دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

انتشار عکس بدون سانسور متجاوزان مثلا مسافرکش توسط پلیس / بانوان شناسایی کنند 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
کد خبر: 405228
ساعدنیوز: «در پی شکایت تعدادی از بانوان مبنی بر مزاحمت وتعرض برای نوامیس توسط 2 نفر در پوشش مسافرکش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت. ماموران با انجام اقدامات علمی و تخصصی سرانجام طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی 2 متهم را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.»

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، جانشین انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری عاملان مزاحمت و تعرض برای نوامیس با تلاش ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد و گفت: تصاویر بدون پوشش این دو متهم با دستور مقام قضایی برای شناسایی سایر شاکیان منتشر می‌شود.

سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از بانوان مبنی بر مزاحمت وتعرض برای نوامیس توسط 2 نفر در پوشش مسافرکش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات علمی و تخصصی سرانجام طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی 2 متهم را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه این متهمان در پوشش مسافرکش بانوان را سوار خودرو کرده و در طول مسیر اقدام به مزاحمت و تعرض برای آنان می‌کردند تصریح کرد: هر دو متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ نادربیگی، با بیان اینکه چهره بدون پوشش متهمان برابر دستور مقام قضایی و برای شناسایی سایر شاکیان پرونده صادر شده است اظهار داشت: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به خطر بیندازند برابر قانون با قاطعیت برخورد خواهد کرد. ضمنا افراد شاکی جهت طرح شکایت به پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی البرز واقع در میدان نبوت مراجعه و یا با تلفن 02621827604 تماس حاصل کنند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو
(ویدیو) صحبت های مهران مدیری: آشپزی خانوم صمدی خیلی بده!/واکنش آزاده صمدی:آشپزی من عالیه
نسل جدید بی‌تربیت، بی‌حیا و پررو نیست بلکه جهش در آی کیوی نسل جدید رخ داده است
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
نگاهی به مراسم عروسی زهره حمیدی بازیگر تازه درگذشته سینما+عکس/ چقد دلنشینه این قابشون ، روحشون شاد
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه