دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

انواع درب گالن و بطری پلاستیکی 

سه شنبه، 22 خرداد 1403
درب بطری پلاستیکی بهترین گزینه برای بستن انواع ظروف، بطری، گالن و بسته‌بندی پلاستیکی به‌شمار می‌رود و به‌خوبی از محتویات درون آن محافظت می‌‌کند. هر بطری و گالن و هر ظرف پلاستیکی باید با استفاده از درب مناسب و مخصوص به خودش محافظت شود.

قطعا هر ظرفی که جهت نگهداری انواع و اقسام مواد مورد استفاده قرار می‌گیرد از گذشته تا کنون به درب نیاز داشته و دارد. در گذشته از مواد مختلف برای پوشاندن سطح آزاد ظرف‌های مختلف استفاده می‌شد.

در سال 1892 درب‌های فلزی ظروف شیشه‌ای که جهت نگهداری انواع مایعات مانند نوشابه و سایر نوشیدنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند توسط ویلیام پینتر ابداع شدند. اهمیت این درب‌ها به‌حدی بود که امروزه نیز به‌کار می‌روند و به فاکتوری مهم جهت محافظت از این ظروف تبدیل شده‌‌اند. براین اساس با خرید درب پلاستیکی برای محصولات خود ماندگاری مواد را حفظ خواهید کرد. اگر به‌دنبال خرید عمده درب بطری پلاستیکی هستید در ادامه نکات مهمی را می‌خوانید که در حین خرید بهتر تصمیم بگیرید.

درب‌های پلاستیکی مورد استفاده جهت پلمپ انواع بطری و بسته‌بندی شامل موارد مختلفی هستند که در ادامه با انواع آن آشنا خواهید شد:

درب های پلاستیکی دندانه دار

این درب ها شامل همه درب های پلاستیکی معمول می شود که با پیچاندن آنها می توانیم درب را باز کنیم، این نوع از درب ها در انواع سایز ها، مواد سازنده و رنگ ها و همچنین تعداد دندانه های متفاوت تولید می شوند که نمونه های آن ها را در محصولات بالا می توانید مشاهده کنید. بدیهی است که کاربردی ترین درب میان درب های بطری پلاستیکی محسوب می شوند. این درب آب بندی و گاز بندی مناسبی دارند و می توانند دارای پلمپ نیز باشند. بعضی از این نوع درب ها بصورت سوپاپ دار نیز تولید می شوند.

درب های پیمانه دار

این نوع از درب ها بیشتر در صنایعی بکار می رود که مواد مورد نظر نیاز به پیمانه داشته باشند. مانند انواع مواد شوینده نظیر مایع های لباس شویی و ضد عفونی کننده و غیره. ساپل از تولیدکننده‌های مطرح و حرفه‌ای این نوع ظروف و قطعات پلاستیکی به شمار می‌رود و در کار خود بسیار متخصص است. به‌طور معمول قیمت درب بطری پلاستیکی پیمانه‌دار براساس جنس و متریال به‌کار رفته در آن مشخص می‌شود. در تصویر نمونه ای از این درب را که ساپل برای مشتری خود تولید می کند مشاهده می فرمایید.

درب های پوش پول( push-pull)

درب های پوش پول که بصورت پیچشی نیز ممکن است باز و بسته شوند و انواعشان را در شکل سمت چپ مشاهده می کنید در صنایع مختلف نظیر مواد غذایی، مواد شیمیایی مانند چسب و صنایع بهداشتی و آرایشی کاربردی هستند. در زمان خرید درب بطری پلاستیکی از این نوع حتما به جنس و مقاومت آن توجه داشته باشید. در تصویر سمت راست نمونه این درب تولید ساپل را مشاهده می فرمایید.

درب های پلاستیکی فلیپ تاپ

به درب هایی که در تصویر مشاهده می فرمایید فلیپ تاپ (flip top) گفته می شود. این نوع درب پلاستیکی می تواند در اشکال و ابعاد مختلف تولید شود. همانطور که در شکل نیز پیداست شامل یک درب تاشو در بالای طرح می باشد که براحتی باز و بسته می شود و قسمت پایینی درب نیز بصورت پیچشی باز و بسته می شود. البته درب های فلیپ تاپ می توانند به شکل های دیگری نیز تولید شوند که شامل درب بالایی نباشند. این نوع کاربرد گسترده ای برای انواع مواد شوینده مانند شامپو ها مایع ای ظرفشویی و دستشویی و غیره دارد.

درب های اسپری دار(spray top)

تقریبا همه شما با درب‌های پلاستیکی اسپری دار در دوره‌ای که بیماری کرونا در جهان گسترده شد آشنا شده‌اید. اما این درب‌ها تنها برای مواد ضد عفونی کننده استفاده نمی‌‌شوند، بلکه برای موارد بسیار گوناگونی می‌توانند به‌کار روند که انواع محلول‌های آرایشی و بهداشتی و محافظت کننده‌ها در این دسته قرار می‌گیرند. در میان انواع درب بطری پلاستیکی از این محصول به‌وفور استفاده می‌شود.

درب های تریگر و پمپی

در تصویر نمونه ای از این دو نوع درب را مشاهده می فرمایید. درب های تریگر درب هایی هستند که برای اسپری بکار می روند و قطعا در تمیز کننده های سطوح آن ها را مشاهده فرمودید. اما درب های پمپی برای پمپ ماده بکار می روند که می توانند غلیظ پاش یا رقیق پاش باشند و یکی از ظروفی که ممکن است آن را مشاهده کرده باشید ظروف مایع های دستشویی هستند. بالا بودن فروش درب بطری پلاستیکی تریگر و پمپی نشان‌دهنده پرمخاطب بودن آن‌ها است و اغلب برای اسپری‌های شوینده و تمیز کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند. این درحالی است که درب‌های پمپی جهت پمپ ماده به‌کار می‌روند و می‌توانند به‌صورت غلیظ پاش یا رقیق پاش باشند.

درب های قطره چکان (dropper)

این نوع درب نیز در صنایعی نظیر دارویی و غذایی کاربرد گسترده ای دارد و همانطور که از نام آن پیداست به این منظوربکار می رود که ماده ای بصورت قطره ای مورد استفاده قرار بگیرد. در برخی از انواع قطره چکان با فشردن قسمت بالایی و رها کردن آن در لوله‌ای پلاستیکی یا شیشه‌ای جمع و خارج می‌شود.

تولید درب بطری پلاستیکی و گالن پلاستیکی

انواع درب های پلاستیکی به روش تزریق پلاستیک تولید می شوند. که بصورت مفصل آن را توضیح داده ایم. کارخانه ساپل تولید کننده انواع قطعات پلاستیکی تزریقی از جمله انواع درب ها می باشد. تولید این درب ها توسط ماشین های تمام اتوماتیک و با بهره گیری از مواد اولیه نو و تکنولوژی روز دنیا است. بیشترین استفاده از مواد پلی اتیلن می باشد که توسط کارشناسان ما به نحوی مناسب تبدیل به درب هایی می شوند که کاملا آب بند و گاز بند هستند. این درب ها قابلیت بازیافت دارند و دوست دار محیط زیست محسوب می شوند. در جهت اطمینان خود و شما تست های کیفی متنوعی در کارخانه ساپل بر روی درب ا انجام می شود.

«شرکت ساپل»ماموریت خود را خدمت به خود از طریق خدمت به دیگران و جامعه میداند و با توجه به دانش و تجارب خود «تولید انواع ظروف بسته‌بندی وقطعات تزریقی پلیمری جهت صنایع گوناگون» را به عنوان عرصه خدمت‌رسانی انتخاب نموده وتوانسته بابکارگیری اهداف مشخص در بازارهای مورد فعالیت، جزو برندهای خوش‌نام باشد. نواع بسیار متنوعی از درب ها در اشکال مختلف و کاربرد های مختلف حتی متنوع تر و متفاوت تر از انواع عنوان شده، قابلیت تولید دارند کافیست طرح مورد نظر خود را بدانید در ساپل تمامی مراحل اعم از طراحی و قالب سازی و تولید برای شما انجام می گیرد. برای سفارش کافیست فرم استعلام عنوان شده در قبل را پر کنید. همچنین از میان درب های موجود می توانید رنگ، وزن و شکل و خصوصیات دیگر که در کنار هر محصول آورده شده را متناسب با نیاز و ظرف مورد نظر انتخاب کنید. حتی نوع آب بندی و گاز بندی نیز می تواند طبق سلیقه شما باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
ویراستاری تخصصی مقاله
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
(فیلم) تمرینات سخت و طاقت فرسای هادی چوپان برای پسرش محمد حافظ / تا پسرشو قهرمان مستر المپیا نکنه بیخیال نمیشه!
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
ترجمه تخصصی متن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی