انواع کفش پاشنه بلند مخصوص خانم ها

  دوشنبه، 03 شهریور 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
انواع کفش پاشنه بلند مخصوص خانم ها
خانم‌هایی که تجربه زیادی در پوشیدن کفش پاشنه بلند دارند، احتمالا می‌دانند راه رفتن با کفش پاشنه بلند ضخیم راحت‌تر از کفش پاشنه بلند کلاسیک یا پاشنه سوزنی است. پاشنه این مدل کفش مستطیل شکل است که راه رفتن و تعادل را آسان می‌کند

خانم هایی که تجربه زیادی در پوشیدن کفش پاشنه بلند دارند، احتمالا می دانند راه رفتن با کفش پاشنه بلند ضخیم راحت تر از کفش پاشنه بلند کلاسیک یا پاشنه سوزنی است. پاشنه این مدل کفش مستطیل شکل است که راه رفتن و تعادل را آسان می کند.معمولا این مدل کفش پاشنه بلند را به دلیل راحتی در مهمانی های غیررسمی یا خیابان به پا می کنند. از این جهت توصیه می کنیم لباس های غیررسمی را با این استایل سِت کنید.
شلوار جین انتخاب بسیار مناسبی برای این مدل کفش پاشنه بلند غیررسمی است. اگر می خواهید کفش پاشنه بلند ضخیم را به همراه دامن سِت کنید، دامن اسپرت انتخاب مناسب تری است.همچنین ترکیب این مدل کفش زنانه با کیف فانتزی دخترانه چرم بسیار جذاب و خاص است. با این حال پیش از سِت کردن کیف و کفش به جنس کفش پاشنه بلند دقت کنید. اگر جنس کفش زنانه چرم است، سعی کنید از کیف چرم زنانه استفاده کنید و اگر کفش زنانه جیر است، کیف مجلسی جیر یک انتخاب صحیح تر است.

کفش های زنانه انواع مختلفی دارند اما از میان این مدل های متنوع خانم ها به 6 مدل کفش نیاز دارند که نیاز آن ها را برای موقعیت های مختلف تامین میکند. با داشتن این 6 مدل کفش برای مناسبت ها و موقعیت های مختلف آماده هستید.

مدل کفش

کفش پاشنه بلند جلوبسته

کفش های پاشنه دار کلاسیک و جلو بسته بسیار کاربردی بوده و مناسب انواع مجالس هستند, این مدل کفش ها برای خانم ها در سنین مختلف مناسب است و هر خانم به یک جفت از آن ها نیاز دارد.

کفش پاشنه بلند جلوباز و بند دار

کفش های پاشنه دار جلوباز و بند دار فانتزی تر هستند و با لباس های خاصی ست میشوند, این مدل کفش ها برای مناسبت هایی مانند تولد, جشن عقد و... استفاده میشوند.

کفش پاشنه لژدار یکسره

همان گونه که از اسم این مدل کفش پیدا است، پاشنه این کفش شبیه یک مثلث یکسره است. معمولا این مدل کفش را در استایل تابستانه می پوشند و با تاپ و دامن دخترانه سِت می کنند.
پاشنه بعضی از کفش های پاشنه لژدار یکسره از جنس خود کفش است و بعضی از آن ها از جنس کنف است که این مدل کفش مناسب پیاده روی و گشت و گذار در تابستان است و با دامن خنک تابستانه رنگی ترکیب جذابی است.کفش پاشنه لژدار یکسره کفش غیررسمی است و معمولا خانم ها این مدل کفش را در مهمانی ها، به خصوص در مهمانی های رسمی به پا نمی کنند. از این رو لباس مناسب این مدل کفش پاشنه بلند تابستانه دامن اسپرت و شلوار است.

کفش پاشنه بلند فرانسوی

کفش پاشنه بلند فرانسوی شباهت بسیاری به نخستین کفش های پاشنه بلند قدیمی دارد. معمولا پاشنه این مدل کفش کوتاه و شبیه علامت سوال است. معمولا این مدل کفش در میان خانم های ایرانی مرسوم نیست و بیشتر در نمایش و تئاترهای کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.این مدل کفش مناسب استایل غیررسمی است و اگر می خواهید با یک لباس مناسب بپوشید، شلوار پارچه ای ترکیب بسیار مناسبی است.

کفش پاشنه گربه ای یا کیتِن

در اواخر دهه ۵۰ میلادی طراحان مد یک کفش پاشنه بلند مخصوص دختران جوان و نوجوان در بازار ارائه کرد. این کفش بسیار راحت است، از این رو خانم ها در تمام سنین از این مدل کفش برای استایل خود انتخاب کردند. با این حال این روزها خانم های مسن از این کفش استقبال خوبی می کنند.این کفش مناسب استایل رسمی است و شما می توانید کفش پاشنه بلند گربه ای را با کت و دامن یا دامن مجلسی سِت کنید. همچنین پیراهن مجلسی کوتاه یکسره نیز انتخاب مناسبی است.

پاشنه بلاک (Block Heel)

پاشنه بلاک نه تنها خوش فرم دیده می شود بلکه خیلی هم محکم است. این نوع پاشنه وزن بدن را روی پا به شکل درستی تقسیم می کند و فشار را از روی پنجه برمی دارد. این ویژگی ها باعث می شود پاشنه بلاک جزو کفش های راحت باشد.

پاشنه کفش کوبایی (Cuban Heel)

پاشنه کوبایی از کفش های پاشنه دار کلاسیک مردانه الهام گرفته شده است. این نوع پاشنه در انواع کفش های آکسفورد، لوفر، نیم بوت و دیگر کفش های زنانه جلوبسته و بنددار رسمی به کار می رود. اندازه ی این مدل پاشنه، معمولا کوتاه یا متوسط و فرم آن کمی مخروطی است.

پاشنه کاما (ویرگولی) (Comma Heel)

از اسم این مدل پاشنه معلوم است که فرمی شبیه به کاما یا همان ویرگول انگلیسی دارد. فرم هلالی و ظریف این پاشنه، شکلی منحصربه فرد و چشمگیر به آن می دهد که استایلیست ها و طراحان مد همیشه به آن علاقه مندند.

پاشنه کفش مخروطی (Cone Heel)

پاشنه های مخروطی معمولا از بالا حالتی ضخیم و محکم دارند و در پایین شکلی باریک و ظریف پیدا می کنند. این مدل پاشنه که در انواع کفش زنانه با ارتفاع های مختلف به کار می رود، همیشه کاربردی و روی مد است.

کفش پاشنه بلند سوزنی

کفش پاشنه بلند سوزنی، پاشنه بلند و بسیار نازک و ظریفی دارد که یکی از دردسرهای خانم ها گیر کردن این پاشنه در حفره های خیابان است! با این حال هیچ مشکلی از محبوبیت این مدل کفش کم نمی کند و همچنان در میان خانم ها طرفداران بسیاری دارد.این کفش مجلسی است و خانم ها در مراسم و قرارهای رسمی این کفش را به پا می کنند. اگر می خواهید استایل جذاب مجلسی داشته باشید، پیراهن بلند مجلسی و کفش پاشنه بلند سوزنی زنانه یک انتخاب بسیار جذاب و خاص است. همچنین می توانید این کفش را با یک کیف مجلسی کوچک با جنس یکسان سِت کنید.هنگامی که این کفش را به پا می کنید در ابتدا ممکن است احساس راحت و خوشایندی نداشته باشید و کمی سخت راه بروید. با این حال اگر اندازه کفش مناسب باشد، پس از مدتی به کفش عادت می کنید و به سادگی باآن راه می روید. در واقع خانم هایی که شجاعت بیشتری دارند، در اکثر مواقع کفش پاشنه بلند را انتخاب اصلی خود قرار می دهند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان (1 نظر) سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ... (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد
دیگران می‌خوانند   
واکنش نجم الدین شریعتی مجری مذهبی کشورمان به شهادت رئیس جمهور/ رئیس جمهور ایران دیروز دعوت حق را لبیک گفت +عکس ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + ویدیو چه کسی بعد از رئیسی مسئولیت ها در دولت را برعهده می گیرد؟ /اصل مهم قانون اساسی درباره فقدان رئیس جمهور فال ابجد روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 حضور پدر آیت الله آل‌هاشم در بیت امام جمعه تبریز +ویدیو اولین فیلم از هلیکوپتر سوخته رییس جمهور / کسی زنده نیست! شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... چهره تازه «ماه کاووس» سریال نون خ کنار پدرش در 37 سالگی+ عکس نقاشی قدیمی از بهترین فرماندهانِ کاریزماتیکِ جهان باستان/ کوروش کبیر در مقام اول انتظار بی پایان محمدرضا گلزار با روتین پوستی خاص روی صورتش!! +عکس تلاش بامزه سردار آزمون برای سوار کردن سفیدبرفی ناز و خوشگلش روی اسب خاص+عکس آوازخوانی بی‌نظیر و حال خوب کن پارسا خائف، پسر خوش صدای اردبیلی/ صداش بهشتی و محشره+ویدیو عجیب اما واقعی؛ تازه عروسی که به جای مهریه از داماد 300 سوسمار خواست! (فیلم) دوربین مخفی عجیب مربوط به دو سال قبل با موضوع سقوط بالگرد رئیس جمهور / واکنش متاثر کننده مردم ... (تصاویر) شهرت «سارا و نیکا» سریال پایتخت به روزنامه مشهور سوئدی رسید! (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام فال انبیاء روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (عکس) تیپ و چهره «روناک» و «شیرین» سریال نون خ در پشت صحنه تیپ و چهره «کیانوش پسرخوانده شکیب» سریال آوای باران در 42 سالگی +عکس (عکس) رئیسی در آغوش سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی / خوش آمدی سید ... اولین واکنش رهبر انقلاب به سانحه رخ داده برای رئیس جمهور + فیلم (تصاویر) تغییر چهرۀ «الیاس» 17 سال بعد از سریال «اغماء» رونمایی شبنم قلی خانی از ظروف سرامیکی شیک کافه محبوبش/ همیشه به گردش+عکس خانه پدری باصفا و دلباز ستاره سادات قطبی در اصفهان، نصف جهان/ خاطرات بچگیش زنده شد+عکس رونمایی از سومین نوه اسحاق جهانگیری +عکس / پسر زیبایی که خیلی شبیه پدر بزرگش هست تبریک تولد جالب روناک سریال نون خ به ماه کاووس با یک عکس خاص و دیده نشده+عکس تصویری از دوران کودکی علیرضا جهانبخش با ابروهای پیوندی و اندامی نحیف+عکس استایل یکسان و موهای پریشان رحمان و رحیم پایتخت در طبیعت مازندران+عکس سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379
تیتر امروز   
چه کسی بعد از رئیسی مسئولیت ها در دولت را برعهده می گیرد؟ /اصل مهم قانون اساسی درباره فقدان رئیس جمهور
انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ...
اولین واکنش رهبر انقلاب به سانحه رخ داده برای رئیس جمهور + فیلم
کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فال ابجد روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان
عجیب اما واقعی؛ تازه عروسی که به جای مهریه از داماد 300 سوسمار خواست!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم