دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری های نوین /

اولین تصویر واقعی از گوشی تاشوی گوگل فاش شد 

سه شنبه، 12 اردیبهشت 1402
کد خبر: 338660
ساعد نیوز: اگرچه هیچ قول رسمی از سوی گوگل در مورد تاریخ رونمایی رسمی از اولین نسخه گوشی تاشوی آن وجود ندارد، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که مردم برای اولین بار، دستگاه Pixel Fold را در کنفرانس توسعه دهندگان که 10 ماه مه برگزار می‌شود، خواهند دید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، وبسایت "ایوان پلاس" که به انتشار اخبار مربوط به دستگاه‌های آینده معروف است، تصاویری واضح را از دستگاه "Pickles Fold" منتشر کرده است که بسیار متفاوت از تصاویر قبلی منتشر شده است.

با مشاهده اولین تصویر از گوشی Pixel Fold می‌توان دستگاه را در حالت بسته دید که درز‌ها و صفحه نمایش بزرگ خارجی آن را برجسته می‌کند.

در تصویر دوم، جزئیات بیشتری را می‌توان با باز شدن دستگاه آشکار کرد؛ به گونه‌ای که لولای آن نازک است و قاب لنز دوربین کوچکتر از لنز دوربین گوشی "پیکسل" گوگل است. انتظار می‌رود که این دستگاه در حالت بسته دارای ابعاد 5.5 در 3.1 اینچ در 0.5 اینچ باشد.

در حالی که هنوز حدود 10 روز تا تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان گوگل باقی مانده است، Frontpage Tech اعلام کرده است که Pixel Fold از پردازنده Tensor G2 با 12 گیگابایت رم بهره خواهد برد. این گوشی با دو گزینه ذخیره سازی، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 ارائه خواهد شد.

هر دو صفحه نمایش OLED و حداکثر نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهند بود، صفحه نمایش خارجی به 5.8 اینچ با رزولوشن 2092 در 1080 می‌رسد، در حالی که صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچ با رزولوشن 2208 در 1840 خواهد بود.

این دستگاه دارای یک دوربین سه گانه در پشت است که قدرت اصلی آن 48 مگاپیکسل با دیافراگم f / 1.7، 10.8 مگاپیکسل با زوم اپتیکال پنج برابر و دیافراگم f / 3.05 و 10.8 مگاپیکسل فوق عریض با دیافراگم f / 2.2 است.

این دستگاه همچنین دارای دوربین جلویی 9.5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در نمایشگر داخلی خواهد بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی