انواع کفش مجلسی زنانه ی جلو بسته

  یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400   زمان مطالعه 4 دقیقه
انواع کفش مجلسی زنانه ی جلو بسته
کفش مجلسی جزو کفش های پرکاربرد بین خانم ها است که در انواع جلو باز، جلو بسته، پاشنه بلند و پاشنه کوتاه وجود دارد. مدل کفش مجلسی های را در ادامه مشاهده کنید.

نکات مهم در خرید کفش زنانه

کفش مجلسی همان کفش پرطرفدار خانم ها برای جشن ها و مجالس مختلف است که آن را با لباس مجلسی ست میکنند، کفش مجلسی های زنانه میتوانند بدون پاشنه، پاشنه کوتاه و پاشنه بلند باشند که ما در این بخش از دنیای مد قصد داریم شما را با مدل کفش مجلسی های پاشنه بلند آشنا کنیم. نکات مهم در رابطه با خرید کفش زنانه را هم در این بخش بررسی خواهیم کرد.

بهترین سایز را انتخاب کنید

در ساعات آخر روز خرید کنید. زیرا احتمالاً در آخرین ساعات روز، پاهای شما تورمی ناشی از فعالیت روزانه دارد. خرید کردن در این ساعات باعث می شود، شما بهترین سایز را برای پای خود انتخاب کنید. قطعاً دوست ندارید کفشی را صبح خریداری کنید تا هنگام پوشیدن آن برای مهمانی شب، برایتان کوچک باشد.

کفش ها را امتحان کنید

کفش های پاشنه بلند را بپوشید و کمی در مغازه قدم بزنید. اگر در هنگام راه رفتن با آن ها احساس راحتی کردید، آن ها را خریداری کنید. شاید فروشنده به شما بگوید که کفش جا باز می کند. اما ممکن است به هنگام استفاده درد پای شما در کفش بیشتر شود. خرید کفش زنانه به صبر و حوصله نیاز دارد زیرا اگر زمان کافی برای انتخاب کفش خود نگذارید ممکن است آن کفش بلا استفاده بماند.

جایگاه انگشتان پا را در نظر بگیرید

توجه کنید که کفش منتخب شما، جای مناسب و راحتی برای انگشتانتان داشته باشد. اگر شما دائماً کفشی پاشنه بلند را که قسمت جلویی آن کوچک است، بپوشید احتمال ابتلا به آرتروز و انواع عارضه های کمر و استخوان را افزایش می دهید.

کفش هایی پاشنه بلند با نوک گرد «Round toes» و انواع نوک بادامی شکل «Almond toes» دارای فضای مناسب تر و بهتری برای انگشتان پا هستند. اما کفش های نوک تیز جای به مراتب کمتری نسبت به انواع دیگر دارند.

اندازه پاشنه کفشتان را انتخاب کنید

اندازه پاشنه کفش بسیار مهم است. بهترین اندازه پاشنه معمولاً بین ۱ تا ۳ اینچ (حدوداً بین ۳ تا ۸سانتی متر) است. کفشی که پاشنه ای بیش از این مقدار دارد، طریقه راه رفتنتان را عوض خواهد کرد همچنین شما فشار بیشتری بر روی کمر، زانو و مچ خود احساس خواهید کرد.به هرحال شما باید کفشی را انتخاب کنید که با آن راحت باشید. ممکن است بخواهید برای یک مهمانی، کفشی با پاشنه ۱۰ تا ۱۵سانتی متری انتخاب کنید.اما اندازه متفاوت پاشنه کفش ها می توانند برای کارهای مختلفی مناسب باشند که در ادامه اشاره می کنیم.در خرید کفش زنانه به اندازه پاشنه دقت کنید

  • پاشنه های ۳ تا ۵ سانتی متری برای پوشیدن در طول روز مناسب است.
  • پاشنه های ۵ سانتی متری و کمی بیشتر می توانند در هنگام کار نیز پوشیده شوند.
  • پاشنه های بیش از ۸ سانتی متر برای فعالیت های آخر هفته و شاید مهمانی ها مناسب باشند
  • با پاشنه هایی بیشتر از ۱۲ سانتیمتر، یقیناً کمتر احساس راحتی می کنید این کفش ها را تنها برای مدتی کوتاه و زمان هایی که قرار نیست خیلی راه بروید، بپوشید.

ایی را انتخاب کنید که پاشنه آن ها پهن است تا در موقع برف یخبندان سر نخورید.

کفش های پاشنه سوزنی برای چه لباس هایی مناسب است؟

می توانید با دامن های مدادی و شلوار های تنگ از این کفش ها استفاده کنید زیرا این کفش ها باعث می شود پاهایتان بلندتر ظریف تر و جذاب تر به نظر برسد و باعث افزایش ظاهری قدتان می شود. این کفش ها در مراسم های رسمی و نیمه رسمی استفاده می شود که می توان از ما جلو بسته یا جلو باز آن استفاده کرد در میهمانی های دوستانه و نیمه رسمی نیز می توانید از کفش های بلند بندی استفاده کنید.

کفش های پاشنه کوتاه چه خصوصیاتی به ظاهر ما نشان می دهد؟

کفش هایی که پاشنه های کوتاهی دارند برای اداره جات مناسب ترند چون پاشنه آن ها کوتاه تر است فشار زیادی به پنجه پا و کمر وارد نمی کند و به همین دلیل برای استفاده طولانی مدت در محیط کار انتخاب درستی است و همین طور می توان از کفش های پاشنه کوتاه برای بیرون گردی هم استفاده کرد. در محیط های اداری از پوشیدن کفش هایی با پاشنه های بسیار بلند خودداری شود کفش های جلو بسته و پاشنه کوتاه می تواند بهترین انتخاب در این مکان ها باشد.

افرادی که پاهای کوتاه دارند چه کفشی بپوشند؟

خانم هایی که پاهای کوتاهی دارند باید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنند زیرا بهترین گزینه برای بلند نشان دادن ساق پایشان است اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که کفش هایی که پاشنه آن ها از ۸ سانتی متر بلندتر است را استفاده نکنید زیرا باعث فشار به کمر و کشش عضلات پشت پا می شود و پارا از ظرافت می اندازد.

خانم هایی که پای بزرگی دارند از چه کفشی استفاده کنند؟

خانم هایی که پای بزرگی دارند باید از کفش هایی با پاشنه های مربع و بیضی استفاده کنند خانم ها باید از پوشیدن کفش پاشنه بلند که پاشنه و نوک تیزی دارند خودداری کنند زیرا باعث می شود پاها بزرگتر نشان داده شود.

در زیر به چند نمونه از زیبا ترین کفش مجلسی زنانه ی جلو بسته اشاره کردیم:

کفش مجلسی

کفش مجلسی زنانه

کفش مجلسی زنانه

کفش مجلسی زنانه

کفش مجلسی زنانه

کفش مجلسی زنانه

کفش مجلسی زنانه

کفش مجلسی زنانه

کفش مجلسی زنانه


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (468 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (103 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (19 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (16 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (8 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (6 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان