دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

انتقاد تند رئیس فدراسیون والیبال از مجلس 

سه شنبه، 02 آذر 1400
کد خبر: 179562
ساعدنیوز: رئیس فدراسیون والیبال گفت: مجلس سال گذشته کمکی کرد ولی ما آن را نمی‌پسندیم که ۵ فدراسیون با ارتباطاتی که دارند آن بودجه را بگیرند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا داورزنی در آیین رونمایی از سردیس طلایه داران بازی های آسیایی و مدال آور پارالمپیک در ابتدا انتقاداتی نسبت به رفتارها و مانع تراشی های شرکت تجهیز و توسعه انجام داد.

وی گفت: مجلس سال گذشته کمکی کرد ولی ما آن را نمی پسندیم که 5 فدراسیون با ارتباطاتی که دارند آن بودجه را بگیرند. نظام بودجه ریزی برای این کار باید اصلاح شود .

داورزنی تاکید کرد: قبل از کرونا اعزام های زیادی در سال داشتیم. اعتبارات ناچیز است و افزایش ارز هزینه ها را چند برابر کرده ولی در مقابل بودجه فدراسیون ها رشد زیادی نداشت. فدراسیون ها باید از بانک ارز آزاد بخرند و مجلس باید نگاه کلان تر به ورزش داشته باشد. ما سال آینده بازی های آسیایی و رویدادهای مختلف داریم. نیاز کمیته بودجه چند صد میلیارد تومانی است که در مجلس لحاظ نشده است و باید مجلس نگاه ویژه داشته باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: تهدیداتی از سوی نهاد های بین المللی وجود دارد. ما هم تابع سیاست کلان کشور هستیم اما در حوزه بین المللی باید منشور و اصول را رعایت کنیم. نیازمند هستیم در مقابل تهدیدات حمایت انجام شود و شورای راهبردی بین مجلس و ورزش ایجاد شود و تصمیمات اصولی گرفته شود.

وی افزود: باید تکلیف فدراسیون ها در این حوزه مشخص شود که ما نهاد غیر دولتی هستیم اما کلمه عمومی را به آن اضافه کردند و به نهاد عمومی غیر دولتی تبدیل شدیم و با این ساختار نمی توان فدراسیون ها را اداره کرد و باید بلاتکلیفی 40 ساله حل شود. فدراسیون ها باید از این لیست خارج شوند. فدراسیون ها در تمام دنیا NGO هستند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه