دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

آنتونلا روکروز از اسنیکرهای جذاب آبی و سفیدش رونمایی کرد +عکس/ عشق جاودانه مسی غوغا کرد 

چهارشنبه، 31 مرداد 1403
ساعدنیوز: آنتونلا روکروز با 40 میلیون فالوور در اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین فنومن های ورزشی است. او همسر لیونل مسی است و کسب و کارهای ورزشی موفقی را اداره می کند. آنتونلا این تصویر جالب را امروز با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، اگرچه ورود مسی به عنوان یک فوق ستاره فوتبال به ایالات متحده مورد توجه بسیاری قرار گرفت، اما همه نگاه ها به همسرش، آنتونلا روکوزو بود که مدت هاست به چهره‌ی مشهور و شناخته شده ای تبدیل شده است.

این زوج زمانی که حدوداً 5 ساله بودند در آرژانتین با هم آشنا شدند. مسی دوست دوران کودکی پسر عموی آنتونلا روکوزو، لوکاس اسکالیا بود. گفته می شود زمانی که مسی برای اولین بار در اوایل دهه 90، روکوزو را دید از لوکاس پرسید: «او کیست؟» و اسکالیا، آنتونلا را به مسی معرفی کرد.

به گفته پدر اسکالیا، مسی نمی‌توانست از آنتونلا چشم بردارد. مسی بلافاصله فهمید که می خواهد برای همیشه با او باشد. هر زمان که آنتونلا در خانه اسکالیا می ماند، مسی بهانه ای برای دیدار پیدا می کرد به این امید که بتواند یک نظر او را ببیند. مسی برای آنتونلا نامه‌های عاشقانه می‌نوشت و به او می‌گفت وقتی هردو بزرگ شوند با هم نامزد خواهند شد.

آنتونلا در دوران جوانی، همیشه بازی مسی و پسر عمویش در باشگاه نیولز اولد بویز را تماشا می کرد. با شکوفا شدن دوران حرفه‌ای خود، مسی در 13 سالگی به بارسلونا نقل مکان کرد، اما این زوج همچنان در تماس بودند. پنج سال بعد یک تراژدی آنها را دوباره به هم برگرداند؛ زمانی که آنتونلا بهترین دوستش را در تصادف رانندگی از دست داد، مسی آنقدر نگران عشق دوران کودکی‌اش بود که برای دلداری او به آرژانتین بازگشت.

این عمل عاشقانه مسی بود که این زوج را دوباره به هم نزدیک کرد و خیلی زود با هم وارد رابطه شدند. پس از بازگشت مسی به بارسلونا، آنتونلا که در آن زمان 18 سال داشت در آرژانتین ماند تا تحصیلات خود را در رشته علوم انسانی و اجتماعی ادامه دهد. او سپس تحصیلات تکمیلی خود را در رشته دندانپزشکی در دانشگاه ملی روزاریو ادامه داد، اما در نهایت پس از 6 ماه، عشق پیروز شد و تصمیم گرفت به بارسلون نقل مکان کند.

رابطه این زوج تا سال 2009 علنی نشد. در برنامه ای فوتبالی در کانال کاتالونیایی TV3 در ژانویه 2009، از مسی پرسیده شد که آیا با کسی رابطه دارد و او پاسخ داد: «بله، او در آرژانتین است. به همین خاطر است که حالم خوب است و آرامش دارم.»

تنها چند ماه بعد، این زوج پس از دربی محلی بارسلونا و اسپانیول در یک کارناوال با هم دیده شدند. روکوزو در نهایت به بارسلونا نقل مکان کرد تا در کنار عشق فوتبالیستش باشد و از آرزوی خود که دندانپزشک شدن بود دست کشید تا در کنار مسی باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 31 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(ویدیو + عکس) خلاقیت هنرمندانه‌ی مریم معصومی در استفاده از پوریا پورسرخ برای معرفی شغل دومِ جدید و باکلاسش
مراحل سابمیت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به سلیقه اعیانی و خاص پریا همسر دوم بابک جهانبخش در انتخاب کیک و بادکنک‌آرایی جشن تولدش؛ از ساده به لوکس +عکس/ انصافا طراحی کیک تولدهاش بینظیره👌
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(فیلم) وضعیت ترسناک بهداشتی در یک آرایشگاه زنانه در مرکز شهر / از موهای جمع شده روی برس‌ها تا سرنگ‌های پیرسینگ رها شده و رنگ موی تقلبی!