اپلیکیشن هایی برای یادگیری زبان فرانسه

  چهارشنبه، 29 مرداد 1399   زمان مطالعه 9 دقیقه
اپلیکیشن هایی برای یادگیری زبان فرانسه
در دنیای امروز صحبت کردن به یک زبان خارجی کافی نیست. افرادی که به چندین زبان صحبت می‌کنند شانس پیدا کردن شغل را چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور افزایش خواهند داد. یادگیری یک زبان ذهن را تقویت می‌کند.

فرانسه کشوری بسیار زیبایی می باشد که در جنوب غربی اروپا قرار گرفته است، می توان گفت که فرانسه با دارا بودن مساحتی غالب بر 643 کیلومتر مربع، بزرگ ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ قاره اروپا محسوب می شود. لازم به ذکر است که فرانسه در همسایگی کشورهای مهمی همچون المان، سوئیس، ایتالیا، بلژیک و غیره واقع شده است. کشور فرانسه با توجه به وسعت و موقعیت مکانی ای که دارد،

دارای متنوع ترین وضعیت آب و هوایی می باشد و گردشگران می توانند انواع دشت ها، کوهستان ها، سواحل و رشته کوه های مرتفع را مشاهده کنند. خوب است بدانید که تنها سه کشور وجود دارد که از سواحل آن ها به دریای اطلس و برخی دیگر نیز به دریای مدیترانه راه دارند، یکی از این سه کشور فرانسه است و این امر نشان دهنده وسعت زیاد این کشور می باشد. فرانسه بالغ بر 69 میلیون نفر جمعیت دارد و دومین کشور پر جمعیت اتحادیه اروپا می باشد.

خوب است بدانید که مردم این کشور اغلب به زبان فرانسوی که زبان رسمی جمهوری فرانسه می باشد، تکلم می کنند. همچنین لازم به ذکر است که اغلب مردم فرانسه مسیحی کاتولیک می باشد، یعنی حدود 88 درصد کل جمعیت و بقیه مردم (حدود 12 درصد) را نیز مسلمان و مسیحیان پروتستان تشکیل می دهد. البته باید بدانید که حدودا 1 درصد از قوم یهود نیز در این کشور زندگی می کنند. نکته جالب در رابطه با مردم این کشور این است که تمامی آن ها با وجود تفاوت در نژاد و دین به یکدیگر احترام می گذارند.

تصویر

شهر های مهم فرانسه

با اینکه فرانسه کشور بسیار توریستی و پر گردشگری می باشد اما قبل از سفر به آن باید همه چیز درباره فرانسه را بدانید تا در هنگام سفر با تور فرانسه مشکلی نداشته باشید. اگر بخواهید همه چیز درباره فرانسه را بدانید باید اطلاعاتی در زمینه آب و هوای این کشور نیز داشته باشید. آب و هوای فرانسه به طور کلی معتدل است و گردشگران تور فرانسه می توانند چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان را در این کشور تجربه کنند. در قسمت جنوبی فرانسه آب و هوای معتدل مدیترانه ای ، در قسمت غرب و شمال غربی آب و هوای سرد همراه با بارش برف و باران ، در قسمت شمال شرقی آب و هوای کوهستانی با وزش باد و در قسمت جنوب غربی آن آب و هوای گرم و مرطوبی حاکم است.

کشور فرانسه با داشتن بیش از 80 نوع منطقه و جاذبه گردشگری توانسته سالیانه چند هزار گردشگر را به خود جذب کند که این امر به چرخه ی صنعتی این کشور کمک چشمگیری کرده است. البته لازم به ذکر است که فرانسه با دارا بودن صنایع فلزی، ماشین الات، هواپیما سازی، کشاورزی ( گندم، جو، سیب زمینی، چغندرو ...)، دامپروری ( پرورش گوسفند، خوک، گاو و ...) به طور کلی کشور ثروتمندی محسوب می شود و صنعت گردشگری تنها بخش کوچکی از درآمد این کشور را تأمین می کند.

گردشگران تور فرانسه هنگام سفر به این کشور می توانند از جاذبه های گردشگری بی نظیر آن دیدن کنند. برخی از بهترین جاذبه های موجود در فرانسه می توان به موزه لوور، برج ایفل، کاخ ورسای، قصر تویلری و غیره اشاره کرد. اگر قصد سفر با تور فرانسه را دارید باید بدانید که این شهر های مهم بسیاری دارد که عبارتند از پاریس، مارسی، بوردو، بورژ، لیون، لیل و غیره اما توجه داشته باشید اغلب گردشگران شهر های پاریس و مارسی را برای گردشگ در میان تمامی شهر های مهم فرانسه انتخاب می کنند. پاریس به عنوان پایتخت کشور فرانسه شناخته می شود و یکی از بهترین و زیباترین شهر های دنیا به شمار می آید. اغلب جاذبه های معروف فرانسه نیز در این شهر قرار دارند.

نسخه ی اندروید اپلیکیشن Learn french- 5000 Phrases

با این اپلیکیشن اندرویدی، شما می توانید بیش از 5000 عبارت در زبان فرانسوی را یاد بگیرید. این اپلکیشن با بهره گیری از فضایی سرگرم کننده و بازی گونه، به آرامی شما را در فرآیند آموزش فرانسوی همراه می سازد. چه قصد رفتن به یک کشور فرانسوی زبان را داشته باشید یا اینکه دوست دارید زبان فرانسه را در خانه یاد بگیرید، این اپلیکیشن به شما کمک می کند که عبارات فرانسوی را به شیوه ای سریع و آسان یاد بگیرید.

از مزایای این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از این اپلیکیشن نیازی به اینترنت ندارد – در هر جایی که هستید می توانید به راحتی با این اپلیکیشن کار کنید.
  • 5000 عبارت پر استفاده زبان فرانسوی در این اپلیکیشن وجود دارد. این عبارات به همراه تلفظ و متن به شما ارائه می شوند و در کنار آنها، دیالوگ هایی واقعی از فرانسه زبانها به شما نشان داده می شود تا هرچه بهتر بتوانید آنها را تلفظ کنید.
  • 11 بازی سرگرم کننده در این اپلیکیشن وجود دارد؛ شیوه ای ابداعی برای تمرین مهارت های شینداری، نوشتاری و مکالمه ای.
  • 4 سطح آموزشی: افراد مبتدی، متوسط، پیشرفته و مسلط می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.
  • در این اپلیکیشن 20 موضوع مختلف وجود دارد که به 145 زیر مجموعه تفکیک شده اند؛ بطوری که هر موضوعی کامل پوشش داده شده است.

نرم افزار زبان بیاموز:

طبقه بندی سطحی

زبان بیاموز مجموعه ای منحصر به فرد از واژگان سطح بندی شده زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی را در خود جای داده که مطابق استاندارد CEFR (همان A1، A2، B1 …) از مبتدی تا پیشرفته طبقه بندی شده. این مجموعه این امکان را به شما می دهد که با توجه به سطح فعلی خود لغات مورد نیاز و مناسب سطح خود را بخوانید. برخلاف تقریبا تمام نرم افزارهای آموزش زبان که مجموعه ای نامنظم از واژگان را ارائه می کنند و باعث گیج شدن و خستگی زبان آموز می شوند، زبان بیاموز امکان یادگیری از صفر را برای شما به وجود می آورد.

معانی متفاوت واژه ها از هم تفکیک شده اند

بر خلاف بیشتر واژه نامه های فارسی، در روند آموزشی و واژه نامه زبان بیاموز، معانی متفاوت واژه ها (با توجه به المان هایی مانند ساختار گرامری، نوع و نحوه کاربرد، تفاوت در معادل های فارسی و …) تفکیک شده و هر معنی با توجه به سطح آسانی یا مشکل بودن یا موضوعش در دسته مرتبط با خود قرار گرفته. جدا بودن معانی واژه ها به شما کمک می کند درک بهتری از ساختار گرامری و تفاوت های معنی واژه در کاربردهای متفاوت داشته باشید. گذشته از آن این تفکیک به شما کمک می کند بتوانید معانی اصلی و اولیه واژه را در ابتدا یاد گرفته و رفته رفته به عمق معنای آن برسید.

زبان بیاموز برای تقریبا همه واژه ها مثال دارد

داشتن مثال در طول یادگیری واژه های جدید حیاتی است. بدون مثال، امکان درک معنی دقیق یک واژه و نحوه درست استفاده از آن در زبان خارجی وجود ندارد، به همین دلیل ما در واژه نامه زبان بیاموز با توجه به درجه اهمیت و پیچیدگی گرامری هر واژه تعداد زیادی مثال در هر بخش قرار داده ایم. در طول یادگیری و مرور واژه ها در نرم افزار، مثال ها همیشه قابل دسترسی هستند. توصیه می کنیم در طول یادگیری واژه های جدید حتما مثال ها را هم به همراه آن یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی

طبقه بندی موضوعی واژگان به شما اجازه می دهد واژه هایی مشخص از یک دسته را به صورت جداگانه یاد بگیرید. هزاران واژه در زبان آلمانی، فرانسه و انگلیسی به صورت دسته بندی شده در نرم افزار در اختیار شما خواهد بود. از طریق استفاده از این بخش شما میتوانید در مورد واژگان مرتبط با حقوق، پزشکی، هنر، جنگ و ده ها موضوع متفاوت دیگر لغاتی را یاد بگیرید.

زبان بیاموز ادات سخن یا Part of Speech کلمات را مشخص می کند

“ادات سخن” یا Part of Speech به معنای نشان دادن کاربرد گرامری کلمه است. ادات متفاوت سخن عبارتند از: اسم، فعل، صفت، قید، حرف اضافه و … . جدا کردن واژه ها و معانی آنها بر اساس اقسام کلمه در نگاه اول بسیار بدیهی به نظر می رسد اما متاسفانه بخش بزرگی از واژه نامه های فارسی این کار را انجام نداده اند. برای مثال اگر یک کلمه هم به صورت اسم و هم به صورت فعل استفاده می شود، معنای هر دو در کنار هم نوشته می شود. این موضوع به ویژه در زبان انگلیسی که اسامی و افعال تشابه زیادی دارند بسیار با اهمیت است. به دلیل عدم رعایت همین نکته بسیار از فارسی زبانان درک درستی از معانی متفاوت کلمات پیدا نمی کنند و نمی توانند اسم و فعل یک شکل را از هم تشخیص بدهند (در نتیجه از آن به درستی هم استفاده نمی کنند.)

در واژه نامه بیاموز معنای کلمات با توجه به ادات سخن، به طور دقیقی طبقه بندی شده، پس در زمان یادگیری هر کلمه شما میتوانید دقیقا تشخیص دهید که معنی فعلی کلمه مربوط به کدام یک از ادات سخن است.

طبقه بندی واژگان کتاب ها

اگر همین حالا در حال خواندن زبان خارجی در یک آموزشگاه هستید، بیاموز میتواند به شما در یادگیری واژه ها در کتاب آموزشیتان هم کمک کند. در بخش واژگان کتاب ها شما می توانید لغات موجود در کتاب های محبوب آموزش زبان خارجی یا کتاب های آموزش واژگان را به صورت درس به درس ببنید

زبان بیاموز برای همه کلمات تلفظ صوتی و فونتیک دارد

اهمیت یادگیری تلفظ از طریق حروف فونتیک، موضوعی است که بسیاری از مدرسان زبان به آن اشاره می کنند. همانطور که در این مطلب توضیح داده بودیم، بدون استفاده از حروف فونتیک نمی توان تمام جزئیات مربوط به تلفظ درست یک واژه را یاد گرفت. البته خواندن حروف فونتیک شاید در ابتدا سخت به نظر برسد، به همین دلیل هم ما در وبسایت در یک مجموعه مطلب نحوه درست خواندن حروف فونتیک را یاد داده ایم (اینجا برای انگلیسی و اینجا برای آلمانی). در نرم افزار بیاموز هم امکان مشاهده نحوه تلفظ هر واژه همیشه در کنار آن به صورت فونتیک نوشته شده تا از اشتباه یاد گرفتن آن جلوگیری شود. گذشته از آن می توانید نحوه تلفظ درست کلمه و حتی مثال ها را در اپلیکیشن بشنوید.

زبان بیاموز فقط به معنی واژه ختم نمی شود

در هر زبان هر واژه گذشته از معنی، مشخصه های گرامری خود را هم دارد. برای مثال در زبان انگلیسی همه افعال شکل گذشته و گذشته کامل دارند، یا برخی اسامی شکل جمع بی قاعده دارند. در زبان آلمانی و فرانسه هر اسم جنسیت دارد و نمونه های مشابه بسیار دیگر. در طول یادگیری واژه باید به تمام این مشخصه های گرامری توجه کرد و به صورت همزمان آنها را یادگرفت. در غیر این صورت هرگز نمی توانید استفاده درست گرامری از واژه را یاد بگیرید. به همین دلیل در کنار هر واژه ما تمام اطلاعات گرامری مورد نیاز آن را قرار داده ایم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (642 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (191 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (153 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (29 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان