دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

اوج خلاقیت داماد استقلالی در تزئین ماشین عروس با روبان و گل رز بسیار بزرگ دست ساز + عکس / مغز تورو باید طلا گرفت 😂 

جمعه، 26 مرداد 1403
ساعد نیوز : عکسی از ماشین عروس داماد استقلالی خلاق را می بینید که با روبان و گل پشمی بسیار بزرگ دست ساز تزئین کرده تا هم دل خودشو هم همسرشو شاد کنه ، مرد ایرانی همین است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، باشگاه فوتبال استقلال ایران که به اختصار استقلال، استقلال ایران و استقلال تهران نیز نامیده می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در ایران است که در چهارم مهر 1324 در شهر تهران بنیان‌گذاری شد. این باشگاه تا پیش از انقلاب 1357 در ابتدا دوچرخه‌سواران نام داشت. استقلال با کسب 38 عنوان قهرمانی رسمی در جام‌های قاره‌ای، کشوری و استانی (بالاترین سطح) دومین باشگاه پرافتخار تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.

استقلال به عنوان قدیمی‌ترین و کهن‌ترین باشگاه فوتبال ایران شناخته می‌شود. آن‌ها بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آزادی در تهران انجام می‌دهند. این باشگاه در حال حاضر در لیگ برتر ایران و جام حذفی ایران شرکت می‌کند و کهن‌ترین تیم هر دوی این جام‌ها است. رقبای اصلی استقلال در این دو جام، تیم‌های پرسپولیس از تهران و سپاهان از اصفهان هستند.

استقلال با 38 عنوان قهرمانی رسمی در طول تاریخ خود، دومین تیم پر افتخار تاریخ فوتبال ایران است و با 2 عنوان قهرمانی، 2 جایگاه نایب قهرمانی و 3 مقام سومی در لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در تاریخ این رقابت‌ها و چهارمین تیم برتر قارهٔ آسیا شناخته می‌شود. 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، 10 قهرمانی در لیگ‌های فوتبال ایران، 7 قهرمانی در جام حذفی ایران، 1 قهرمانی در سوپر جام ایران، 13 قهرمانی در جام باشگاه‌های تهران، 4 قهرمانی در جام حذفی تهران و 1 قهرمانی در سوپر جام تهران از افتخارات رسمی داخلی و بین‌المللی این تیم هستند.

در زیر عکس ماشین عروس داماد استقلالی خلاق را می بینید که با روبان و گل پشمی بسیار بزرگ دست ساز تزئین کرده تا هم دل خودشو هم همسرشو شاد کنه ، مرد ایرانی همین است .


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 26 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
توضیحات شفاف محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و ساکن ایران بودن فرزندانش؛ از عروس دکتر تا دختر طراحش+عکس
صحبت های شنیدنی حاج آقا قرائتی در شبکه 3 سیما +فیلم/ من نمیتونم روی زلیخا را زمین بندازم
(تصاویر) زن که 30 سال خواب به چشمانش نیامده است !
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!