دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

انتقاد تند جواد خیابانی از منت برخی ورزشکار المپیکی بر سر مردم ایران، با وجود ناکامی ! + ویدیو 

شنبه، 13 مرداد 1403
ساعد نیوز : ویدیویی از انتقاد تند مجری معروف ورزشی بر منت گذاری ورزشکاران المپیکی را ببینید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، جواد خیابانی (زادهٔ 27 آبان 1345 در کرج) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده و مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون ایران است.

جواد خیابانی پنجمین فرزند از میان خانواده‌ای با اصالت آذربایجانی با هشت فرزند است. پدر او انباردار اداره اصلاح بذر کرج بود. او تا 6 سالگی مقیم کرج بود تا اینکه در سال 1351 به تهران آمد و شاگرد اول کل دبستان‌های منطقه 10 آموزش و پرورش تهران شد. او در آزمون کنکور استعدادهای درخشان شرکت کرد و قبول شد اما به خاطر محدودیت‌های مالی نتوانست ثبت نام کند.

او به علت بیماری فلج اطفال که در سال 1348 به آن دچار شده بود، مشکلات حرکتی زیادی داشت که هنوز هم از آن رنج می‌برد اما با این وجود در مسابقات دوچرخه‌سواری آموزشگاه‌های ایران در سال 1362 قهرمان شد. در سال‌های 1362 تا 1364 مدافع چپ و دروازه‌بان تیم فوتبال منتخب آموزشگاه‌های کرج بود. در سال 1366 از سوی تیم فوتبال منتخب دانشکده‌های فنی و مهندسی تهران در المپیک دانشجویان ایران در شیراز شرکت کرد و به مقام پنجم ایران در رشته فوتبال دست یافت. او به اردوی تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران هم دعوت شد اما این اردو هرگز تشکیل نشد، زیرا در آن زمان ورزش دانشگاهی چندان فعالیت مهمی نداشت. جواد خیابانی در بیست و سوم اردیبهشت 1374 ازدواج کرد و یک فرزند دختر به نام «نگار» دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 13 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
حضور امین حیایی در عروسی آقا رضا گلزار+عکس
(فیلم) افشای رفاقت دکتر ظریف و سید حسن نصرالله توسط خود ایشان / رفاقت شخصی دارم ولی نمی‌خواهم برای او دردسر بسازم!
تبدیل پایان نامه به مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ویدیو/ خانه‌ای با‌صفا و زیبا متعلق به شاگردِ "استاد کمال‌الملک"با معماری چشم‌نواز ایرانی/ گشتی رویایی در خانه موزۀ "محسن مقدم" مؤسس دانشگاه هنرهای زیبا و استاد دانشگاه تهران
رونمایی از ماشین رولز رویس خارق العاده و پر ابهت رونالدو با فریم کرم رنگ و در هایی که برعکس باز میشن 😍/ عشق و حال لاکچری به سبک رونالدو و جورجینا + ویدیو
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
وقتی هنرمند خوش‌ذوق قاشق و چنگال آشپزخونه رو به مجسمه هایی منحصربفرد و جذاب تبدیل میکنه+عکس/ ترکیب خلاقیت و زیبایی😍
وقتی نفیسه روشن عصر جمعه توی هیئت آش نذری دست مردم میده+ویدیو/ قبول باشه