ساعدنیوز
ساعدنیوز

انواع مختلف نیم بوت زنانه

  یکشنبه، 30 شهریور 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
انواع مختلف نیم بوت زنانه
 در انتخاب بوت ها و نیم بوت ها با توجه به این که  هرکدام از نیم بوت‌ها برای هدفی خاص تهیه شده اند و دارای انواع مختلفی هستند. شما باید ابتدا نواع مختلف نیم بوت را بشناسید تا بدانید کدام نیم بوت برای کدام سبک از لباس مناسب است از این رو در خرید مناسب و انتخاب هوشمندانه باید هدف از خرید نیم بوت را برای خودتان مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید

فصل زمستان فصل پوشیدن بوت ، نیم بوت و چکمه است که انواع مدل های مختلفی دارند و هنگام خرید آن ها باید به نکات مهمی دقت کنید از جمله ساق کوتاه یا بلند بودن آنها ، جنس ، رنگ و... تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. یک بوت مناسب باید علاوه بر گرم نگه داشتن پاها و راحت بودن باید استایل تان را کامل و جذاب تر کند پس در این بخش از نم نمک راهنمای خرید بوت و نیم بوت را ملاحظه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.راهنمای خرید بهترین بوت و نیم بوت زمستانی + تصاویر

اگر قصد خرید چکمه دارید باید به قد چکمه دقت کنید ، قد چکمه به موقعیتی که میخواهید آن را بپوشید و گرمایی که نیاز دارید بستگی دارد اما اکثر خانم ها چکمه هایی که تا وسط نیمه پایینی ساق پا هستند را انتخاب میکنند زیرا اینگونه چکمه ها را همه جا میتوان پوشید.این روزها مدل های متنوعی از بوت و چکمه زنانه در بازار وجود دارد که دارای ساق بلند ، ساق متوسط ، ساق کوتاه هستند و انتخاب آن ها کاملا سلیقه ای است.

ورود نیم بوت زنانه به دنیای مد

ورود نیم بوت زنانه به دنیای مدنیم بوت های زنانه هم مانند بوت زنانه در سبک و میزان بلندی با یکدیگر فرق می کنند. نیم بوت به مدل کفش زنانه ای گفته می شود که مچ پا را دربربگیرد یا کفشی که پایین تراز ماهیچه ساق پا را بپوشاند. نیم بوت ها تنها کفش هایی هستند که هم در مدل های مختلف کفش مردانه یافت می شوند و هم در مدل های مختلف کفش زنانه وجود دارند و مورد استفاده خانم ها و آقایان هستند.
نیم بوت زنانه برای اولین بار در سال ۱۸۰۴ به دنیای مد معرفی شد. جالب آنکه در طراحی اولین نیم بوت های زنانه تفاوتی در پای چپ و راست وجود نداشت. در سال های بعد بوت زنانه جلو مربعی به وجود آمد و بین سال های ۱۸۳۵ تا ۱۸۷۰ به مد روز آن زمان تبدیل شد. نیم بوت زنانه از قرن ۱۹ در میان خانم ها محبوبیت پیدا کرد. در گذشته نیم بوت ها مشخصا با شلوار های پارچه ای پوشیده می شدند، اما در سال های اخیر این مدل کفش زنانه با لباس ها و استایل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

در انتخاب بوت ها و نیم بوت ها با توجه به این که هرکدام از نیم بوت ها برای هدفی خاص تهیه شده اند و دارای انواع مختلفی هستند. شما باید ابتدا نواع مختلف نیم بوت را بشناسید تا بدانید کدام نیم بوت برای کدام سبک از لباس مناسب است از این رو در خرید مناسب و انتخاب هوشمندانه باید هدف از خرید نیم بوت را برای خودتان مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید از این رو ما در ادامه این موضوع برای سهولت در امر خرید و انتخاب های مناسب و عالی به معرفی و بررسی انواع مختلف نیم بوت می پردازیم:

نیم بوت های نوک تیز

از جمله بوت های بسیار رسمی و شیک می توان به نیم بوت های نوک با پاشنه های پهن اشاره داشت که این نوع بوت ها جایگاه ویژه ای را در دنیای مد دارند. برای این که این نوع نیم بوت ها همیشه ظاهر خود را شیک و منظم نشان دهد بایستی نیم بوت های نوک تیز را تمیز نگه دارید این نوع بوت ها مناسب افرادی است که دارای پاهای کشیده هستند پس در صورتی که پنجۀ پای به نسبت بزرگی دارید، از کفش های نوک تیز پرهیز کنید.

نیم بوت های پاشنه مبلی

با پوشیدن این نوع بوت ها پاها به هیچ عنوان خسته نمی شود زیرا طراحی این نوع نیم بوت ها به شکلی است که وزن کل بدن به طور مساوی بر روی پا ها پخش می کند و با پاشنه مناسبی که دارد کمک می کند تا کمی افزایش قد هم داشته باشید.

نیم بوت های پاشنه استیلتو یا میخی

انتخاب و خرید این نوع بوت ونیم بوت برای ان دسته از خانم هایی که به دنبال خاص بودن و درخشیدن در میان جمع هستند توصیه می شود زیرا علاوه بر این که این مدل نیم بوت ها زنانه ظاهری بلند قد برای شما به ارمغان می آورد. بلکه این نوع مدل بوت در دنیای مد و زیبایی سبک بسیار خاصی است که فرد با پوشیدن این نوع بوت احساس اعتماد به نفس و قدرت می کند.

نیم بوت زنانه با پاشنه های بلند و پهن

بیشتر خانم ها به دنبال این هستند تا بسیار قد بلند و خوش اندام دیده شوند مناسب ترین انتخاب برای این افراد، پوشیدن نیم بوت زنانه با پاشنه های بلند و پهن است که با این نیم بوت ها قد شما بلند تر دیده می شود.پوشیدن این نوع بوت ها با دامن های کوتاه استایلی جذاب برای تمام خانم ها به وجود می آورد.

رعایت تناسب بهترین بوت و نیم بوت و لباس

در خرید و انتخاب بهترین بوت و نیم بوت باید به نکاتی توجه داشته باشید از ان جایی که تناسب بوت بقیه لباس هایی که می پوشید بسیار اهمیت دارد بنابراین، در خرید نیم بوت متناسب بودن نیو بوت شما با چند نوع لباسی که دارید مهم است. اینکه نیم بوتی را انتخاب کنید که در کنار دیگر لباس هایتان زیبا به نظر برسد زیبایی سبک شما را دو چندان می کند.

* در زمان خرید بوت توجه به زیبایی ظاهری بوت باید آخرین گزینه شما باشد از این رو از خرید بهترین بوت و نیم بوت فقط به خاطر اینکه زیبا هستند خودداری کنید.

* برای استفاده از بهترین بوت و نیم بوت با دامن باید توجه داشته باشید که هرچه نیم بوت شما بلندتر باشد، باید دامن کوتاه تری با آن بپوشید. زیرا پوشیدن دامن زیر زانو با نیم بوت باعث کوتاه تر دیده شدن پاها می شود.

* توجه به جنس بهترین بوت و نیم بوت یا نیم بوت برای ست کردن با لباس ها مهم است مثلا یک بوت مخمل با طرح پوست پلنگ با یک سارافون هیچ جذابیتی ندارد و بهتر است تا این نوع بوت را با یک دامن کوتاه جین یا یک شلوار جین و یک بلوز ساده ست کنید.

بوت ها و چکمه های مناسب با پاهای لاغر و کشیده

برای این نوع از پاها باید کاری کنیم قسمتی از بوت که ان را پوشانده است پر تر نشان دهد مثلا از سگک و زنگوله و زلمب و زیمبو ها استفاده کنیم تا لاغری پاها زیاد به چشم نخورد . البته راه دیگری هم برای زیبا نشان داده شدن پاهای لاغر و کشیده این است که شلواری بپوشیم که رنگش متضاد با رنگ بوتمان باشد ، مثلا از بوت مشکی و شلوار سفید استفاده کنید یا بوت طوسی و شلوار صورتی کمرنگ و یا بوت سبز با شلوار تیره و مانتوی سبز که میتواند جلوه خیره کننده ای داشته باشد.

بوت ها و چکمه های مناسب با پاهای نسبتا چاق

از حساس ترین انتخابات بوت در وجود افرادی با پاهای نسبتا چاق میباشد ، به این افراد توصیه میشود از بوت های ساق بلند و کشیده استفاده کنند تا پاهای ان ها را لاغر و کشیده تر نشان دهد ، مثلا از بوت های بلند چین دار استفاده نکنید یا از نیم بوت ها استفاده نکنید زیرا که قد شمارا کوتاه تر نشان میدهد و پاهایتان را چاق تر ، در حد امکان از داشتن زرق و برق در این بوت ها خودداری کنید . در ضمن از پوشیدن بوت با قطر کوچک یا تنگ خودداری کنید ، توصیه میشود شلوار هم رنگ بابوتتان بپوشید.

از رنگ های جذاب در بوت های بلند ، مشکی مخملی است با شلوار تیره یا بوت ساق دار زرشکی با شلوار قرمز کمرنگ و یا بوت ساق دار طوسی کمرنگ با شلوار سفید بسیار زیبا خواهد بود.

بوت ها و چکمه های مناسب با پاهای نسبتا کوتاه

برای افراد دارای قد کوتاه نیز بوت های بلند مشکی ساده توصیه میشود زیرا قد افراد را بلند تر نشان میدهد و چه بهتر که بوت های شما پاشنه بلند باشند و بهتر است که از بوت های با پاشنه مخفی استفاده کنید زیرا شمارا قد بلند و جذاب تر نشان میدهد.

در بوت هایی که میخرید حدالامکان ار بوت هایی با زرق و برق و زیپ افقی استفاده نکنید زیرا قد شما را بسیار کوتاه نشان میدهد بلکه از بوت های با زیپ عمودی استفاده کنید که قد شما را بلند تر نشان دهد.

به این افراد توصیه میشود از تیپ های ساده با رنگ تیره استفاده کنند ، زیرا رنگ تیره قد را بلند تر نشان میدهد و رنگ روشن برای افراد قد کوتاه بسیار مایوس کننده خواهد بود . پس به شما بوت های مشکی ، طوسی و زرشکی تیره به همراه شلوار های همرنگشان و یا حداقل تیره را توصیه میکنیم.

بوت ها و چکمه های مناسب با پاهای پهن

به این افراد بوت هایی که دارای نوک گرد یا بیضوی هستند توصیه میشود زیرا پهنای پاها در کنار نوک تیز بودن بوت پا ها را بسیار گنده نشان میدهد البته بهتر است از زرق و برق کمتری استفاده کنند و در انتخاب بوت با پاشنه بلند که باعث ایجاد ظرافت در پا ها میشود را تهیه کنند.بوت های قهوه ای با شلوار آبی تیره و یا بوت قرمز با شلوار و مانتوی ست بوت به این افراد توصیه میشود زیرا تیرگی رنگ ها مانع از دیده شدن پهنای پا هایتان میشود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (465 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (114 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (48 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (34 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (23 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (21 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (18 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) نگاهی به اتاق خواب بارانا دختر علیرضا بیرانوند و اکرم بانو/چه دکوراسیون شیکی داره +فیلم (15 نظر)
دیگران می‌خوانند   
بهترین پنجره های مدرن برای داشتن ویلایی لوکس عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت! ظاهر متفاوت فریبا متخصص، احترام السادات سریال گیلدخت در 23 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد پَرپَر کردن گل و درد و دل محمد علیزاده با پدرش بر سر مزار او+عکس/ روحشون شاد پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی رونمایی از شیوه جدید گدایی از ماشین ها بدون زحمت فقط با یک قلاب+ویدیو/ قابل توضیح نیست خودتون ببینید دستور پخت فوق حرفه ای و استادانه کته به سبک مهران مدیری+ویدیو/ این آموزش ارزش صد بار دیدن رو داره😂 آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ... (عکس) همه خانم های خانواده امیر مقاره در بک استیج کنسرتش / آقای خواننده حسابی خانواده دوسته! باریکلا پسر ... خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از نیمرو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس عکس معنادار پیمان معادی در پشت صحنه افعی تهران بعد از هجمه‌های شدید به این سریال / بابا همش فیلمه! پیر محله‌های تهران/ ماجرای جالب یک زن فرمانروا در تهران+ فیلم تزئینات بامزه و شیک اتاق پسر بهرام رادان به دست مادر خوش سلیقه و باکلاسش مینا خانوم + ویدیو/ مثل همیشه عالی و بیست👌 رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس (فیلم) اعلام جنگ علی ضیا به مردم تهران / تهرونیا خودتونو اصلاح کنین! تبریک بامزه سوفیا دختر منوچهر هادی برای تولد معلم عزیزش +ویدئو / گوشگله پیدر چه شعر قشنگی برای خانوم معلم میخونه چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی زیبایی شگفت انگیز و منحصر به فرد خانه ابدی مولانا در ترکیه/ شعر عاشقانه خاص بر سر در مزار شاعر ایرانی+عکس اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری مراحل تالیف و چاپ کتاب محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب تبدیل پایان نامه به مقاله روبوسی عاشقانه و دلنشین مهدی و محمد سلوکی با پدرشان سر میز شام+عکس/ همیشه لبتون خندون هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه دریافت انواع خدمات حقوقی از مریم جلالی رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس رونمایی از ژست و تیپ بامزه پارسا پیروزفر، مولانای فیلم مست عشق در اول دبستان/ چه چهره جذاب و معصومی+عکس طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی هنرنمایی بامزه مادر خوش ذوق در ثبت اولین عکس از نوزادش/ فک کنم میخواد بچه شو بخوره+ عکس خلاقیت خنده دار وانتی پیاز و سیب زمینی فروش در خواستگاری از دختر موردعلاقه اش با حلقه ازدواجِ ساخته شده از پیاز+عکس/ همین اول کار اشکشو درآوردی😂 فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم ماجرای خنده دار قضای حاجت ناصرالدین شاه در سفر به فرانسه! توضیحات محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و شغل فرزندانش+عکس/ از عروس دکتر تا دختر طراح/ همگی در تهران هستن نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز فریبا نادری با شومینه و دیوارکوب های خاص +عکس / پری سیمای ستایش خوش سلیقه س! نگاهی به ماشین لوکس و هوش پران هانده ارچل/ کیمیا خاتون مست عشق چقدر لاکچریه+عکس عرض ارادت حسین رضا زاده به آقای رئیسی پس از بستری شدنش در بیمارستان/ لاغری باورنکردنی آقای ورزشکار +عکس
تیتر امروز   
افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد
آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس
تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج آزمون ارشد
تسهیلات ویژۀ بنیاد نخبگان برای دانش‌آموزان مدارس سمپاد
سلاخی هولناک دختر 21 ساله به دست پدر خشمگین/ به طور نامحسوس دخترم رو تحت نظر گرفتم و دیدم که افراد ناشناسی به خانه‌اش رفت و آمد دارند
مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!!
ماجرای خنده دار قضای حاجت ناصرالدین شاه در سفر به فرانسه!
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی
واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران