دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

اولین رقابت طراحی و دوخت لباس زنان در صدا و سیما / جذاب‌ترین مسابقه تلویزیونی «نوآ» در شبکه نسیم با اجرای ستاره سادات قطبی 

یکشنبه، 06 آبان 1403
ساعدنیوز: مسابقه تلویزیونی «نوآ» اولین مسابقه‌ای است که در حوزه حجاب و عفاف در تلویزیون تولید شده و شرکت‌کنندگان در آن به طراحی و دوخت لباس‌های زنانه با موضوعات و تم‌های مختلف می‌پردازند. این مسابقه که در 27 قسمت تولید شده، شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور دارد که پس از گذراندن آزمون‌های مختلف به برنامه راه یافته‌اند.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، ستاره سادات قطبی مجری و بازیگر متولد سوم اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است. او همسر شهرام شکیبا می باشد.

این چهره سال ها پیش یک ازدواج ناموفق داشت . پس از متولد شدن پسرش امیرعلی از همسرش جدا شد و سرپرستی امیرعلی هم به پدرش واگذار شد.این خانم مجری از بدرفتاری های شوهر اولش خیلی نالیده است !

ستاره سادات قطبی برای دومین بار در سال 1393 و در سن 28 سالگی با شهرام شکیبا مجری 42 ساله ازدواج کرد که اختلاف سنی 14 ساله ی آنها سوژه فضای مجازی شد .

شهرام شکیبا همسر ستاره سادات قطبی متولد 17 آبان 1351 در تهران است که فعالیت هنریش را ابتدا در سال 1369 با نویسندگی شروع کرد و در برنامه هایی مانند برنامه قند پهلو و مسابقه ثانیه ها و خوبی از خودتونه، اثر انگشت و … سابقه داوری و مجری گری دارد.

خانم مجری و همسرش که با یکدیگر چندین اجرای مشترک داشته اند، با توجه به اختلاف سنی 14 ساله زندگی عاشقانه ای دارند و دارای دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین هستند.

مسابقه تلویزیونی «نوآ» اولین مسابقه‌ای است که در حوزه حجاب و عفاف در تلویزیون تولید شده و شرکت‌کنندگان در آن به طراحی و دوخت لباس‌های زنانه با موضوعات و تم‌های مختلف می‌پردازند. این مسابقه که در 27 قسمت تولید شده، شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور دارد که پس از گذراندن آزمون‌های مختلف به برنامه راه یافته‌اند.

در هر قسمت از این مسابقه، سه گروه دو نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان هر برنامه، گروه برنده مشخص شده و به مرحله بعد راه پیدا می‌کند. نکته قابل توجه این است که «نوآ» اولین برنامه طراحی و دوخت لباس برای زنان در صدا و سیما است.

در این مسابقه، تلاش شده تا لباس‌ها علاوه بر کاربردی بودن در سطح جامعه، سلایق مختلف را نیز در بر بگیرند و به المان‌های هویتی ملی و اسلامی توجه ویژه‌ای شود. خلاقیت گروه‌های شرکت‌کننده در طراحی و دوخت لباس‌ها بر اساس تم و موضوع هر قسمت، امتیاز بالایی دارد.

مسابقه تلویزیونی «نوآ» در گروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی میثم محمد حسنی و با اجرای ستاره سادات قطبی تولید شده و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت 20 از شبکه نسیم پخش خواهد شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
حکایت های خواندنی ؛ داستان شیر و گاو ( از داستان‌ های کلیله و دمنه)
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
نگاهی به میز صبحانه شیک و مدرن خانه شاهرخ استخری و صبحانه ساده و مقوی پناه و نبات کوچولو به سبک اروپایی/ چه مامان خوش سلیقه‌ای😍+عکس
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟