دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

گامی دیگر در راستای عادی سازی روابط امارات و اسرائیل 

شنبه، 08 شهریور 1399
کد خبر: 99615
شیخ خلیفه بن زاید بن سلطان آل نهیان رهبر امارات متحده عربی فرمان عادی سازی روابط میان اسرائیل و امارات را امضاء کرد. به این ترتیب، گامی اساسی در راستای تحولات مهم در منطقه خاورمیانه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر سال جاری در آمریکا برداشته شد. ترامپ این امضاء را دستاورد بزرگ ایالات متحده در خاورمیانه قلمداد کرده است.

به گزارش ساعد نیوز، در تازه ترین تحولات در خاورمیانه، رهبر امارات متحده عربی توافقنامه عادی سازی روابط با اسرائیل را که ترامپ مبتکر آن بوده، امضاء کرد و به این ترتیب، معادلات خاورمیانه بسیار پیچیده شد. رهبران کشورهایی مثل ایران، ترکیه و سوریه با این توافقنامه به شدت مخالف هستند و آن را خیانت آشکار به آرمان مقاومت می خوانند. راشا تودی خبر داده است که از این به بعد، شهروندان اماراتی میتوانند به اسرائیل سفر کنند و با اسرائیل تجارت کنند. به این ترتیب، اسرائیل از انزوا در منطقه کم کم خارج شده و می تواند نقشه های جدیدی برای تصاحب تمامی خاک فلسطین بکشد. گفته می شود بعد از نهایی شدن توافقنامه میان اسرائیل و امارات، ساکنان غزه به شدت زیر حملات موشکی اسرائیل قرار دارند و هر روز شاهد اوضاع وخیم تر هستند. این شهر در تاریکی به سر می برد و تنها نیروگاه برق این کشور در حملات موشکی اسرائیل نابود شده است.

به گزارش ساعد نیوز، با عادی شدن روابط امارات و اسرائیل، روابط این کشور با ایران و دیگر کشورهای محور مقاومت به سردی گراییده است. رهبران اماراتی به شدت با انتقادهای مطرح شده از سوی ایران مخالف هستند و اعتقاد دارند این اقدام شیخ نشین خلیج فارس در راستای جلوگیری از الحاق خاک فلسطین به اسرائیل است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل اکسپت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه