دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری های نوین /

اندروید لباس نو به تن می‌کند 

سه شنبه، 06 تیر 1402
کد خبر: 345967
ساعد نیوز: گوگل حالا در گفتگو با 9 to 5 Google، هویت برند جدید اندروید را تأیید کرده است. بااین‌حال، گفته شده که اطلاعات بیشتر دراین‌باره در آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از دیجیاتو، نشان جدید اندروید، حرف اول این اسم بالاخره پس از سال‌ها با شکل بزرگ، یعنی A نوشته شده است. گوگل سال‌ها اصرار داشت که این اسم را تماماً با حروف کوچک بنویسد، اما حالا سیاست خود را عوض کرده است. علاوه‌براین، حروف n و r هم کاملاً گرد شده‌اند و این تغییر ما را به یاد طراحی سال 2014 می‌اندازد.

صورتک جدید ربات اندروید اولین‌بار به‌صورت سه‌بعدی در نمایشگاه CES 2023 دیده شد. البته در آن زمان اسم اندروید هنوز با حروف کوچک نوشته می‌شد. در ادامه این سر سه‌بعدی رباتیک را دوباره در I/O 2023 دیدیم. اما طراحی جدید عبارت Android و سر رباتیک سه‌بعدی برای نخستین‌بار در تبلیغ این سیستم‌عامل برای اپ‌های بومی این شرکت در گلکسی S 23 اولترا و گلکسی زد فلیپ 4 دیده شد.

گوگل تغییر برند اندروید را تأیید کرد

گوگل حالا در گفتگو با 9 to 5 Google، هویت برند جدید اندروید را تأیید کرده است. بااین‌حال، گفته شده که اطلاعات بیشتر دراین‌باره در آینده منتشر خواهد شد. در بیانیه این شرکت گفته شده است: «ما درحال نشان‌دادن برخی از عناصر هویت برند جدید خود در مکان‌های مختلف ازجمله در غرفه شرکت در CES (چند ماه پیش) و دیگر محتوا‌های بازاریابی نظیر تبلیغات دیجیتالی و بنر‌ها هستیم. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را در این رابطه به اشتراک خواهیم گذاشت.»

این لوگو احتمالاً به‌زودی در صفحه بوت نسخه‌های جدید اندروید ظاهر خواهد شد. لوگوی فعلی به‌صورت Powered by android در لحظه راه‌اندازی گوشی‌ها و تبلت‌ها دیده می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که هم‌زمان با عرضه نسخه نهایی اندروید 14، شاهد استفاده از این لوگوی جدید باشیم.

  برچسب ها: گوگل اندروید

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب