظر ما و عربستان تکرار بازی سپاهان و الاتحاد است. ای‌اف‌سی هم باید برمبنای فنی نظر دهند. بین ما و سعودی این نظر هست در زمان دیگری این بازی تکرار شود.

گفتنی است در حالیکه همه چیز برای برگزاری یک رقابت سالم و جوانمردانه بین دو تیم الاتحاد عربستان و سپاهان ایران در ورزشگاه نقش جهان فراهم بود به یکباره اتفاقی حیرت انگیز باعث لغو این دیدار مهم لیگ قهرمانان آسیا شد. برخی ادعا کردند مسئولان الاتحاد به وجود تندیس سردار قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ایراد گرفتند و آن را بهانه کردند و به بازیکنان خود دستور دادند که حتی برای گرم کردن به میدان نیایند.

این در حالی است که در تمرین روز قبل بازی نیز تندیس سردار قاسم سلیمانی از قهرمانان ملی کشورمان در ورزشگاه وجود داشت و در حدود 4 سال است که در نقش جهان وجود دارد.در نشست خبری هم حتی سرمربیان پرتغالی دو تیم به خوبی و گرمی با یکدیگر دیداری کوتاه داشتند و حتی سرمربی پرتغالی الاتحاد، از میزبانی کشور ایران و باشگاه سپاهان تقدیر کرد.

  برچسب ها: AFC جمال خاشقچی

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 14 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
پست احساسی از جنس دلتنگی عمیق و بی‌قراری مرجانه گلچین در سالگرد فوت مادرش+ویدیو / روحش شاد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیو/ تدریس فیزیک مهران غفوریان در مدرسۀ غیرانتفاعی «گل‌های 78»/ عجب فن‌ بیانی داره این "عمو تپر"
هزینه چاپ یک کتاب
نگاهی به تم طوسی و سفید جشن تولد همسر پولدار فریبا نادری با حضور دختر مو بلوند و بامزه شان+عکس/ از کیکی دوطبقه تا دیزاینی ساده اما شیک😍
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه