انواع کیف زنانه کدامند؟

  دوشنبه، 08 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
انواع کیف زنانه کدامند؟
کیف برای خانم ها، از مهم ترین اکسسوری های ساخت استایل به شمار می آید. جدا از آن، خانم ها معمولا همراه داشتن یک کیف را تا حدی برای خود الزامی می دانند.

کیف برای خانم ها، از مهم ترین اکسسوری های ساخت استایل به شمار می آید. جدا از آن، خانم ها معمولا همراه داشتن یک کیف را تا حدی برای خود الزامی می دانند. این که شما مخاطبان عزیز جزو کدام گروه هستید و چقدر از کیف استفاده می کنید به استایل و سبک پوشش و زندگی خودتان بر می گردد. اما آن چه به مطلب امروز پارچی مربوط است، طراحی و ساخت استایل با کیف های زنانه است.

مدل کیف دوشی

کیف دوشی، مشهور بـه کیف Shopper، بزرگ ترین کیف کمد شـما خواهد شد. این کیف دارای دو دسته نسبتاً بلند برای حمل روی شانه اسـت و طبق معمولً دهانه اي بدون زیپ یا دکمه دارد.

اندازه بزرگ این کیف و حمل آسان آن باعث شده برای قرار دادن اقلام کوچک و گذاشتن و برداشتن پول یا کارت هنگام خرید، آسان ترین گزینه باشد. همین اندازه و اسانی نیز دلیل استفاده این کیف ها در طرح ها و جنس هاي مختلف برای رفتن بـه استخر یا دریا می شود.

مدل کیف دستی

در تولید کیف هاي دستی، بیشتر از کیف هاي دوشی دقت بـه کاربرده می شود، تا هنگام حمل آن اسانی کاملی داشته باشید. بهمین دلیل آن ها را Tote -بـه معنای حمل- نامیدند. این کیف ها طبق معمولً کوچک تر از کیف هاي خرید هستند و ظرافت بیشتری در طراحی دارند. می توانند دهانه اي زیپ یا دکمه دار و یا باز داشته باشند. دسته این کیف ها کوتاه اسـت و اغلب بند دوشی بلند و قابل اتصال و جدا کردن، برای استفاده آسان تر هم بـه همراه دارند.

اندازه متوسط و نسبتاً بزرگ آن ها باعث شده در موقعیت هاي بسیاری مورد استفاده قرار بگیرند. در بیشتر این کیف ها برای اقلام موردنیاز روزمره بانوان جای کافی وجوددارد. از کیف پول، قاب عینک، موبایل، کیف لوازم آرایش گرفته تا تبلت . اما اغلب این کیف ها ظاهری رسمی داشته و قابل استفاده برای دیدارهای مهم و رسمی و یا ملاقات دوستانه عصرگاهی هستند.

مدل کیف هلالی

کیف هاي مشهور کراسان شکل، یک محفظه اصلی بزرگ دارند. این کیف هاي هلالی «Hobo» از چرم یا پارچه هاي نرم ساخته شده اند و بهمین دلیل حالتی افتاده و خمیده دارند.

جدا از اندازه بزرگ این کیف ها، منعطف بودن آن ها باعث شده اقلام بسیاری بـه اسانی در آن جا داده شوند. درنتیجه برای حمل لوازم روزانه و یا در گردش و تفریح استفاده زیادی دارند.

مدل کیف کتابی

کیف کتابی طبق معمولً شکل مستطیل و ضخامت هاي متنوع دارند. نداشتن هیچ دسته یا بندی باعث میشود آن رابا همه ی انگشتان و کف دست بگیرید. بدلیل این نحوه در دست گرفتن کیف، آن ها کلاچ «Clutch» – بـه معنی محکم گرفتن نامیده میشوند. امروزه کیف هاي کتابی در شکل هاي مختلفی مانند دایره، بیضی، مربع، مثلث و یا قلبی طراحی میشوند.

دراین کیف هاي کوچک میتوانید موبایل، کلید، کارت اعتباری، اسکناس و یا تعداد محدودی لوازم آرایش قرار دهید. مدل هاي سنگ دوزی یا گل دوزی شده این کیف ها و بعضی مدل هاي براق و درخشان، انتخاب مناسبی برای مهمانی هاي شبانه خواهند بود.

مدل کیف باگت

این کیف ها بدلیل شباهت ظاهری خود با نان باگت فرانسوی «Baguette» این گونه نام گذاری شده اند. کیف باگت مستطیل شکل اسـت کـه طبق معمولً طول بیشتر و عمق و ارتفاع کمتری دارد. این کیف ظاهری شبیه کیف هاي کتابی اما بند دار دارد، ولی حجم آن کمتر از کیف هاي دستی ست.سایز متوسط این کیف اغلب برای استفاده روزانه و اندازه بزرگ آن برای روزهای کاری مناسب خواهد بود. هم چنین مدل هاي کوچک آن برای دیدارهای عصرانه ایدئال هستند.

مدل کوله پشتی

کیف هایي کوله «Backpack» برای استفاده آسان تر با دو بند روی یک یا هردو شانه قرار میگیرند. سایزهای مختلف این کیف ها مقدار جادار بودن آن ها را مشخص می کند. بهمین دلیل مدل هاي فانتزی و یا چرمی طراحی شده، صرفاً جنبه کیف دستی روزمره دارند.

از کوله ها اغلب برای حمل اقلام سنگین استفاده می شود. بهمین دلیل بیشتر موردتوجه و استقبال دانش آموزان و ورزشکاران اسـت. بسیاری اما برای حمل لپ تاپ و یا لوازم هنری و یا از هر تخصص دیگر ازآن استفاده میکنند. مدل هاي کوچک، شیک و بـه روزتر این کوله ها نیز، سال هاست استایل متفاوتی ایجاد کرده اند.

مدل کیف ورزشی – سفری

کیف ورزشی/سفری «Duffel» در اصل در بلژیک با استفاده از پارچه هاي با کیفیت ساخته میشد. این کیف هاي بزرگ ظاهری استوانه دارند و امروزه از چرم یا پارچه هاي متنوعی ساخته میشوند.

این کیف ها برای حمل لباس و وسایل سنگین و پرحجم طراحی شده اند. بهمین دلیل بیشترین کاربرد آن حمل لباس و تجهیزات ورزشی بوده و علاوه بر این، در سفر نیز قابل استفاده اسـت.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (609 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (60 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (40 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (10 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان