دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

اولین عکس از مرزبان هرمزگانی که جلوی چشمان خانواده اش به شهادت رسید 

یکشنبه، 20 خرداد 1403
کد خبر: 391891
ساعد نیوز: فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شهادت مرزبان شجاع هرمزگانی «احسان فرخیانی» از دریابانان غیور پایگاه دریابانی بندرلنگه، در درگیری با اراذل و اوباش مسلح در یاسوج خبر داد.

به گزارش گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از صد آنلاین، سردار بهادر اسماعیلی با اشاره به اینکه شهید فرخیانی در ایام مرخصی به سر می‌برد، اظهار داشت: پس از حضور پلیس در محلی در شهرستان یاسوج در راستای جلوگیری از مزاحمت اراذل و اوباش، میان ماموران و آنان درگیری ایجاد می‌شود که در این حین مرزبان هرمزگانی، احسان فرخیانی که به همراه خانواده در آن منطقه بوده با مشاهده درگیری احساس مسئولیت کرده و با جدا شدن از همسر و فرزند خود به کمک ماموران پلیس و مقابله با ارازل و اوباش می‌پردازد.

وی افزود: متأسفانه استواریکم "احسان فرخیانی" در این درگیری جلوی چشم همسر و فرزند خود مورد اصابت گلوله یکی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با تبریک و تسلیت شهادت استواریکم احسان فرخیانی و تجلیل از شهامت و رشادت وی برای امنیت بخشی در جامعه، گفت: همکاران ما در برقراری نظم و امنیت مصمم بوده و در این راستا حاضرند مانند این همکار وظیفه شناس حتی در خارج از زمان کاری و مسئولیت و حتی در ایام مرخصی جان خود را فدای، ولی نعمتان جامعه کنند.

شهید "احسان فرخیانی" متولد 1376 بود و از وی یک فرزند سه ماهه به یادگار مانده است.

  برچسب ها: شهادت هرمزگان

10 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
خانی از ورامین
3 هفته پیش

خداوند با امام حسین محشورش کنه وبه خانواده عزیزش صبر عنایت فرماید
پاسخ
افشین
3 هفته پیش

واقعاً که شهدای ما، پرده پندار دریدند و پر کشیدند. هر کدامشان یک کربلا آفریدند. خوشا بحال مادران و همسرانشان که، فاطمه (س) وار تربیت کردند و زینب(س) وار صبر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷💌♥️🌹
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویدیو/ سوال عجیب مهران مدیری از حمید لولایی در کلاس دومِ دبیرستانِ سوم/ خنده‌های زیرپوستی رضا عطاران در برنامۀ "ساعت خوش"
خاصترین سکانس عاشقانه ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و بهرام رادان در اولین فیلم مشترکشان / میبینین 25 سال پیش چقدر چهره هاشون فرق داشته؟
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟
نگاهی به زندگی لاکچری سامان قدوس ؛ از تنیس بازی و ماشین گران قیمت تا شنا در استخر شخصی و قایق تفریحی و ...
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍