دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

انتخاب معلم خصوصی از ایران مدرس با آگاهی کامل و بدون واسطه! 

سه شنبه، 05 اردیبهشت 1402
در این مقاله به صورت کامل در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی از سایت معتبر و پربازدید ایران مدرس توضیحاتی ارائه شده است.

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی و استاد و مدرس خصوصی مجرب از سایت ایران مدرس توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید با آگاهی کامل و با در دست داشتن اطلاعات لازم و همچنین بدون واسطه یک استاد خصوصی مجرب و خوب انتخاب نمایید ادامه این مطلب را بخوانید.

نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب از سایت ایران مدرس

ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است که تا سال 1402 بیش از 27000 مدرس و استاد خصوصی خانم و آقا از تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، ارومیه و کل کشور دارد. در ایران مدرس برای هر مهارت و درسی از جمله ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست شناسی، ادبیات، معارف، آیلتس، تافل، زبان آلمانی و فرانسوی، زبان ایتالیایی، موسیقی، گیتار، پیانو، عربی و ... می توانید یک معلم خصوصی خوب و فوق العاده برای خودتان انتخاب کنید. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست اساتید و معلم های خصوصی ارائه شده است و برای هر درس و رشته ای و از هر جای ایران می توانید یک استاد و مدرس بسیار خوب را برای خودتان انتخاب کنید.

تفاوتی نمی کند که می خواهید معلم خصوصی ریاضی اول ابتدایی برای فرزند خودتان هماهنگ کنید یا در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات مهندسی پیشرفته مقطع دانشگاه به استاد و مدرس خصوصی نیاز دارید، در هر صورت، برای هر درس و رشته ای لیست کاملی از مدرسین متخصص، مجرب و حرفه ای در ایران مدرس ارائه شده است. برای دانلود رایگان کتاب ریاضی اول دبستان به صفحه http://chap.sch.ir/books/9025 مراجعه نمائید.

برای انتخاب استاد و مدرس خصوصی از ایران مدرس در گوگل عبارت معلم خصوصی در ایران مدرس را جستجو نموده و وارد سایت ایران مدرس شوید. به این ترتیب لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را خواهید دید. در ادامه، در بالای صفحه در بخشی که برای جستجو در نظر گرفته شده است اسم درس مورد نظر خودتان را وارد کنید. به عنوان مثال اگر در جستجوی معلم ریاضی دهم هستید در بخش جستجو ریاضی دهم و اگر می خواهید یک مدرس برتر زبان انتخاب کنید در بخش جستجو زبان انگلیسی را وارد نمایید. به عنوان مثالی دیگر، اگر ساکن تبریز هستید و می خواهید لیست مدرسین فیزیک که در تبریز آنلاین یا حضوری تدریس می کنند را ببینید در بخش جستجو عبارت فیزیک در تبریز را وارد کنید.

بعد از وارد کردن درس مورد نظر خودتان در بخش جستجو در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس، لیست مدرسین درس مورد نظر شما به شما نشان داده خواهد شد. سپس، بر روی عکس هر استاد که کلیک کنید مشخصات کامل، رزومه کاری و سوابق تدریس آن استاد به شما نشان داده خواهد شد.

راهکار دیگر برای انتخاب معلم خصوصی از ایران مدرس

همانطور که در مقاله نحوه انتخاب مدرس و معلم تدریس خصوصی توضیح داده شده است، به منظور انتخاب مدرس خصوصی در وب سایت ایران مدرس ابتدا در صفحه اصلی وب سایت روی مقطع مورد نظر کلیک نموده و رشته تحصیلی خود را انتخاب نمایید. با انتخاب رشته تحصیلی درسهای رشته مزبور نشان داده می شوند. در ادامه با کلیک روی درسی که قصد دارید خدمات تدریس خصوصی را برای آن دریافت نمایید، فهرست مدرسین همراه با خلاصه جزوات ایشان، فیلم نمونه تدریس مدرسین، شماره تماس و قیمت درخواستی اساتید و اطلاعات کامل دیگری نمایش داده خواهند شد. با دیدن مشخصات چند مدرس می توانید به راحتی مدرس خصوصی مناسب خود را انتخاب نمایید.

در ایران مدرس برای تمامی مدرسین موارد زیر نمایش داده شده است:

1. دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد

2. رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین

3. شماره تلفن مستقیم اساتید تدریس خصوصی

4. قیمت درخواستی هر معلم خصوصی برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس

برای بسیاری از مدرسین که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی زبان، ریاضی، شیمی و سایر دروس فعالیت دارند می توانید نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس هم مشاهده کنید. بنابراین در ایران مدرس:

- اطلاعات بسیار کاملی برای اساتید ارائه شده است و می توانید با آگاهی کامل معلم خصوصی خودتان را انتخاب کنید.

- شماره تماس و شماره تلفن مستقیم تمام معلم های خصوصی ارائه شده است و می توانید بدون واسطه با مدرسین حرف بزنید و کلاس های خصوصی را هماهنگ نمایید.

خصوصیات و ویژگیهای بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ایران مدرس

در این بخش در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین مدرسین تدریس خصوصی تهران و کل ایران که در کار خودشان بسیار موفق هستند و شاگردهای موفق و راضی دارند توضیحاتی ارائه می نماییم. همانطور که گفته شد در سایت ایران مدرس بهترین معلم های خصوصی حضور دارند و برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم و قیمت کلاس های ایشان ارائه شده است. یکی از مهمترین ویژگی های بهترین معلم های خصوصی تهران، کرج، اصفهان، تبریز، شیراز، همدان، سنندج و کل ایران این است که این اساتید از دانشگاه های خوب و معتبر ایران و جهان مانند دانشگاه تهران، علم و صنعت، شریف و ... فارغ التحصیل شده اند. استادی که در دانشگاه خوب درس خوانده است:

اولا، در درس و تحصیل موفق بوده است و سطح هوش و توانایی بالایی دارد که توانسته است در کنکور رتبه خوب کسب کند و در دانشگاه عالی قبول شود و

ثانیا، چون در دانشگاه معتبر و سطح بالا درس خوانده است در معرض آموزش های سطح بالا و با کیفیت قرار گرفته است و در نتیجه دانش و سواد خوبی دارد.

با توجه به توضیحات ارائه شده پیشنهاد می شود اگر برای درس ریاضی، شیمی، عربی، زبان انگلیسی، زیست، حسابان، هندسه، دروس حسابداری، اقتصاد و یا هر درس، رشته و مهارت دیگری قصد دارید یک معلم خصوصی خوب، سطح بالا و فوق العاده داشته باشید حتما به مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد دقت نمایید.

از دیگر ویژگی های بهترین معلم های زیست، ریاضی، فیزیک و سایر دروس می توان به داشتن مدرک ارشد یا دکتری در رشته های محبوب و پرطرفدار، داشتن تجربه کاری و سابقه بالا در امر تدریس، داشتن شاگردهای موفق قبلی، ارائه فیلم نمونه تدریس در ایران مدرس، داشتن تعهد کاری و حمایت و پشتیبانی از شاگرد، داشتن کتاب تالیفی، مقاله ISI، علمی پژوهشی و ... در مجلات معتبر و سطح بالا و ... اشاره نمود. همانطور که گفته شد برای تمامی مدرسین تدریس خصوصی رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان در IranModares.com ارائه شده است و می توانید با آگاهی کامل و با در نظر گرفتن موارد ذکر شده یک معلم خصوصی عالی و موفق برای خودتان انتخاب کنید و در درس و تحصیل بیشتر از قبل موفق شوید.

قیمت معلم خصوصی آنلاین و حضوری برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس

یکی از دغدغه های مهم والدین و متقاضیان تدریس خصوصی این است که هزینه کلاس های خصوصی برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی حضوری یا آنلاین چقدر است؟ خوشبختانه در سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین و معلم های خصوصی نرخ و قیمت درخواستی ایشان در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس هر مدرس ارائه شده است. بنابراین این مشکل به راحتی حل شده است و می توانید با در نظر گرفتن رزومه و سوابق تدریس خوب و همچنین قیمت مناسب کلاس خصوصی معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

در ایران مدرس برخی از مدرسین در بخش هزینه تدریس به جای اینکه هزینه کلاس را دقیق بیان کنند از عبارت توافقی استفاده نموده اند و منظورشان این است که سر نرخ کلاس ها با شما توافق خواهند کرد. خوشبختانه چون در ایران مدرس شماره تماس مستقیم مدرسین ارائه شده است، می توانید با این اساتید تماس بگیرید و یا به ایشان پیامک دهید و هزینه دقیق کلاس ها را بپرسید.

نرخ معلم خصوصی از 50 هزار تومان تا یک ملیون تومان و بیشتر برای هر ساعت تدریس متغیر است. باید قیمت درخواستی هر استاد را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید و با توجه به آن یک معلم عالی با هزینه مناسب انتخاب نمایید. هزینه تدریس خصوصی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل حتی تا 40 یا 50 درصد می تواند کمتر باشد. نکته بعدی اینکه توصیه می شود ارزان بودن و پایین بودن قیمت کلاس خصوصی اولویت اول شما نباشد و در جستجوی یک معلم خوب با نرخ مناسب باشید.

دروس پر متقاضی برای استفاده از کلاس های تدریس خصوصی

اینطور نیست که تمام دروس به یک اندازه برای کلاس خصوصی متقاضی داشته باشند. یکی از دروسی که دانش آموزان و دانشجویان در آن اشکالات پایه ای زیادی دارند ریاضی است. اکثر افراد برای یک بار هم که شده معلم خصوصی ریاضی داشته اند. استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی آیلتس هم بسیار متداول است. بسیاری از دانش آموزان رشته تجربی هم که دوست دارند در رشته‌های پزشکی و داروسازی قبول شوند از کلاس های تدریس خصوصی زیست شناسی دبیرستان و کنکور استفاده می نمایند.

از دروس، رشته ها و مهارتهای دیگر که برای کلاس خصوصی متقاضیان زیادی دارد می توان به شیمی، فیزیک، عربی، دروس دانشگاهی رشته های فنی مهندسی مانند استاتیک، مقاومت مصالح، مدار، الکترونیک، حسابداری، مکانیک سیالات، مکانیک خاک، گیتار، پیانو، برنامه نویسی، بورس و ... اشاره نمود. به صورت کلی، کلاس های تدریس خصوصی را برای یادگیری سریع و با کیفیت هر درس و مهارتی می توان مورد استفاده قرار داد البته اگر در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید و یک مدرس عالی در کنار خودتان داشته باشید.

چرا ایران مدرس برای انتخاب آنلاین استاد و معلم خصوصی؟

همانطور که گفته شد، یکی از بهترین سایت‌هایی که برای انتخاب استاد و معلم خصوصی می توانید به آن مراجعه کنید سایت ایران مدرس است. دلایل زیر نشان می دهد که انتخاب آنلاین معلم خصوصی از سایت مذکور یکی از بهترین گزینه ها است:

- ارائه کاملترین لیست مدرسین خصوصی برای هر درس و رشته ای و برای کل ایران (بیش از 27000 مدرس خصوصی تا سال 1402)

- ارائه شماره تماس مستقیم برای تمامی مدرسین و فراهم کردن امکان ارتباط مستقیم و بدون واسطه با اساتید و دبیرهای خصوصی

- ارائه رزومه کاری، سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و اطلاعات بسیار کامل دیگر برای تمامی مدرسین و امکان انتخاب معلم خصوصی با آگاهی کامل

- ارائه قیمت درخواستی مدرسین و در نتیجه امکان انتخاب استاد با نرخ مناسب

- در ایران مدرس، مدرسین دانشگاه و معلم های رسمی آموزش و پرورش https://medu.gov.ir/ هم حضور دارند.

نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی مجرب و فوق العاده با قیمت مناسب و ارزان

برای اینکه کلاس های خصوصی را با نرخ مناسب داشته باشید اوایل ترم کلاس ها را هماهنگ کنید و در ضمن در طول ترم خودتان هم خوب درس بخوانید. نکته بعدی اینکه معلم خصوصی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل هزینه کمتری دارد و در صورت تمایل از کلاس خصوصی مجازی استفاده نمایید. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید درخواست تخفیف کنید چرا که اساتید در چنین شرایطی تخفیف خواهند داد. کلاس های خصوصی حضوری را با مدرسینی هماهنگ کنید که به لحاظ موقعیت مکانی به خودتان نزدیکتر هستند تا وقت استاد در مسیر زیاد تلف نشود و تخفیف خوبی در نظر بگیرد.

تعداد جلسات تدریس خصوصی لازم برای یادگیری بهتر دروس و موفقیت در امتحان و کنکور

تعداد جلسات تدریس خصوصی به پارامترهای زیادی بستگی دارد و معمولا با مشورت استاد تعیین می شود. به صورت کلی حالتهای زیر ممکن است اتفاق بیفتد.

- برای یادگیری مکالمه زبان و آیلتس اگر سطح متوسط دارید ممکن است 30 تا 40 جلسه لازم باشد. البته معمولا اساتید تعیین سطح انجام میدهند و بعد تعداد جلسات دقیق را ذکر می نمایند.

- اگر در یکی از دروس مدرسه اشکالات زیادی دارید و به صورت کلی آن را بلد نیستید ممکن است 10 تا 15 جلسه کلاس لازم داشته باشید و کلاس ها در این حالت بهتر است در طول ترم برگزار شود.

- اگر درسی را حدودا و نصفه نیمه خودتان خوانده اید ممکن است 5 تا 10 جلسه کلاس برای یادگیری بهتر و حل تمرین و مسئله لازم داشته باشید.

- چنانچه درسی را خودتان خوب خوانده اید و اشکالات جزئی دارید برای رفع اشکال به 2 یا 3 جلسه کلاس خصوصی نیاز خواهید داشت و در این حالت استفاده از کلاس ها در ایام امتحانات هم مناسب است.

به صورت کلی تعداد جلسات تدریس خصوصی لازم بهتر است در مشورت با معلم خصوصی مشخص گردد.

منبع: ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php معلم خصوصی در تهران و کل ایران


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت