دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

انسان‌هایی که خود را شبیه حیوانات کرده اند 

دوشنبه، 11 بهمن 1400
ساعدنیوز: شاید باور کردنی نباشد اما برخی از مردم دنیا برای رسیدن به آرامش و رهایی از دنیای انسان‌ها، خود را به شکل حیوانات درمی‌آورند و شبیه به حیوانات زندگی می‌کنند، در این گزارش با ما همراه باشید.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، شاید باور کردنی نباشد اما برخی از مردم دنیا برای رسیدن به آرامش و رهایی از دنیای انسان ها، خود را به شکل حیوانات درمی آورند و شبیه به حیوانات زندگی می کنند، در این گزارش با ما همراه باشید.

ببر سیبری

در دسامبر سال ۲۰۱۶ میلادی در یک روز سرد، دوربین های مراقبت در یکی از جنگل های لهستان تصویر عجیبی از یک مرد عریان را ضبط کردند. نام مرو اریک و ۲۱ ساله از جمهوری چک بود. او روزی تصمیم می گیرد افسردگی اش را با ماده مخدر "ال اس دی" درمان کند، او بعد از مصرف مواد خودش را یک ببر سیبری می دانست که از گروه ببرها دور افتاده است. او لباس هایش را پاره کرد و مثل حیوانات ۱۵.۵ مایل را چهار دست و پا در مرزهای لهستان به مدت هشت ساعت دوید. پلیس او را دستگیر کرد.

مردی که تعطیلات را مثل بز گذراند

این عجیب ترین تعطیلاتی است که تا به حال درباره آن شنیده اید. ماجرا از این قرار است که یک طراح بریتانیایی به نام "توماس توایتس" تصمیم گرفت تمام تعطیلات خود را مانند بز بگذراند. او تمام اطلاعات علمی مورد نیاز خود را برای تقلید از بزها جمع آوری کرد و حتی هضم علف را آموخت. او تصویر واضحی از ماهیت و چگونگی تصمیم خود را در نظر داشت. او بعداً گفت: هدف من این بود که از خود آگاهم برای مدتی فاصله بگیرم و از درد و اضطراب ناشی از پشیمانی درباره گذشته و نگرانی آینده، رها شوم.

نکته جالب در مورد توماس این است که او نه تنها به تغییر ظاهر و عادات غذایی خود بسنده نکرد، بلکه با متخصصان نیز مشورت کرد تا یاد بگیرد که چگونه مانند یک بز فکر کند. او در سپتامبر ۲۰۱۴ به گله بزها در یکی از مزارع انگلستان پیوست و ظاهراً بزها حضور او را در میان خود پذیرفتند و توجهی به توماس نمی کردند.

مردی که در خواب گور خر دید

هوراس ریدلر، جوان نازپرورده از خانواده ای سطح بالا بود و در خارج از لندن زندگی می کرد او کودکی خوبی پر از سفر، کلاس های خصوصی و تفریحات گران داشت، برخی می گویند دانش آموخته آکسفورد یا کمبریج بود و مدرک افتخاری از مراکز علمی معتبر داشت، برخی هم می گویند او مدتی کارمند ارتش بوده است، پدرش پس از مرگ برای او ارث زیادی به جا گذاشت، اما او خیلی زود ثروتش را در جشن ها، قماربازی و تفریحات و سرمایه گذاری های ضعیف از دست داد، از اینجا به بعد مشکلات روحی و روانی او آغاز شد و هر شب در خوابش گور خر می دید تا اینکه تصمیم گرفت تا خودش را به گور خر تبدیل کند. او تمام بدنش را خالکوبی کرد و در سیرک ها و جشنواره ها مشغول به کار شد و درآمد هنگفتی کسب کرد. او از دهه پنجاه تا سال ۱۹۶۹ و زمان مرگش در روستای کوچک رایب در ساسکس انگلستان در کسوت گورخر به سرگرم کردن مردم پرداخت.

زنی که می خواست اسب باشد

لیان چهل ساله روزها به عنوان طراح وب در شرکتی مشغول کار است، اما شبها با پوشیدن زین و افسار و سم خودش را به اسب تبدیل می کند. او این کار را عجیب نمی داند و با اسب بودن احساس آزادی بیشتری می کند، او گاهی دیوانه وار تر عمل می کند و دوستش گریس را سوار بر ارابه های قرون وسطایی می کشد، گریس هم مثل اسب با او رفتار می کند و از شلاق برای وادار کردن او برای سریع دویدن استفاده می کند.

لیان اعتراف می کند که تهیه وسایل اسب مثل زین و افسار گران است، اما از خرج کردن برای آن خرسند است، علاوه بر این، به دلیل عشقی که به اسب ها دارد، برای اسب ها نیز هزینه زیادی صرف می کند و از خوابیدن در اصطبل کنار آن ها خجالت نمی کشد. او می گوید دوست دارد این لباس را حتی در مکان های عمومی بدون خجالت بپوشد.

سگی به نام اسپات

تام ۳۲ سال سن دارد، او فردی خجالتی و مردم گریز است، آرزوی سگ شدن را داشت و یک روز در سال ۲۰۱۶ میلادی موضوع را به نامزدش راشل گفت، اما او به عنوان یک فرد عادی این شوخی خنده دار را از سوی نامزد خود نپذیرفت. بنابراین او را برای همیشه ترک کرد،..با رفتن راشل، تام دیگر دلیلی برای امتناع از خواسته اش نداشت و به فروشگاه رفت و یک دست لباس سگ گران قیمت "دالماسی" خرید که قیمت آن به چهار هزار پوند می رسد و اسم خودش را "اسپات: خالدار" نامید. او حتی در یکی از برنامه های معروف حاضر شد و با اطمینان خاطر در حالی که روی چهار دست و پا زانو زده بود و غذای سگ می خورد در مقابل تماشاگران برنامه تلویزیونی گفت: شیوه زندگی او نوعی فرار از واقعیت است و به او توانایی فرار از زندگی و کارهای روزمره را می دهد و فرصتی برای آرامش و پاکسازی ذهن است.

او گفت تمایلاتش انگیزه جنسی ندارد و درباره لباسش اظهار داشت: وقتی وارد آن می شوید، آنچه را که در اطراف شما از نظر پول و غذا می گذرد نادیده می گیرید.

تنها زمانی که تام هویت خود را به عنوان یک سگ از دست می دهد، زمانی است که باید از سرویس بهداشتی استفاده کند، جایی که هنگام رفتن به آنجا به ذهنیت انسان بازمی گردد. بعد از مشهور شدن تام، راشل جدایی ابدی را کنار گذاشت و به زندگی با تام برگشت.

زن اژدها

یک زن ترنس بیش از چهل هزار پوند خرج کرده تا خود را به یک خزنده تبدیل کند و بتواند رویای زندگی خود را برای تبدیل شدن به یک اژدها محقق کند.

اوا تیامات مدوسا، اهل برونئی، تگزاس، ادعا می کند که تغییر یافته ترین ترنس جهان است که اقدامات زیادی برای تبدیل شدن به یک اژدها انجام داده است.

ایوا چندین سال پیش کار خود را به عنوان معاون بانک ترک کرد و شکل خود را با تغییر شکل بینی، برداشتن گوش ها، رنگ کردن سفیدی چشم هایش آغاز کرد.

او ادعا می کند زمانی که پدر و مادرش او را در پنج سالگی رها کردند، یک مار عجیب و غریب او را بزرگ کرد و او دوباره متولد شد.

و این ماجرا الهام بخش او شد تا خود را به خزنده تبدیل کند.

در حال حاضر هشت شاخ روی پیشانی خود دارد، زبانش را شکافته است و تمام صورتش خالکوبی شده است، به این معنی است که او اکنون به عنوان بانوی اژدها شناخته می شود. او خود را از خانواده خزندگان می داند.


12 پسندیدم 50 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

انشاالله، اگر نماز میخوندن اینقدر بیچاره نبودن وبه حیوانیت نمی رسیدند
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

واااای خدا شفا بده😭😭😭😭😭
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

بنظر من به درجه ی عقلانی بالایی رسیدند ، چون درک کردند که حیوانات از خیلی از انسانها بهتر و بی آزار تر هستند...
پاسخ
فقط خدا
2 سال پیش

دقیقا انشاالله امام زمان عج الله فرجه الشریف با اومدنش پایان بده به همه ی این بدبختي ها
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقا 👍🏻
پاسخ
...
2 سال پیش

افرین عقل ندارید راحتید🤌🏻👏🏻
پاسخ
نازنین خانم
2 سال پیش

واقعا براشون متصفم
پاسخ
محمد
2 سال پیش

به خدا زیادی پول و لذت های دنیوی باعث این کار ها شده 💸💸
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: جنون محض!!!!!
دقیقا!!!
پاسخ
محمد
2 سال پیش

دقیقا
پاسخ
نغمه
2 سال پیش

جنون محض!!!!!
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقن
پاسخ
M
2 سال پیش

خدا همشونو شفای عاجل بده
پاسخ
....k
2 سال پیش

خدایا شفا بده
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

نه ماه بچه رو تو شکمت نگه دار که آخرش بخواد بزرگ شه نقش حیوون بازی کنه 🤦🏻‍♀️
پاسخ
بازدید نکننده
2 سال پیش

سلام
پاسخ
بازدید نکننده
2 سال پیش

همونی که میخواست دریا بشه
2 سال پیش

مردم دیوانن
پاسخ
kasra
2 سال پیش

شاید :/
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

وقتی خدا از زندگیشون حذف میشه آخر و عاقبت همه میشه همین
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ترجمه تخصصی متن
ترجمه تخصصی کتاب
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش