دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

انتقام عجیب عکاس از عروس و داماد! 

دوشنبه، 12 مهر 1400
کد خبر: 170168
ساعد نیوز: عکاس گرسنه که از پذیرایی نشدن در جشن عروسی عصبانی بود دست به اقدامی عجیب زد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از افرادی که در جشن های عروسی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد عکاس است. عروس و داماد با استخدام یک عکاس حرفه ای و مجرب، لحظه ها و اتفاقات بهترین و مهمترین روز زندگی شان را ثبت می کنند. اما به تازگی ماجرای یک عکاس در جشن عروسی به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

این عکاس زن که نامش اعلام نشده در اقدامی عجیب تمام عکس هایی را که در جشن عروسی از عروس و داماد و مهمانان ثبت کرده بود پاک کرد. او شرح این اقدام خود را در حسابش در شبکه اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشت. این عکاس علت این اقدامش را خودداری عروس و داماد از دادن غذا به او اعلام کرد. این عکاس در شرح ماجرا نوشت که به عنوان یک عکاس معمولا تصاویری از سگ ها تهیه کرده و در پیج فیسبوکش منتشر می کند.

دوست وی که قرار بود جشن عروسی اش برگزار شود از او خواست تا برای کمک به کاهش هزینه ها مسئولیت عکاسی جشن عروسی اش را بر عهده بگیرد. او نیز با دریافت ۲۵۰ دلار پذیرفت تا از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۷.۳۰ دقیقه بعدازظهر عکاسی جشن عروسی را انجام دهد.

این عکاس در شرح ماجرا نوشت: "ساعت پنج عصر غذا بین مهمانان توزیع شد، اما من به علت آنکه مشغول عکاسی بودم نتوانستم غذا بخورم. عروس و داماد هم برای من هیچ میزی رزرو نکردند. من واقعا خسته و گرسنه بودم. من به طرز باورنکردنی گرمم بود و حتی آبی هم برای من کنار گذاشته نشده بود. در حالی که احساس خستگی شدیدی داشتم و گرسنه بودم به داماد گفتم که نیاز به ۲۰ دقیقه استراحت دارم. او در جواب به من گفت الان نیاز به عکاس دارم یا بدون دریافت دستمزد آنجا را ترک کنم. من در جواب به او گفتم مطمئن هستی؟ او با قاطعیت گفت بله. من نیز تمام عکس ها را پاک و آنجا را ترک کردم."


8 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
رضا
3 سال پیش

دسش درد نکنه ،اخه بی معرفت یه بازی ،یاساندویچم به عکاس میدادی،اینقد بی احساس
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

دمت گرم
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل سابمیت مقاله
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان