دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

اولین اظهارات خواهر علی کریمی درباره سوء‌استفاده 770 میلیاردی و ماجرای کلاهبرداری +ویدئو 

دوشنبه، 29 خرداد 1402
ساعد نیوز: اخیرا خبری در زمینه سوء‌استفاده‌های مالی علی کریمی از خواهرش توسط خبرگزاری میزان منتشر شد. حالا در فیلمی که برای اولین بار منتشر می‌شود، بخشی از اظهارات لیلا کریمی در تشریح این سوء استفاده را مشاهده می‌کنید. این مصاحبه با رضایت لیلا کریمی ضبط شده و برای انتشار تصویر او، مجوز‌های قضایی لازم اخذ شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از میزان، بر اساس اظهارات صورت گرفته، خواهر علی کریمی که 2 فرزند 5 و 15 ساله دارد با درخواست چک سفید امضا از طرف برادرش روبرو می‌شود، وی که سابق بر این نیز به دلیل اعتماد به برادرش 50 فقره چک سفید امضا به علی کریمی داده بود، پس از متوجه شدن این مسئله که چک‌های سفید امضای او در معاملات سنگینی مانند خرید باشگاه فوتبال سپیدرود و خرید زمین و ملک‌های میلیاردی مورد سوء استفاده قرار گرفته از دادن چک‌های سفید امضای جدید به برادر خود امتناع می‌کند.

لیلا کریمی که متوجه معامله‌های میلیاردی سنگین با دسته چک خود و توسط برادرش شده بوده، این بار پس از مشورت با همسر و اعضای خانواده از تحویل چک‌های سفید امضای جدید به برادرش امتناع کرده و همین موضوع باعث اختلاف آن‌ها می‌شود.

علی کریمی پس از اختلاف پیش آمده با خواهرش وی را تهدید به برگشت زدن چک‌های سفید امضای قبلی می کند. لیلا کریمی که باور به انجام چنین اقدامی از سمت برادرش نداشته تسلیم درخواست علی کریمی نشده و چک‌های جدید را به او نمی‌دهد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 17 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
خطرناک ترین و در عین حال زیباترین ترند آرایش در مصر باستان/ ریسک بزرگی که زنان مصر بخاطر زیبایی افسانه ای خود، به جان می خریدند
تلاش جالب و البته ناموفق نجم الدین شریعتی، مجری برنامه حسینیه معلی برای ساز زدن با شاخ گوزن+ویدیو
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
12 حیوان عجیب و غریب دنیا که تا کنون ندیده‌اید! / احتمال اینکه این حیوانات را در طبیعت ببینید صفر است!
ترجمه تخصصی متن
سنگ تمام مژده لواسانیه برای رئیس جمهور ایران با انتشار عکس دیده نشده از مسعود پزشکیان و دختر جوانش/ نیم ست پاپیونی دخترشون چه شیکه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) خرید های گران قیمت و لوکس جورجینا از یک برند خاص / چه شیک هم کادو پیچ کردن برا بانو جورجینا