دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

انواع محصولات زیبایی برای شما که به خود اهمیت می‌دهید 

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
اهمیت ندادن به خود باعث کمبود اعتمادبه‌نفس و عزت نفس می‌شود، اما نگران نباشید چراکه می‌توان کمبود این 2 مشخصه مهم را با مراقبت از خود جبران کنید.

در دنیایی زیست می‌کنیم که تکنولوژی تغییرات بسیار مثبتی در زندگی ما ایجاد کرده، اما همین فناوری باعث شده که دیگر به خود اهمیت ندهیم که این موضوع، موجب خدشه‌دار شدن اعتمادبه‌نفس ما شده است.

تنها راه برگشت این اعتمادبه‌نفس مربوط به هنگامی می‌شود که شما به خودتان اهمیت می‌دهید! این سیگنال را به بدن می‌فرستید که باارزش هستید و آنجاست که بدن شما افسردگی، غم و تمامی احساسات بد را از خود دور می‌کند.

اما منظور از اهمیت‌دادن چیست؟ چگونه باید به خود اهمیت دهیم؟ سریع‌ترین راه برای بازگشت اعتمادبه‌نفس چیست؟ برای پاسخ به این سوال‌ها و پیدا کردن راهی عالی با ما همراه باشید. چون می‌خواهیم شما را با محصولات زیبایی آشنا کنیم که تک‌تک آن‌ها لازمه خود مراقبتی هستند!

منظور از اهمیت دادن به خود چیست؟

برخی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند اهمیت‌دادن به خود، به‌معنای زیاد کار کردن و نداشتن وقت کافی برای استراحت است که دنیا بارها به همه انسان‌ها ثابت کرده که این رویکرد درستی نیست.

در واقع اهمیت دادن به خود شامل انجام دادن کارهای ساده مانند رژ زدن، استفاده از ماسک صورت، خریدن یک ماسک مو، یک لیوان چای خوردن و پیاده‌روی‌های صبحگاهی می‌شود.

پس اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به‌تازگی می‌خواهید به خود اهمیت دهید و حس ارزشمندی را منتقل کنید، اما راهش را نمی‌دانید، نگران نباشید و ما را در ادامه همراهی کنید.

چگونه باید به خود اهمیت دهیم؟

برای اینکه به خود اهمیت دهید، باید به ظاهر خود رسیدگی کنید. رسیدگی به ظاهر یکی از راه‌هایی است که می‌تواند اعتمادبه‌نفس و عزت نفس را خیلی سریع به بالاترین سطح ممکن برساند.

منظور از رسیدگی به ظاهر یعنی توجه کردن به استایل، سلامت مو، پوست صورت و بدن. شما باید یاد بگیرید که مانند یک ملکه و پادشاه برای خود وقت بگذارید و به ظاهر و زیبایی خود رسیدگی کنید چراکه، ظاهر نقش بسیار زیادی در سلامت بدن دارد. بهتر است برای شروع به‌سراغ پوست و مو بروید و به فکر خرید محصولات زیبایی باشید.

محصولاتی که هر شخصی باید داشته باشد!

حال که می‌خواهید با خود جوری که لایقش هستید رفتار کنید، نیاز دارید که یک سری کارها را انجام دهید و آن‌ها را به روتین زندگی خود اضافه کنید. در ادامه چند نمونه از محصولات واجب را که برای شروع عالی هستند به شما معرفی خواهیم کرد.

ضدآفتاب و ژل شست‌وشو اولین اقدام است!

فیشال

با داشتن ضدآفتاب و ژل شستشو می‌توانید یک صورت صاف و بدون جوش داشته باشید. زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، به‌جای اینکه صورت خود را تنها با آب بشویید، یک ژل شست‌وشو تهیه کنید و پوست خود را با آن شستشو دهید. این کار با وجود اینکه زمان زیادی از شما نمی‌گیرد، اما بسیار حس پاکیزگی به شما می‌دهد. علاوه‌بر آن، باعث کم‌شدن جوش‌های صورت می‌شود.

بعداز شست‌وشو، هر روز ضدآفتاب بزنید تا از پوست خود در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کنید، فرقی ندارد زن هستید یا مرد، همه باید از ضدآفتاب استفاده کنند تا پوستی صاف، بدون لک و روشن داشته باشند. هردوی این کارها در نهایت 5 دقیقه از شما زمان می‌گیرند، اما با عادت‌کردن به آن‌ها متوجه می‌شوید که چقد حال پوست صورت شما خوب است.

از مرطوب‌کننده و بالم‌لب استفاده کنید!

برای شستن هرچیزی از دستکش استفاده کنید و اجازه ندهید که دست‌تان خشک شود، هر روز از مرطوب‌کننده استفاده کنید و لطافت و نرمی را به دست‌های خود هدیه دهید. این کار زمانی حدودا یک دقیقه از شما می‌گیرد.

اگر لب‌های شما خشک شده، به‌جای کندن پوست لب خود و زخم کردن آن از بالم ‌لب استفاده کنید. این کار زمان‌بر نیست، اما زیبایی را به صورت شما هدیه می‌دهد.

به موهای خود رسیدگی کنید!

رسیدگی به موها

علاوه‌بر پوست، موها نیز یکی از عوامل زیبایی هستند که اگر به آن‌ها رسیدگی کنید، بسیار بر ظاهر شما تاثیر می‌گذارند و اعتمادبه‌نفس‌تان را رشد می‌دهند. برای این کار از شامپوهای مرغوب استفاده کنید تا اگر ریزش مو دارید، از آن جلوگیری کند.

به موهای خود ماسک مو بزنید! با این کار موی شما آبرسانی می‌شود و دیگر وز، شکننده و آسیب‌دیده نخواهد بود و موخوره نخواهد داشت. از ماسک موها در نهایت 2 الی 3 بار در هفته استفاده می‌شود، اما نتیجه نهایی واقعا رضایت‌بخش خواهد بود.

خوش بو باشید!

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای اهمیت‌دادن به خود کنید، خوش بو بودن است. خرید عطر و ادکلن یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی بوده که می‌تواند انسان را به‌وجد بیاورد و از شما فردی کاریزماتیک و با جذبه نشان دهد. بنابراین، در خرید عطر و ادکلن دقت کنید و چیزی راکه به شخصیت شما نزدیک است، پیدا و در نهایت بخرید.

بدن خود را نرم و لطیف کنید!

با نزدیک شدن به فصل بهار و تغییر آب‌وهوا، خیلی از افراد با بدنی خشک روبه‌رو می‌شوند، در این مواقع داشتن یک لوسیون مناسب باید برای بدن، درون کیف یا کشو میز کار، می‌تواند این خشکی را از بین ببرد.

مواردی که گفته شد، اعم‌از استفاده از بالم لب و ضدآفتاب، ژل شست‌وشو، ماسک مو، شامپو و نرم‌کننده همگی از مواردی هستند که برای استفاده روزانه و هفتگی لازم بود. بنابراین، خیلی خوشحالیم که در این مقاله با صبوری با ما همراه بودید. اکنون زمان آن رسیده که ابزارها و وسایل دیگری را که داشتن ‌آن‌ها برای هر شخصی واجب است را نام ببریم.

مواردی که لازمه هر شخص است!

اهمیت‌دادن به خود، تنها به مو و پوست ختم نمی‌شود! بلکه به چیز‌های بزرگ‌تری نیز ربط دارد. برای مثال، شما باید دستگاهی را تهیه کنید که به آن نیاز دارید مانند دستگاه فشارسنج!

شما باید همیشه علاوه‌بر مراقبت از وضعیت ظاهری خود مانند خوش بو بودن یا داشتن پوست و موی خوب، مراقب تعداد پمپاژ قلب خود در روز باشید! با این کار است که می‌توانید نشان دهید چقد برای بدن خود ارزش قائل هستید.

جمع‌بندی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید اهمیت دادن به خود یعنی زیاد کار کردن و همیشه به فکر آینده بودن، سخت در اشتباهید.

به آینده فکر کردن خوب است، اما درصورتی‌که هیچ‌وقت خود را فراموش نکنید. یکی از راه‌هایی که نشان می‌دهد شما به خود اهمیت می‌دهید، خرید محصولات زیبایی مانند کرم ضدآفتاب، لوازم آرایشی و ماسک‌های مو است. با مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر سال خوبی را شروع کنید و خود را چند درجه بالاتر ببرید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی