دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

انتخاب مدیر هسته های فناور شبکه مخترعین در جنوب کشور 

شنبه، 28 مهر 1403
کد خبر: 413735
ساعدنیوز: با پیشنهاد مدیریت هسته های فناور شبکه مخترعین ایران دکتر بقایی و موافقت هیات علمی این شبکه سرکار خانم یگانه قشقایی به عنوان مدیریت هسته های فناور در حوزه خلیج فارس انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل ازروابط عمومی شبکه مخترعین ، در نامه دکتر بقایی با توجه به پتانسیلهای شرکت سمپ به مدیریت خانم قشقایی و با اشاره به وظایف هسته های فناور آمده است ، با توجه به پتانسیلهای موجود در کشور خصوصا استان زرخیز خوزستان در جهت جذب نخبگان و سرمایه گذاران در بخشهای مختلف فناوری ازجمله در حوزه های مرتبط با هوش مصنوعی / گردشگری سلامت / کشاورزی و دامداری خصوصا گیاهان دارویی تلاش نمایید. به گزارش خبرنگار ما ، لازم به ذکر است ، شرکت چند منظوره سمپ یک شرکت چند منظوره در حوزه های مختلف است که در استان خوزستان فعالیت می کند ، که با راه اندازی هسته های فناور فعالیتهای این شرکت حوزه های فناوری و توسعه تکنولوژی را نیز شامل خواهد شد. دکتر بقایی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما گفت : با توجه به پتانسیلهای موجود در استان خوزستان و همکاریهای استاد قشقایی با کمیته علمی تصمیم بر این شد که برای ازتباط با متخصصین و سرمایه گذاران حوزه خلیج فارس از خوزستان شروع نماییم . این در حالیست که در حوزه گردشگری قدمهای هرچند کوچکی برداشته ایم که به امید خدا با ورود و حمایت سرمایه گذاران این گامها به نفع مردم منطقه و سود سرمایه گذاران خواهد بود. دکتر بقایی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت : من جسارت نمی کنم به اساتید حکم دهم ، این نوع کار یک کار علمی ، تیمی و پژوهشی است، احکام برای رزومه و قاب کردن است ، لیکن این همکاریها برای پیشرفت و درخشش جامعه ایرانی است ، تمامی اساتید و همکاران ما در شبکه های فناور جزو همکاران ما هستند ، تا زمانی که از پروژه ها فاصله بگیرند. اخبار فعالیتهای شبکه های فناور در انجام پروژه ها نیز از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد. مدیر هسته های فناور شبکه مخترعین با اشاره به رشته های مختلف کاربردی گفت: ما در رشته های نفت و انرژی ، سلامت و درمان از راه دور و همچنین کشاورزی آمادگی کامل داریم و در سایر حوزه ها با توجه به نیاز پیشنهاد دهندگان هسته های فناور و همچنین تیمهای تحقیقاتی و عملیاتی را تشکیل خواهیم داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 28 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
نگاهی به دستپخت فوق العاده بازیگران زن ایرانی با فوت و فن های مخصوص خودشون/ هنرمند، کدبانو و پنجه طلا+عکس
نگاهی به غذاهای خوشمزه و لذیذ رستورن لوکس علی دایی در کامرانیه تهران ؛ یکی از یکی خوشمزه تر و رنگارنگ تر
(فیلم) برخورد جالب رهبر انقلاب با دختر بد حجاب در کوه و مراجعه همان دختر به بیت رهبری
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
مروری بر استایل بازیگران زن ایرانی بر روی فرش قرمز جشنواره کَن؛ از لباس حریر سحر دولتشاهی تا لباس سنتی نسیم ادبی و لباس مجلسی گوهر خیراندیش به سبک مادرهای داماد در تالار!+عکس
خلاقیت منحصر به فرد راننده ایرانی در نگه داشتن جای پارک برای خودش حماسه ساز شد+عکس /خدایا به این شفا نده ما بخندیم🤣